Аматьор+протеин

10

14.02.06
13:28

Здравейте, поздравления за полезния сайт. Моят въпрос: удачно ли е приемането на малки дози суроватъчен протеин/ 30- 40 грама/ три пъти седмично след тренировка? Аз съм напълно начинаещ / 1 седмица :)/.Целта ми е оформяне на тялото без да качвам килограми/ тежа 86 кг при височина 187 см/. След всичко, което прочетох за суроватъчният протеин, искам да го използвам само като помощник при образуването на мускулна маса. В същото време спазвам НВД, тъй като с годините натрупах мазнини в областа на корема. Съжалявам, ако задавам въпрос, който вече е обсъждан, но не намерих оговор. Благодаря ви предварително.

14.02.06
14:03

Не можеш едновременно да качваш мускулна маса и да сваляш мазнини,така че с НВД-то няма да качиш мускулна маса а ще свалиш мазнини,добре е да взимаш протеина,ще ти помогне да запасиш мускулната маса която имаш.Така че можеш да свалиш мазнините с НВД и кардио и като се изчистиш да почнеш да трупаш мускулна маса,която ще е съпроводена и от мазнини,колко,ще зависи от диетата ти.

Obelka тук определено не си прав отначало се качва ММ дори и при НВД знам го от личен опит момчето е написало че е начинаещ(1 седмица стаж), да не говорим че е уточнил че не иска да качва килограми а просто да си подобри физиката, да си стегне тялото тъи като в момента има излишни мазнини. Аз лично те съветвам въглехидратите да ти идват от овесени ядки 150г въглехидрати на ден е добре не минаваи прекалено рязко на малко количество  въглехидрати. Караи първия месец на 150г -200г въглехидрати, втиррия месец мини на 100г въглхидрати, третия месец мини на 50г въглехидрати(тогава си вземи някои препарат които подтиска глада. тогава без това  бая воля щи е нужна при подържането на храненето).Прави по 3 пъти на седмица трен. с тежести и 2-3 пъти кардио рано сутрин. За три дневния сплит отначало си избери един от варианитете посочени в саита(за начинаещи). Кардиото го прави по възможност рано сутрин с продължителност от 30-45мин. тогава може също да трен. и корема (коремни преси, повдигане на краката от вис и т.н.). Относно хранителните добавки протеина е достатъчен първия един месец не се изхварляи да зим глуташ добавки от типа на креатин,амин и т.н. само ще ги похабиш!!!

10

14.02.06
14:40

RejiMillar, мерси! Само да те питам, като и ям тия овесени ядки с другото хранене как да постъпя. В същите пропорции ли да е. Наблягам на белтъчините, после мазнини и свеждам въглехидратите до минимум. Ако вдигна въглехидратите трябва ли и мазнините да вдигна. Храня се с месо, риба, забравих хляба, пия много мляко/ прясно и кисело/, избягвам плодове изеленчуци и естествено никакав ориз.

Значи при понижаване на мазнините се увеличават въглехидратите и обратно белтъците гледаи да ти бъдат по 200г на ден постоянно. Свали си от fenbg.free.evro.net CDCookingBook тази програмка определено ще ти помогне в направянето на диетата. Относно плодовете добре е че си ги оставил на страна те са една от наи неподходящитете храни за НВД тъи като съдержат много глюкоза това са бързи въглехидрати които спомагат за отделянето на мазнини особено ако ги приемаш с друга храна плодове ако ти се наложи да приемаш приемаи само 1 час преди ядене или 1 час след ядене!
Относно зеленчуците за НВД са наи подходящи зелето и броколите, избягваи морковите. Относно млякото непрекаляваи с него защото на един литър мляко ти се падат 50г въглехидрати ако го приемеш трябва да се съобразиш с останалите въглехидрати които приемаш намаляш ги с 50г. Мляко ти препоръчвам да си взимаш на “ЗДРАВЕЦ” и прясното и киселото мляко им е с по 0.1г мазнини 4г белтъчини и 5г въглехидрати(на 100г продукт). Това което ти бях описал да преминеш кам НВД постепенно го направи като първия месец приемаш примерно 150г-200г въглехидрати 200г протеин 40г мазн. Втория месец приемаш 100г въглехидрати 200г протеин 50г мазнини. Третия месец приемаш 50г въглехидрати 200г протеин 60-70г мазнини. Така постепенно премини към НВД с промяна на въглехидратите. На всеки десет дни прави един въглехидратен ден в които се храни с каквото си поискаш(храни предимно на въглехидратна основа).

10

14.02.06
15:10

Ок, ясно. Ще се постарая да се придържам към тези съвети. И последно- казваш 200г протеин. А суроватъчния, който приемам 3 пъти седмично да го включвам ли в сметката или да си го пия независимо от това, колко съм приел с храната?

ако имаш възможност суроватъчния си го пии всеки ден по два пъти преди след трен., преди лягане, сутрин на закуска ти си избери кога и естествено когато пиеш суроватъчния си променяи и диетата погледни на порция от 30г колко грама протеин ти се пада и си направи сметка примерно приемаш две порции по 30г от които се падат 50г суроватъчен протеин
така ти остава да си набавшит още 150г протеин от храната.

15.02.06
07:31

Obelka тук определено не си прав отначало се качва ММ дори и при НВД знам го от личен опит момчето е написало че е начинаещ(1 седмица стаж), да не говорим че е уточнил че не иска да качва килограми а просто да си подобри физиката, да си стегне тялото тъи като в момента има излишни мазнинi.
Еее?Колко време ще качва муслулна маса?3-4-5 седмици?И колко маса ще качи :?: Това за трупането на маса след изчисването го дадох като съвет,защото както казваш че начинаещите качват маса и с НВД отново те питам коко ще качи :?: Точно и за това му давам този съвет,тои със сигурност ще свали килограми,но тъи като не иска да си ги променя,загубените килограми,да възвърне с Мускулна Маса по късно.Нз какво разбирате под да си оправи физиката и стегне тялото.Но определено с 2-3 месеца трен и НВД няма да се получи,нз колко излишни мазнини има,но сигурно не са малко и незнам ако ги свали и стане применрно 187см и 75-80кг,ще се чувства ли с добра физика,аз не бих :!: Искам да кажа че ако е за едното отслабване по добре да не се мъчи,ако смята след като си “подобри физиката”да спре и да продължи стария си начин на живот,защото бързо ще постигне старите си параметри :) Но дано не е така,успех.

Аз пак ти гарантирам че първите два месеца ще качи много тогава ще приема по 200г вълехидрат - 1 месец, втори месец приема 100г въглехидрат и така НВД-то демек ще му се падне чак 3-ти месец тогава ще приема по 50г въглехидрати не четеш какво съм писал. През първите два месеца ще качи мyскулна маса ако се и замислиш след 3 месеца ще си бъде пoчти лято тогава няма да е му е много приятно на момчето ако е все още мазен.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1