175/18/65кг.

12.03.06
14:40

Извиняям са за тривиалната тема,обаче нещо не мога да схвана цялостната концепция на диетата за качване.Може ли да ми дадете една примерна такава според данните,които съм представил?
Мерси предварително.

12.03.06
22:48

Раутата се крии в това да изчетеш целия сайт, половината форум да си направиш изводите, диетата и да я споделиш за коментар !

13.03.06
12:14

Да ама трява да се съгласиш,че информацията е страшно много по обем.Пък и не си мисли,че не съм чел теми.Просто не мога да хвана основния принцип за съставяне на диетата...Какво общо има теглото и ръста,аз ли решава кога и по колко пъти да се храня...Ей такива неща.

13.03.06
16:42

Основния принцип при съставянето на диета е да включиш в 5-6те хранения на ден, такива храни, които да ти набавят нужните ти калории от белтъчини, въглехидрати и мазнини плюс още 500 калории отгоре.

13.03.06
22:12

А как да разбера колко са ми нужните калории ?

14.03.06
10:02

[quote author=“Nick_bg”]А как да разбера колко са ми нужните калории ?

Ти на състезание ли ще се явяваш, че ще си броиш калориите :roll:  :wink: , не се задълбочавай толкова , папкай си колкото си искаш и малко по-вече :wink: , прави го по 5-6 на ден и сам ще разбереш дали е достатъчно , ако качваш ( без много да се омазняваш) значи е ОК.

14.03.06
14:47

Добре де нали трябва да знам по колко калории на ден да поемам,за да си направя сметка и за допълнителното количество,дето ще трябва да го ям...

16.03.06
11:45

Белтъци: 2,2грама на килограм телесна маса
Мазнини: 1,2грама на килограм телесна маса
Въглехидрати: 6грама на килограм телесна маса

калориите ги получаваш по следната формула
Калории= (kg*2.2*4)+(kg*1.2*9)+(kg*6*3.7)
kg= твоите килограми.

За да качваш добави още около 500 калории отгоре на получените по формулата....

Аз ти препоръчвам да наблегнеш на повече белтъчини и по-малко въглехидрати. Мазнините могат да се сведат и на 0,5 грама на килограм.

16.03.06
13:26

м**ка му, толкова ли е сложно че основния проблем е финансовия.Ако имаш кинти отиваш зимаш си на всеки 10 дена по 8-9 кила филе, и на ден като праскаш по 800г пилешко и 2 кг картофи като не броим другите плодове и зеленчуци много ясно че ще качиш!
Като си 65 кила какви режими какви калории

16.03.06
15:22

[quote author=“Infernaloverkill”]м**ка му, толкова ли е сложно че основния проблем е финансовия.Ако имаш кинти отиваш зимаш си на всеки 10 дена по 8-9 кила филе, и на ден като праскаш по 800г пилешко и 2 кг картофи като не броим другите плодове и зеленчуци много ясно че ще качиш!
Като си 65 кила какви режими какви калории

Много не разбрах какво искаше да кажеш, но да сметнем 0,5кг на ден пилешки гърди са ти достатъчни и това е 2,20-2,50лв на ден ............. :arrow:

16.03.06
17:15

Така е.От половин кило гърдички земаш 100 гр белтъчец,хапваш половин кило оризец,а останалото квото ти е на душата.Аз поне така правя :lol: Не казвам че е правилно,не казвам,че се тъпча със сладки и разни боклуци,ама все пак нали ще качваш.Апък и с твойте мерки се съмнявам,че ще замазниш зверски. :)

Ти на състезание ли ще се явяваш, че ще си броиш калориите  :shock:  :wink:

ами и аз съм  съгласен.Мухай там пък,ако наистина толкова те интересува формулата да си смяташ калориите,по-горе ти я написаха.

Поздрави.

16.03.06
19:44

Начи в крайна сметка,по формулата изчислих,че трява да поемам по 2591 + 500 калории на ден...Яко.
Сега ще зема да изготва една диета.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1