Ще ми помогнете ли????

22.03.06
11:49

Работата е такава - Аз съм на 16 години висок сим 179 и тежа 89 килограма.Искам да се изчистя от мазнините.Знам че трябва да си направя НВД,но чета чета из форума и сайта и накрая нищо не става.Някой може ли да ми напави НВД?Моля ви!!!

22.03.06
14:04

Отиди на диетолог.Тук всеки ще ти каже нещо правилно, обаче с нещо неправилно, щото всичк иса разбирачи из тия форуми.Един яде по 1000 калории на ден, друг пък по кило пилешко на хранене и накрая ти ще се объркаш.На ДИетолога това му е работата!


Тона ми е съвсем приятелски и нормален,КАзах това от личен опит! 8)

22.03.06
17:10

Че какво толкова трудно. Изчесляваш колко калории са ти нужни на ден спрямо физическата ти активност. Вадиш 500 от тях, което ще ти бъде калорийния дефицит(като има дефицит организмът ти ще започне да дърпа от мазнините ти за енергия).Така вече си направил първата стъпка. Следва да нагодиш дневното си меню. Протеините, които трябва да консумираш на ден трябва да бъдат по 2 грама на телесно тегло или 89х2гр. Въглихидратите трябва да са максимум 1гр на телесно тегло или 89гр. Изчисляваш колко калории ти набавят като имаш напредвид, че един грам въглехидрат и един грам протеин отделят 4 калории, а един грам мазнини отделят 9 калории. Щом знаеш колко калории ти трябват на ден и колко калории си набавяш от протеина и въглехидратите останалото идва от мазнините. Вече имаш балансирана диета и отваряш таблиците с хранителните стойности, за да разбереш кои храни какви вещества ще ти набавят.
Тези стойности са приблизителни и всичко е индивидуално, но вършат работа.
Храни, на които трябва да наблегнеш : месо, риба, яйца, мляко, извара, сирене, соя(ако си вегетарианец) От тези храни ще ти идват главно протеините. Също можеш да си позволяваш всякакви салати без тежки сосове. Плодовете и ядките са главно за ВВД-то ти, но може по някой път да ги консумираш само сутрин.
Ако не можеш да ядеш много замести някое от хранената с протеинов шейк. С суроватъчен за след тренировка или млечно-яйчен за преди лягане. Храненията е хубаво да бъдат 5-6 на ден. Така забързваш метаболизма(не ми се обяснява подробно, но е практика).Пий по 3-4 литра вода на ден като включваш и тази, която поемаш с храната.
  Това за диетолога не е вярно.Само ще ти вземе парите, а не вярвам да ти изготви по-добра диета от теб самия при малко желание.

22.03.06
19:40

OFFTOPIC


Човече съгласен съм с теб за диетолога, ама ако питащият  знаеше колкото теб например.При положение че пита момчето, значи не е наясно и опастността да обърка нещо и да си навреди е доста голяма :wink:

24.05.06
21:34

[quote author=“Voltmachine”]Че какво толкова трудно. активнИзчесляваш колко калории са ти нужни на ден спрямо физическата ти активност. Вадиш 500 от тях, което ще ти бъде калорийния дефицит(като има дефицит организмът ти ще започне да дърпа от мазнините ти за енергия).Така вече си направил първата стъпка. Следва да нагодиш дневното си меню. Протеините, които трябва да консумираш на ден трябва да бъдат по 2 грама на телесно тегло или 89х2гр. Въглихидратите трябва да са максимум 1гр на телесно тегло или 89гр. Изчисляваш колко калории ти набавят като имаш напредвид, че един грам въглехидрат и един грам протеин отделят 4 калории, а един грам мазнини отделят 9 калории. Щом знаеш колко калории ти трябват на ден и колко калории си набавяш от протеина и въглехидратите останалото идва от мазнините. Вече имаш балансирана диета и отваряш таблиците с хранителните стойности, за да разбереш кои храни какви вещества ще ти набавят.
Тези стойности са приблизителни и всичко е индивидуално, но вършат работа.
Храни, на които трябва да наблегнеш : месо, риба, яйца, мляко, извара, сирене, соя(ако си вегетарианец) От тези храни ще ти идват главно протеините. Също можеш да си позволяваш всякакви салати без тежки сосове. Плодовете и ядките са главно за ВВД-то ти, но може по някой път да ги консумираш само сутрин.
Ако не можеш да ядеш много замести някое от хранената с протеинов шейк. С суроватъчен за след тренировка или млечно-яйчен за преди лягане. Храненията е хубаво да бъдат 5-6 на ден. Така забързваш метаболизма(не ми се обяснява подробно, но е практика).Пий по 3-4 литра вода на ден като включваш и тази, която поемаш с храната.
  Това за диетолога не е вярно.Само ще ти вземе парите, а не вярвам да ти изготви по-добра диета от теб самия при малко желание.

