Въпроси относно Хран. режим

11.02.06
11:37

Имам няколко въпроса и се надявам някой, който разбира да ми отговори задоволително.
Признавам си досега не съм имал режим на хранене за покачване на мускулна маса.
Знам, че трябва да ям белтъчини въглехидрати, продукти като-Риба, месо, картофи, ориз, яйца, мляко, извара, сирене, кашкавал, овесени ядки... искам да спомена, че прочетох няколко страници от този раздел и не можах да намеря точен отговор на въпросите ми. А те са:
Знам, че трябва да ям по 5-6 пъти на ден. На мене не ми трябват много килограми 3кг горе-долу, но искам да качвам качествена маса. Кажете какво трябва да ям след тренировка(белтъчини ли въглхидрати...кажете ако може и някои от продуктите) Ако някой не го бърка ще е хубаво да си каже програмата тука.
  Имам въпрос какво да ям сутрин?? Също и как да си приготвям ориза-със подправки ли и преди да се сготви ли да му отделям грамажа? Вечер кога най-късно мога да ям и какво... хубаво ли е след тренировка да изяджам една вафла “Борец” да речеме?
Надявам се да “хвърлите светлина” върху темата ми и въпросите. Мерси!

RE

11.02.06
12:19

Сутрин закусваи с овесени ядки /аз примерно си зимам финни от Billa.Една купа и жатре слагас мед или глукоза.това е мнго добра закуска.след тренировка 2 лажици мед тои е барзо усвоим +протеин или геинер/за предпо4итане  протеин за да кацис 4исти тиа 3,4 кила.преди лягане изяж по един банан за да не се разграздат мускулната такан нощем .ок

11.02.06
12:37

[quote author=“realityman”]Сутрин закусваи с овесени ядки /аз примерно си зимам финни от Billa.Една купа и жатре слагас мед или глукоза.това е мнго добра закуска.след тренировка 2 лажици мед тои е барзо усвоим +протеин или геинер/за предпо4итане  протеин за да кацис 4исти тиа 3,4 кила.преди лягане изяж по един банан за да не се разграздат мускулната такан нощем .ок

Само овесени ядки с мед Нещо течно с овесените ядки слагаш ли

11.02.06
13:38

това за банана преди лягане е тъпо : първо че количеството белтъчини е малко и недостатъчно за 8-9 часа сън и второ е сладък и пълен с въглехидрат и не е подходящ за нощно време.
Вафлата е удачна веднага след трен да попълни масния гликоген.20 мин след трен ако имаш възможност изпии суроватъчен протеин и след 1 час хапни нещо богато на белтъци и в същото време чиста храна особено ако тренираш вечер.Колкото до преди лягане безмаследна извара е добре , става и казеинов или млечнояйчен протеин...СЪС ЗДРАВЕ

11.02.06
19:14

Яйцата са преносители на птичия грип При сваряване дали ще има проблеми?
Искам да попитам гори-долу колко грама трябва да ям сутрин овесенит ядки? 100-200 ? С какво да ги смесвам освен с мед и колко грама е една кутия и колко пари(от Била ще пазарувам)
Белтъчини ще приемам от белтъците на яйцата и въпросът ми е само след тренировка ли да ги ям? Кажете ми нещо повече и за ориза Кога мога да го ям и как да го правя :) Мерси Моля помогнете защото не съм наясно с тези режими
Разбрах че трябва да приемам бетъчините 1.5 гр на килограм и въглехидрати 4.5 гр на килограм.
Какво кисело мляко да пия С масленост, без Искам да качвам чиста мускулна маса доколкото е възможно
И кога да пия млякото..

12.02.06
00:52

яйцата ги вари по-дълго време от 20 до 30 мин и няма от какво да се притесняваш.естествено не се ядат само след трен , нали имаш нужда от белтъци през цялото време. Белтъците се падат по 2.2 грама на КГ.
Колкото до ориза.Варен ориз-лесно се прави.това са въглехидрати и имаш голяма нужда от тях - приемай с храненията с белтъците , гледай да не е веднага след трен и не по-късно от 21:00…Мляко през деня пии каквото искаш след 22:00 гледай да е 0.1 % масленост , а и не е желателно да го ядеш с месо щото разтройва корема....СЪС ЗДРАВЕ

SI

12.02.06
04:03

Специално киселото мляко 0.1 % хич не е за препоръчване.

12.02.06
14:24

[quote author=“elemeNt”]Имам няколко въпроса и се надявам някой, който разбира да ми отговори задоволително.
Признавам си досега не съм имал режим на хранене за покачване на мускулна маса.
Знам, че трябва да ям белтъчини въглехидрати, продукти като-Риба, месо, картофи, ориз, яйца, мляко, извара, сирене, кашкавал, овесени ядки... искам да спомена, че прочетох няколко страници от този раздел и не можах да намеря точен отговор на въпросите ми. А те са:
Знам, че трябва да ям по 5-6 пъти на ден. На мене не ми трябват много килограми 3кг горе-долу, но искам да качвам качествена маса. Кажете какво трябва да ям след тренировка(белтъчини ли въглхидрати...кажете ако може и някои от продуктите) Ако някой не го бърка ще е хубаво да си каже програмата тука.
  Имам въпрос какво да ям сутрин?? Също и как да си приготвям ориза-със подправки ли и преди да се сготви ли да му отделям грамажа? Вечер кога най-късно мога да ям и какво... хубаво ли е след тренировка да изяджам една вафла “Борец” да речеме?
Надявам се да “хвърлите светлина” върху темата ми и въпросите. Мерси!

Яйцата са преносители на птичия грип При сваряване дали ще има проблеми?
Искам да попитам гори-долу колко грама трябва да ям сутрин овесенит ядки? 100-200 ? С какво да ги смесвам освен с мед и колко грама е една кутия и колко пари(от Била ще пазарувам)
Белтъчини ще приемам от белтъците на яйцата и въпросът ми е само след тренировка ли да ги ям? Кажете ми нещо повече и за ориза Кога мога да го ям и как да го правя  Мерси Моля помогнете защото не съм наясно с тези режими
Разбрах че трябва да приемам бетъчините 1.5 гр на килограм и въглехидрати 4.5 гр на килограм.
Какво кисело мляко да пия С масленост, без Искам да качвам чиста мускулна маса доколкото е възможно
И кога да пия млякото..

Толкова много въпроси... Порови се форума има отговори на всичките ти?...  :lol:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1