17г 180 67

15.02.06
19:29

Тренирам от 2 седмици и съм мн. сериозен. Работя по примерна трен. програма от сайта, 3 пути на седмица за качване на качествена мускулна маса(сплит). Храня се предимно със белтъчини, но и със вуглехидрари. Имам няколко въпроса:
за качване на мускулна маса какво триабва да ям повече - въгл. или белтачини(протеини), в какво съотношение? В дните за почивка същото ли триабва да ям като в дните когато трен. засега ям по следната система (предимно съм слушал съветите на Палпатин):
ставам, закусвам кофичка кис. мляко сус миусли, след 30минс. отивам на трен., 15 минс. след трен. ям около 55грама мед и 20минс след меда ям 6-7 яица, 2-3 от които със жълък. тогава отивам на даскало и пак се стремя да ям през 2.30 4аса предимно белъчини, пия около 1 литър вода на ден, до вечерта ям банани, още 1-2 яица, пиле, каквото има. Преди лягане 1 кофичка кисело мляко. Колко въгл. триабва да ям? ако може някой да помогне за периода между 6-7те яица и кофичката преди лягане.

——————————
1.9 Забранено е писането с латински букви (както теми така и заглавия), както и заместването на букви като “Ч”, “Ш” и др. с други означения като “4”,”6” и др..
П.

16.02.06
00:30

ми виж ся принципно си ядеш колкото ти е на добре-не прекалено много но и достатъчно.Общоприето е да се счита че за да има растеж трябва да приемаш 2 гр. протеин на килограм от теглото ти и по 4 гр. въглехидрати на кг от теглото ти.Това е общо взето-вкарай и мазнини например фъстъци,ленено семе,риба яж поне 3 пъти седмично.АйДе.

16.02.06
00:56

яж качествени храни като месо , ориз,картофи,овесени ядки ти не си на НВД но въпреки това трябва да ядеш добра храна а не боклуци за да качваш колкото се може по-чисто.Раздаляи приема на протеин на няколко пати защото организма неможе да го преработи ако приемеш много наведнъж.Тези  яйца не ги яж на един път а на няколко хранения по 2-3.През този период които споменаваш хапни месо с салата но ти не трябва толко да се ограничаваш така че си хапваи от сичко нали все пак искаш да качиш но не прекаляваи :oops:

17.02.06
14:15

Яж повече въглехидрати както ти казаха по 4-5 мойе и 6 грама на килограм телесно тегло.протеина да е около 2,2.Да и почивните дни яж както в тренировъчните,тогава се възстановяват мускулите и има нуйда от храна.Увеличи водата :!: Ще исъхнеш с тоо 1 литър,направи ги поне 3 и постепенно ги увеличаваи.Ммисля че закуската ти е мн малка.Меда го яж ако имаш възможност веднага след тренировка,колкото по скоро толкова по добре.Тия банани по добре ги замени с някое по здраво хранене,няма голямо полза от тях.За периода между яицата и млякото нз колко часа е и дали ти се пада в даскало ако е там мож да си взимаш сандвичи със пуешко и сирене примерно,или нещо такова,вкараи въображение.Ама като цяло това ядене ми се вижда доста малко.

20.02.06
23:00

А какво мисите за 7-8те яица след трен. (нямам пари за протеини) а все пак трябват белтъчини след трен., нали? Или тряят и въгл.?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1