Бедрата, ах тези бедра

02.03.06
17:08

Здравейте, от 6 месеца активно ходя на фитнес - правя тренировки предимно за релеф, обаче имам един проблем - бедрата. Интересно е, че са стегнати, но формата им не ми харесва - т.е. изглеждат типично женски - издадени от външната и вътрешната страна. Упражненията които правя за тях са следните - за вътрешната част правя 3 серии по 40 повторения, а за външната - май не правя. По принцип правя на лег преса с 20 кг 3 серии по 40 повторения, но те май са за предната им част. Въпросът ми е - има ли начин да ги преоформя, защото до преди година-две не бяха с такава форма, или по някакъв начин да ги стегна поне от вътрешната страна, защото това, което правя сега, не дава желания резултат.
Информация за мен - 30 годишна, не раждала, тренирала съм плуване и лека атлетика преди ммм доста години (16) - 5 години и двете едновременно, но от време на време ходя на плуване и сега. Тежа 58 кг (качих 6 кг от началото на тренировките) и съм висока 170 см. По принцип имам ниско кръвно налягане, ако има връзка. 2 пъти в седмицата съм на разтоварваща диета - плодове и зеленчуци, когато не съм на тренировка. Тренирам 3 пъти в седмицата. Използвам липотропни препарати (предимно “Целулит”) с почивки между тях. Друго важно - упорита и постоянна съм  :wink:
Предварително благодаря

03.03.06
15:46
#1

[quote author=”Нелата”]Здравейте, от 6 месеца активно ходя на фитнес - правя тренировки предимно за релеф, обаче имам един проблем - бедрата. Интересно е, че са стегнати, но формата им не ми харесва - т.е. изглеждат типично женски - издадени от външната и вътрешната страна. Упражненията които правя за тях са следните - за вътрешната част правя 3 серии по 40 повторения, а за външната - май не правя.

Звучиш като здравомислеща жена, затова първият ми съвет е - използвай главата си :)
Ако онова, което имаш от втърешната страна на бедрата си е мазнина - то се сваля с диета.
Ако говорим за мускулатура - поразгледай графиката с анатомия в раздела за трениране на този сайт. Това, което описваш, “за вътрешна част”, “за външна част”, се прави на абдуктор или аддуктор. Виж за кои мускули си работила, при това с обемна тренировка (3х40=120! :shock: ). Защо се учудваш, че си развила тези мускули?
Тренирането на вторичните мускули толкова, колкото основните води до деформация на тялото, това е положението.
Най-добре се изгражда мускулатурата на бедрата с клек с щанга.
Поздрави:)

06.03.06
10:42
#2

Е, благодаря много - със сигурност не е мазнинка, така че - ще се информирам за мускулатурата и ... тренировките ме зоват  :D

18.03.06
10:39
#3

Момичета по кротко тази тема от години е краиъгален камък съгласен съм че е въпрос диета но и на генетика добре развити крака се правят трудно неги натоварваи много и сменявая често упражненията също и повторенията веднъш 6-8 с тешко после 12-15 с леко сериите не повече от 3 работни и поне 3 дни почивка.Успех

06.08.06
04:23
#4

Наистина съм съгласна за генетиката. аз най обичам когато ми дойде деня за трениране на краката. Обаче такива мускули направих че сериозно си е обезформяне. Ама това защото много ги разбирам нещата и реших че ще тренирам само крака, защото мускули по ръцете не ми трябват. Тази част, която описваш е най проблемната при жените както и корема. Не знам какво кардио правиш, но се препоръчва тичането или бягането на равна повърхност. Карането на колело не е подходящо за случая.  Уредите ти са ясни, начина на хранен също. Ама ако наистина тази част за краката имаш мускули, а не мазнини то тогава не би трябвало да се оплакваш.

23.08.06
23:29
#5

Здравейте, какво ще посъвевате една 50 годишна жена, 3 пъти раждала, добре изглеждаща и без нито една стрия, как да се постегне и да потренира?  Имам 7 излишни кг и целулит...

24.08.06
02:59
#6

[quote author=“KARAMELLA”]Здравейте, какво ще посъвевате една 50 годишна жена, 3 пъти раждала, добре изглеждаща и без нито една стрия, как да се постегне и да потренира?  Имам 7 излишни кг и целулит...

За начало започни с 30 мин. бързо ходене или тичане. Сутрин на гладно.
След това се разрови из форума. Прочети дадени теми и си създай картина за евентуална система на хранене.
По-късно ще включиш леки тренировки във фитнес зала и постепенно нещата ще потръгнат. Успех.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1