А как да разбера колко калории горя  :oops:

24.05.06
22:30

[quote author=“Imevlado”][quote author=“Voltmachine”]Че какво толкова трудно. активнИзчесляваш колко калории са ти нужни на ден спрямо физическата ти активност. Вадиш 500 от тях, което ще ти бъде калорийния дефицит(като има дефицит организмът ти ще започне да дърпа от мазнините ти за енергия).Така вече си направил първата стъпка. Следва да нагодиш дневното си меню. Протеините, които трябва да консумираш на ден трябва да бъдат по 2 грама на телесно тегло или 89х2гр. Въглихидратите трябва да са максимум 1гр на телесно тегло или 89гр. Изчисляваш колко калории ти набавят като имаш напредвид, че един грам въглехидрат и един грам протеин отделят 4 калории, а един грам мазнини отделят 9 калории. Щом знаеш колко калории ти трябват на ден и колко калории си набавяш от протеина и въглехидратите останалото идва от мазнините. Вече имаш балансирана диета и отваряш таблиците с хранителните стойности, за да разбереш кои храни какви вещества ще ти набавят.
Тези стойности са приблизителни и всичко е индивидуално, но вършат работа.
Храни, на които трябва да наблегнеш : месо, риба, яйца, мляко, извара, сирене, соя(ако си вегетарианец) От тези храни ще ти идват главно протеините. Също можеш да си позволяваш всякакви салати без тежки сосове. Плодовете и ядките са главно за ВВД-то ти, но може по някой път да ги консумираш само сутрин.
Ако не можеш да ядеш много замести някое от хранената с протеинов шейк. С суроватъчен за след тренировка или млечно-яйчен за преди лягане. Храненията е хубаво да бъдат 5-6 на ден. Така забързваш метаболизма(не ми се обяснява подробно, но е практика).Пий по 3-4 литра вода на ден като включваш и тази, която поемаш с храната.
  Това за диетолога не е вярно.Само ще ти вземе парите, а не вярвам да ти изготви по-добра диета от теб самия при малко желание.

А как да разбера колко калории горя  :oops:

На сайта има формули.
Друг вариант, смяташ си храната, дето ядеш, за няколко дена подред. Така ще разбереш колко калории поемаш в момента за подържане на теглото.
И ако искаш да отслабваш, ги намаляш.

25.05.06
08:59

[quote author=”Петко К”][quote author=“Imevlado”][quote author=“Voltmachine”]Че какво толкова трудно. активнИзчесляваш колко калории са ти нужни на ден спрямо физическата ти активност. Вадиш 500 от тях, което ще ти бъде калорийния дефицит(като има дефицит организмът ти ще започне да дърпа от мазнините ти за енергия).Така вече си направил първата стъпка. Следва да нагодиш дневното си меню. Протеините, които трябва да консумираш на ден трябва да бъдат по 2 грама на телесно тегло или 89х2гр. Въглихидратите трябва да са максимум 1гр на телесно тегло или 89гр. Изчисляваш колко калории ти набавят като имаш напредвид, че един грам въглехидрат и един грам протеин отделят 4 калории, а един грам мазнини отделят 9 калории. Щом знаеш колко калории ти трябват на ден и колко калории си набавяш от протеина и въглехидратите останалото идва от мазнините. Вече имаш балансирана диета и отваряш таблиците с хранителните стойности, за да разбереш кои храни какви вещества ще ти набавят.
Тези стойности са приблизителни и всичко е индивидуално, но вършат работа.
Храни, на които трябва да наблегнеш : месо, риба, яйца, мляко, извара, сирене, соя(ако си вегетарианец) От тези храни ще ти идват главно протеините. Също можеш да си позволяваш всякакви салати без тежки сосове. Плодовете и ядките са главно за ВВД-то ти, но може по някой път да ги консумираш само сутрин.
Ако не можеш да ядеш много замести някое от хранената с протеинов шейк. С суроватъчен за след тренировка или млечно-яйчен за преди лягане. Храненията е хубаво да бъдат 5-6 на ден. Така забързваш метаболизма(не ми се обяснява подробно, но е практика).Пий по 3-4 литра вода на ден като включваш и тази, която поемаш с храната.
  Това за диетолога не е вярно.Само ще ти вземе парите, а не вярвам да ти изготви по-добра диета от теб самия при малко желание.

А как да разбера колко калории горя  :oops:

На сайта има формули.
Друг вариант, смяташ си храната, дето ядеш, за няколко дена подред. Така ще разбереш колко калории поемаш в момента за подържане на теглото.
И ако искаш да отслабваш, ги намаляш.

Може ли 1 линкче за тея формули

25.05.06
12:30

Имам въпрос колко грама е 1 банан  :) горе долу 100/200?
И колко протеин има в него

25.05.06
13:29

[quote author=“Imevlado”]Имам въпрос колко грама е 1 банан  :) горе долу 100/200?
И колко протеин има в него

ми взимаш един бана и го мериш на ел.везна  виж има големи банани малки банани от каде може да знаем какъв имаш в предвид и от горе на всичкото все пак иам и обелка която също тежи ако нямаш ел.везна иди в някой магазин и попитай там и си ок.

УСПЕХ!!!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1