проблеми с предмишницата

06.03.06
14:22

момчета правя бицепс сгъване от стоеж с крив лост и като оставям вече лоста на земята се появява мн силна болка в предмишниците която отминава след 4-5 секунди ама бая боли :evil: някой да е имал същия проблем? чакам помощ :wink:

largozol

06.03.06
14:32

Мене чат-пат самата кост ме боли.
От напрежението върху нея ще да е,пък може и да не загрявам както трябва.

06.03.06
14:59

Пробвай да задържиж в долно положение лоста за няколко секунди без да напрягаш и след това го остави.

07.03.06
12:55

аз доста добре си загрявам иначе пробвам да задържа в долно положение ама пак си боли бате  :wink:

19.03.06
20:44

да след като си направиш опражнението или серията пъскаш лоста и малко задаржаш след това без проблеми като пъстнеш лоста няма да имаш болки в предмишницата повярваите ми деисттва

20.03.06
11:39

аз имах същия проблем, но отшумя.обръни повече внимание на тренировките си за предмишница

21.03.06
19:42

И аз съм имал подобен проблем, когато тренирах за сила.Вдигах тежко за бицепс - последните 2,3 серии с 3,4-ки и накрая чийтинг.Дръпна ми доста тежеста за 1 месец, но при всяко оставяне на щангата усещах в китките остра болка. Тоест натоварването в китката се е увеличило и тя не се е адаптирала все още към него.Проблемът е в самата става, а не в предмишницата. Моят съвет е да намалиш тежестта, да увеличиш повторенията и да се концентрираш върху техниката.

RE

21.03.06
21:39

[quote author=“triple_X”] Моят съвет е да намалиш тежестта, да увеличиш повторенията и да се концентрираш върху техниката.

И аз така смятам.Слагах тежко за бицепс ,правих с читинг -това водеше до качане на работната тежест,болки в предмишницата ,обаче ръката не мръдваше.когато започнах да залагам на техниката на изпълнение нещата се промениха към по-добро.Специално за бицепс тежеста не е толкова важна колкото техниката на изпълнение и контрола в/у тежеста.
Ако греша поправете ме.

22.03.06
19:36

целта ми е покачване на маса така че повече от 8 повторения няма на къде. по принцип правя първа и трета серия с 35кг (8 повторения като последното може да чийтна) и втората серия с 40кг (6 повт последното чийтинг) .. Може да ги промена на 3 по 35 да вида дали ще има подобрение

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1