МТ на гърба след клекове

^Vlastelina^

05.02.06
17:30

Пичове вчера за пръв път правих клекове в тренировката за крака( правих ги в суперсерия с пулоувър). Много здрава МТ имам в момента на краката( до сега не съм имал такава след кат съм тренирал крака), но странното е, че имам и МТ на гърба. Това нормално ли е или не изпълнявам клековете както трябва. При някои от вас става ли подобно нещо ???  :roll:  :?

Спокойно и на глутеуса може да имаш .. клека е комплексно .. като придобиеш повечко опит ще изчезнат тия ефекти  :D

05.02.06
18:41

не се безпокой напълно нормално е. Пул-олверът е по принцип е упр. за разшираване на кръдният кош, т.е. напряга и гърди (по скоро междуребрените връзки) и гърбът. Някой културисти дори го слагат в трен-ът за гръб. Аз съм го правил с гърдите, но мисля че Шварценегер го препоръчваше в твоят вариант. Така че... давай смело в същият дух без да се претисняваш от нищо.

^Vlastelina^

05.02.06
18:57

Е значи да съм спокоен  :) . Аз повече се притеснявах, дали не правя клека както трябва и заради тва да напрягам гърба толкова... но явно е нормална тази МТ  :)

Billy Rubin

07.02.06
03:01

много ми е интересно къде точно я усещаш МТ-ж кръста,горе някъде,около гръбнака,перки...

^Vlastelina^

07.02.06
05:41

МТ беше по-точно на перките  :wink:

07.02.06
09:36

[quote author=”^Vlastelina^”]МТ беше по-точно на перките  :wink:

От пуловера е.

^Vlastelina^

07.02.06
15:28

[quote author=”Петко К”][quote author=”^Vlastelina^”]МТ беше по-точно на перките  :wink:

От пуловера е.

Ясно  :)

За да не отварям нова тема: Кажете някви начини за да заздравя хвата си че ми е проблемен... На тягата едва не испускам щангата(едва с 60 кг я правя а мога и с повече кг но няма да ми издържат ръцете) , а не ми се използват фитили

хващаш два диска с пръсти и колкото издържиш ...

Отделно поработи по предмишницата

^Vlastelina^

07.02.06
15:34

Ще го пробвам това . Предмишницата си я тренирам с бицепса и трицепса с 3 серии и расте. От няколко седмици има напредък в нея(преди не съм я тренирал отделно)

07.02.06
19:01

Гърба играе стабилизираща роля при клека, напълно нормално е да си го постресирал

28.02.06
23:55

Аз пък правих крака но без клекове и пул-овър. В смисал лег-преси в супер серия с пул-овър. И странно че имам МТ и на гърба(м/у плешките). Дано да не се получава така и за напред.

11.03.06
11:49

Изобщо не е странно, пулоувъра се смята от някои хора упражнение за гръб. Не изцяло за гръб, но препоръчват да се прави и в деня за гърди и в деня за гръб. А ако го правиш в суперсерия е нормално да имаш мускулна треска от него.

11.03.06
21:40

Абе така е .
Но е много спорен фактът че именно пул-овърър разширява гръдния кош. Някои казват ,че няма съмнение в това, други - че е пълна глупост. Чудя се и аз на кого да вярвам. А вие какво мислите ?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1