как да пазим мускулите ?

lex cazinsky

09.03.06
23:36

какво да си взема , за да спра да губя мускулна маса след тренировка ? Падам средно с по 3 килограма след активна тренировка по киокушин. Половината от това е вода , но останалото са мазнини и за съжаление мускули  :?  съжалявам ако въпросът ми е прекалено лейм, но препръчайте някакви хранителни добавки ? Протеинови блокчета вършат ли работа ?

Как ще падаш с 3 кила след тренировка, бре  :shock:  :lol:
Ти си феномен някакъв  :twisted:

lex cazinsky

09.03.06
23:57

е личи си ,че не си присъствал на здрава киокушин-тренирвка  :roll:
кантарът ми е електронен LG - ъпсурт да отчита грешно. В тия 3 кг както вече споменах има много течности и соли , които се възстановяват с първата чаша вода...

10.03.06
00:34

Аминокиселини, преди и след тренировка - преди лягане и след ставане от сън. ;)
Също добре трябва да си се заредил белтъчно 2-3 часа преди тренировката. Храненето преди тренировката е добре да съдържа поне 30 гр белтъчини. ;)

lex cazinsky

10.03.06
07:46

[quote author=“vladimir.nikolov”]Аминокиселини, преди и след тренировка - преди лягане и след ставане от сън. ;)
Също добре трябва да си се заредил белтъчно 2-3 часа преди тренировката. Храненето преди тренировката е добре да съдържа поне 30 гр белтъчини. ;)

Домо аригато !  :wink:

10.03.06
09:09

и освен тях бих ти препоръчал и само ВСАА.пак преди и след тренировка

Протеинче и BCAA ми се струва най-удачно.

10.03.06
13:48

какви килограм и половина мазнини и мускули сънуваш ? Губиш 99% вода.
Каквато и да е тренировката, едва ли ще изгориш повече от 600 калории, това са ти да речем 60 гр. мазнини и 10 гр. белтък.

FI

10.03.06
18:53

Падам средно с по 3 килограма след активна тренировка по киокушин. Половината от това е вода , но останалото са мазнини и за съжаление мускули

Бате ако тренираш 30 дена ще изчезнеш :shock:  :lol:  :lol:

10.03.06
21:01

[quote author=“lex cazinsky”]какво да си взема , за да спра да губя мускулна маса след тренировка ? Падам средно с по 3 килограма след активна тренировка по киокушин. Половината от това е вода , но останалото са мазнини и за съжаление мускули  :?  съжалявам ако въпросът ми е прекалено лейм, но препръчайте някакви хранителни добавки ? Протеинови блокчета вършат ли работа ?

Каквото и да тренираш 3 кг....са страшно много нещо не звучи наред ..и 100% вода да губиш пак са много

11.03.06
19:34

[quote author=“lex cazinsky”]какво да си взема , за да спра да губя мускулна маса след тренировка ? Падам средно с по 3 килограма след активна тренировка по киокушин. Половината от това е вода , но останалото са мазнини и за съжаление мускули  :?  съжалявам ако въпросът ми е прекалено лейм, но препръчайте някакви хранителни добавки ? Протеинови блокчета вършат ли работа ?

Пич т’ва си е водичка.Ако изгубиш толкова мускулна маса колкото казваш ще умреш.Аз ако бях на твое място щях да си взема глутамин и суроватъчен протеин.Глутамина преди и след тренировка(ако имаш пари за повече и преди лягане), протеина го пий както пише на опаковката ;).А вода пий повече от 1 чаша след тренировка ;).
Поздрави.

SI

11.03.06
19:42

Не е невъзможно да олекнеш с 3 кг за 1-2 часа. Пилотите от Формула 1 например след състезание (1 час и 30 минути) са с около 3-4 кг. по-леки.

11.03.06
20:43

Ф1 е друго....там и натоварването е различно и температурата е съвсем друга

Sportex

11.03.06
21:30

за автора - ако си 120кг може и да свалиш 3кг от киокушинкай ама пак би било трудно.

11.03.06
22:17

Тренирал съм киокушин и за мен 3 кг загуба са реални.

ЦЕлта ти е да се храиш много добре и да почиваш достатъчно и пиеш яко вода. Аминокиселини също ще са ти полезни, но те далеч не са най-важното.

Ако не внимаваш мнгоо ва храненето си и тренираш здраво и упорито карате, последиците ще са ЖЕСТОКИ  гарантирам ти го/

Успех

12.03.06
14:39

И аз мисля че при тренировки като тези по бокс, карате, футбол и т.н.. е напълно реално да изгубиш 3кг телесно тегло след тренировката - наистина почти изцяло това се дължи на обезводняването дължащо се на обилното потене.

На твое място аз бих пил задължително протеин по около 30 грама 1 час и 30 мин преди и веднага след тренировка. Вече в зависимост от целите ти можеш да добавиш и въглехидрати преди и/или след трен. И задължително течности след тренировката...

12.03.06
16:47

Аз лично след тренировка по кик-бокс (която включва много неща и трае около 2-3 часа) губех около 3кг тегло! Задължително след това пиех амино и шейкче суроватка+кафява захар :wink: !

12.03.06
22:21

да и аз тренирам кик бокс и след  тренировка губя по около 2-3 кг но така с времето се губи и мускулна маса

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1