Кетонен режим

lqlqlqlq

30.01.06
00:39

Здравейте! Ще ми кажете дали диетката става за жена 169 см 85 кг

08:00 - ставане
09:00 - 200 гр. пуешко
12:00 - 100 гр. пиле + 50 гр. сирене
15:00 - 200 гр. кис.мляко 3,6%
18:00 - 100 гр. пиле + 200 гр. извара
21:00 - 100 гр. кашкавал + 100 гр. извара

белтъци: 205гр
мазнини: 85гр
въглехидрати: 17гр
калории: 1355

На 6 дена ще си има въглехидратен ден, а за тренировката...ще е по - лека - 3-4 пъти в седмицата кардио.

P.S.Предполагам ще предложите НВД, но вече е решено да е кето само кажете как е  :) Благодаря предварително!

30.01.06
09:58

Калориите, към които си се насочила са прекалено малко, как си ги определила, има голяма вероятност да не сваляш с тях, защото организма ти може да влезе  в starvation mode, тоест да си мисли че е в голяма криза и метаболизмът ти да се забави толкова много че да не свалиш нищо.
Наясно ли си с фундаменталните основи на кетодиетите, това е важно, защото за разлика от НВД, кето-диетите са рисковани за здравето на хора, които не знаят какво правят. Ако знаеш английски ми прати имейла си на лично съобщение, мога да ти изпратя електронна книга на Лайл Макдоналд, това е бащата на кетодиетите.

lqlqlqlq

30.01.06
21:42

[quote author=“Pars”]Калориите, към които си се насочила са прекалено малко...

Много се извинявам, но съм объркала калориите.. :oops:  сега ги пресметнах отново и получих:

белтъци: 205 х 4 кал = 820
мазнини:  85 x 9 кал = 765
въглехидрати: 17 x 3.7 кал = 63
Общо : 1648 кал

Така добре ли е?

31.01.06
08:03

да, така е много по-добре, за повечето хора необходимите за сваляне калории са в диапазана 1500-1700 кал.
За да компенсираш недостига на някои микровещества, консумирай две салати и 1-2 плода на ден, освен ако не те вадят от кетоза.
Вземи си рибено масло /на Оптимум е 13 лв, ще ти стигне за около месец/, растителни фибри /Хуск е добър избор/ и добър мултивитамин /задължително!/.
Между другото, не че искам да те обезкуражавам, но сезона който си избрала за кетодиета е възможно най-неблагоприятния през годината. По принцип в момента човешкия организъм е с най-бавен метаболизъм, липсва термогенния ефект на топлото време, така че резултатите идват доста по-трудно. Освен това в края на зимата енергийните нива при повечето хора са също на минимум, а хипокалоричната диета която ще правиш ще се отрази сигурно негативно на жизнените ти сили. Не ти го казвам да те обезкуража, а да те подготвя да се запасиш с воля :D
Успех!

lqlqlqlq

31.01.06
08:55

Е желание има и ще успея  :D   Благодаря ти за съветите! Ще са ми от голяма полза  :)

Искам да попитам още нещо...Ще се сменям 1ва смяна и ще ставам в 06:00 ще може ли първото ядене да ми бъде в 10:00? и следващите вече да бъдат през 2-3 часа?

Без постове от типа “хайде някой да помогне..”
DJGorgio-Astor

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1