Аматьор+протеин

10

14.02.06
13:28

Здравейте, поздравления за полезния сайт. Моят въпрос: удачно ли е приемането на малки дози суроватъчен протеин/ 30- 40 грама/ три пъти седмично след тренировка? Аз съм напълно начинаещ / 1 седмица :)/.Целта ми е оформяне на тялото без да качвам килограми/ тежа 86 кг при височина 187 см/. След всичко, което прочетох за суроватъчният протеин, искам да го използвам само като помощник при образуването на мускулна маса. В същото време спазвам НВД, тъй като с годините натрупах мазнини в областа на корема. Съжалявам, ако задавам въпрос, който вече е обсъждан, но не намерих оговор. Благодаря ви предварително.

14.02.06
14:03

Не можеш едновременно да качваш мускулна маса и да сваляш мазнини,така че с НВД-то няма да качиш мускулна маса а ще свалиш мазнини,добре е да взимаш протеина,ще ти помогне да запасиш мускулната маса която имаш.Така че можеш да свалиш мазнините с НВД и кардио и като се изчистиш да почнеш да трупаш мускулна маса,която ще е съпроводена и от мазнини,колко,ще зависи от диетата ти.