Странични ефекти от Гейнари?

DR

23.03.06
13:56

Някой получавал ли е страничен ефект от гейнар ? Аз ползвам на Нутрим от 2-3 дена и нещо корема ми не е добре и немога да разбера дали е от него или нещо друго ( тои корема ме боли от 1 седмица,но сякаш като започнах да взимам гейнара болката се засили )

RE

23.03.06
14:14

Ей това е лошото на добавките , че не знаеш какво има вътре.Пиеш един прах и се надяваш  това , което пише на етикета да е вярно.
Най-добре спри за извесно време с Гейнера и виж как  ще се почувстваш.

23.03.06
14:32

Аз съм получавал само омазняване на кожата.От Universal Giant Mass 4100.Чувал съм същото за Mega Mass 3000 пак на Universal.За гейнер препоръчвам Muscle Jiuce на Ultimate Nutrition 4.75кг за 80лв.Ако не можете сам взимате го 2 и за 40лв получаваш близо 2.4кг първокласен американски Гейнер.Това е най добрия гейнер за мен.В 150гр 55гр протеин-Идеално

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1