Вижте това (давайте предложения)

DunevmotorSport

20.03.06
20:41

5:45 1 греипфрут
6:15 50 грама овесени ядки с мляко (1 кофичка 0,1%)
10:00 кисело мляко (1 кофичка 0,1%)
13:00 Тук незнам ккаво да ям преси тренировка давайте предложения
13:30 - 15:30 (Тренировка в залата)
15:00 - 15:30 (велоергометър)
16:00 200 грама пилешко месо + 2 яйца + салата
17:30 200 грама извара смесена със 50 грама сирене + 100 грама пилешка шунка
Изчислих колко калории трябва да приемам на ден:Приблизително толкова - 2138 , а аз приемам горе долу 1164
Кажете какво трябва да увелича за да паснат
А зареждащия ден 6 ти 7 ми знам че трябва да се приемат повечко въглехидрати.Кажете какво трябва да ям тогава!

26.03.06
12:34

Задължително плода след овесените ядки!
след тренировка варен картов, преди - суроватъчен протеин ;) Успех

DunevmotorSport

26.03.06
12:37

Значи преди тренировка да го пия а не е ли по добре веднага след тренировка така са ми казвали във форума

26.03.06
21:15

[quote author=“DunevmotorSport”]
5:45 1 греипфрут
6:15 50 грама овесени ядки с мляко (1 кофичка 0,1%)
10:00 кисело мляко (1 кофичка 0,1%)
13:00 Тук незнам ккаво да ям преси тренировка давайте предложения
13:30 - 15:30 (Тренировка в залата)
15:00 - 15:30 (велоергометър)
16:00 200 грама пилешко месо + 2 яйца + салата
17:30 200 грама извара смесена със 50 грама сирене + 100 грама пилешка шунка

Правиш същата грешка както доста други. :wink: Грешката се състои в това ,че приемаш голямо количество белтък на едно ядене ... това се случва и в 16 часа и най-лошото .... мнооо скоро още веднъж в 17:30.Трябва да знаеш ,че организма на едно ядене не може да оползотвори повече от около 30гр белтък.
  Ти в 16 часа приемеш около:
200гр пилешко - 45гр
2 яйца около 14гр
Със салатата да ги закръглим на 60 ... зависи колко е салатата. :D
  Час и 30мин по-късно:
200гр извара - 30гр белтък
50гр сирене - 8гр
100 шунка е около 20 грубо .. то не е мнооо известно какво има в шунката по магазините. :D
Общо: 58гр белтък

Та идеята ми е ... най-добре би било да го разпределиш на равни части през деня ... примерно през 3 часа яж .... и задължително 30тина грама белтък след тренировка. :wink: Отделно имаш още около 30тина грама белтък за деня от млякото и другите неща ... общо става около 150 .... разпредели го на 5 яденета по около 30грама. :D
Това ядене 17:30 е напълно излишно!!!

Калориите далеч не са ти около 1100!!! Аз като ги сметна и излиза около 1500-1600 ... а там не знам каква е салатата ... може и повече да стават. :wink:

DunevmotorSport

27.03.06
14:56

ЗА з това ядене дето съм го написал 17:30 исках да кажа 19:00.Извинявам се за тъпия въпрос но как да го разделя правилно белтъка на 5 хранения по 30 гр.А за амите калории яденето ли трябва да намля като грамаж?

27.03.06
16:32

Спести си от менюто 50те грама сирене,1 от 2те кофички кисело мляко и шунката.... останалото го разпредели на равни части ... виж кое колко белтък има и го разпредели през деня.150гр белтък и без това са ти много .... така като спестиш тези ще стане около 110 ... напълно достатачно за момиче.

DunevmotorSport

27.03.06
16:38

Имаш в предвид момче!

27.03.06
19:43

Не ... имах в предвид момиче .... ТИ МОМЧЕ ЛИ СИ ?Нещо си объркал раздела ,ако си момче. :D

DunevmotorSport

27.03.06
20:38

Еми момче съм и защо да съм объркал раздела?
Да разбарх вече че съм сбъркал раздела.Може ли да помола модератора да премести темата?

Обединих ти поста. Някой мод я е преместил, но не съм аз.
manson

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1