Сила на краката

04.03.06
16:39

Попринцип крака гледам по-рядко да тренирам,защото по някаква необяснима причина те ми растат най-бързо от всички мускули в моето тяло и имам чувството,че ако ги тренирам всяка седмица направо единя крак ще ми стане колкото гръдната обиколка (в кръга на шегата разбира се), в момента краката ми на външен вид са добре (в смисъл са съразмерни с останалата част на тялото),но за сметка на това са адски слаби. Тях ги тренирам в сряда след рамото.Та въпросът ми е може ли тренировката да ми е за маса за цялото тяло, а само краката да ги тренирам за сила (в смисъл да правя по 2-3 повторения с макс.тежести). И ако става да ми препоръчате и някои и други работи за силата на краката,защото са изключително слаби. :oops:

Благодаря предварително :D

04.03.06
21:02

Не стана ясно какъв ти е стажа ама от това което си написъл смятам,  че си начинаещ. Не ти препоръчвам да правиш двойки и тройки на клек, защото както писах и в една друга тема, при максимални натоварвания кръвното налягане при напреднали билдъри се повишава а при начинаещи намаля. Или с други думи възможно е да загубиш съзнание и то със щанга на раменете. Аз лично не виждам какъв ти е проблема, след като имаш хубави крака за какво ти е да правиш с големи тежести.Да не си силов трибоец.Прави си по 12-15 повторения да не кажа и повече и всичко със времето си и силата ще доиде. Най-голямата глупост обаче е да оставиш краката без да ги тренираш.

04.03.06
22:33

Колко ти е стажа? Тренирай си краката нормално и няма да съжаляваш. Освен, че ще изглеждат добре, ще имаш и по-добра стойка. Мисля, че ако в допълнение на тренировките тичаш три пъти седмично по 30 мин. няма опасност краката ти да станат несъразмерно големи.

05.03.06
01:48

Еми към 7-8 месеца ми е стажа.А иначе не искам да ставам силов трибоец,но искам да ми станат по-силни краката,защото са ми адски слаби и точно,за да не ги оставя (понеже растат най-бързо от всички останали мускули) искам да почна за сила.А тичането няма ли да попречи на качването на маса на тялото :roll: ?

05.03.06
01:57

Или пък направи обратна пирамида(относно повторенията) - 5 серии - 12, 8, 6, 5, 4 или нещо от сорта...

05.03.06
15:37

[quote author=“SpUd3r”]Еми към 7-8 месеца ми е стажа.А иначе не искам да ставам силов трибоец,но искам да ми станат по-силни краката,защото са ми адски слаби и точно,за да не ги оставя (понеже растат най-бързо от всички останали мускули) искам да почна за сила.А тичането няма ли да попречи на качването на маса на тялото :roll: ?

Какво ти е телосложението? От това, което си написал, разбирам, че имаш големи крака, а си слаб нагоре, щом се притесняваш да не загубиш маса от кардио?

Някои хора може би не биха се съгласили с мен, но според мен редовното кардио е задължително, за да бъде тялото ти по-атлетично и хармонично развито. И е много добре за здравето ти, затова не се отказвай лесно от него. Не е задължително да е тичане, може да е някакъв друг спорт, футбол, волейбол, баскетбол, бойни изкуства, каквото ти харесва. Т.е., ако вече тренираш и нещо друго, тогава не прави допълнително кардио. Например, в моята зала има един грък с идеално тяло, който не тренира крака и не прави кардио, но два пъти на седмица тренира кик-боксинг (в залата с тежести тренира три пъти на седмица).

Във всеки случай, 3 пъти по 30 мин. кардио (или друг спорт) на седмица няма да те направи кожа и кости, напротив, ще те направи по-атлетичен. А за да направиш по-голяма мускулна маса е по-важно да се храниш правилно (виж хранителните режими за покачване на теглото) и да си почиваш добре, да спиш достатъчно. Опитвай се да спазваш тези неща няколко месеца и виж как се развиваш... Постепенно сам ще започнеш да усещаш какво е правилно за теб.

05.03.06
15:45

Тялото за мойте килограми (64 кг.)  си е добре развито (в смисъл ми харесва на мен как изглежда),а краката ми не са големи за сметка на тялото,защото за тези 7 месеца съм ги тренирал едва 5-6 пъти,но ако почна да ги тренирам всяка седмица ще стане несъразмерно,а не искам да ги зарязвам тъй както казах са ми много слаби.А за кардио ще почна да правя,но след няколко месеца,когато започна релеф :wink:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1