Моля за помощ и съвет

26.03.06
19:54

Здравейте!
Преди месец и нещо започнах една диета с доста малко калории и за това време свалих 8-9 кг.
В момента съм висок 172 см и тежа 70 кг(теглен само с бельо :lol: ).Доста килограми за малко време свалих и се притеснявам да не си ги възвърна, затова искам изцяло да си променя стереотипа на хранене.Въпреки че в момента теглото ми е сравнително пропорционално на ръста виждам че мазнините не са добре изчистени.Искам да изчистя още 4 килограма, но само мазнини и след това вече да работя за мускулна маса.Моята молба към вас е да ми изчислите колко трябва да ми е дневния прием на калории, за да свалям здравословно и само мазнини, и да ми допълните хранителния режим с нужните храни и калории за НВД.
Взимам термогенен бърнър от 13 дни(На Genesis Genidrine Thermo Stack 120 капсули).Пия го 15 мин преди  трите основни хранения  и 15 мин преди тренировка(така ми каза един фитнес инструктор от Пловдив)Ходя в залата три пъти седмично като изпълнявам Тридневния тренировъчен сплит за изгаряне на мазнини( Вариант I http://www.bb-team.org/training/000300.php
(без упражненията за крака, защото ми се изтощават и не мога да правя кардио)По тази програма съм вече месец и нещо.Този месец и нещо ходех 2-3 седмично да бягам(в дните, в които не съм в залата).Сега смятам да преместя кардиото в тренировъчните дни веднага след тренировката на велоергометър 30 мин с пулс 110-120(мисля че така пишеше някъде но не съм сигурен  :? )
Сега ще напиша до сега режима ми на хранене какъв беше.Моля да го допълните с нужните калории за НВД.Или да ми дадете по-добър, но с примерни храни)

9:00 кофичка кисело мляко
13:30-14:00 салата с 300 грама пилешко месо(телешко или риба)
17:00 Ябълка
19:30 салата с риба тон(консерва) или някакво месо

Значи до към 9 април ще ходя в залата към 15:30 часа и след това в 7:00 сутринта.
Моля за коментари и най-вече за поправка на грешните моменти в режима ми!

ЗНам че е изключително изнервящо да отговаряте на еднотипни неща всеки ден, а на Петко_К сигурно му се повръща вече от мен  :lol: .Надявам се да ми помогнете.
Благодаря!

26.03.06
20:22

[quote author=“Pablo”]
9:00 кофичка кисело мляко
13:30-14:00 салата с 300 грама пилешко месо(телешко или риба)
17:00 Ябълка
19:30 салата с риба тон(консерва) или някакво месо

Мнооо грешен режим!!!Първо не трябва  до 14 часа да оставаш организма без белтък ... в кофичка кисело мляко има само 4х3=12гр!!!Фактически минава едно време от 19:30 до 14 часа в което ти поемаш само 12гр белтък с това кисело мляко. :shock: Това са около 18 часа ... мноооого са просто!!!
В 14 4аса салатата не ми е ясно каква е ама 300гр пилешко месо е излишно много за един прием ... 150гр месо на ядене е достатъчно!!!На ядене трябва да приемаш до около 30гр белтък.... в 300гр пилешко е общо взето 2 пъти повече.В 19:30 също сигурно приемаш голямо количество месо ... по-добре го раздели и го приеми в 18 часа и после към 22 или около 30мин преди да си легнеш. :wink: Ябълката я яж преди тренировка ... около 20-30мин преди тренировката.

26.03.06
20:41

Забравих да кажа че най-късно в 19 мога да вечерям защото по-късно термогеника не трябва да го пия!
МаХо аз знам че е грешно .Просто искам няко йда ми напише примерно меню.Аз знам кое е белтъци и въглехидрати и как трябва да се приемат.Просто ми трябва примерна НВД

26.03.06
20:45

/offtopic

в 19 мога да вечерям защото по-късно термогеника не трябва да го пия!

по принцип не трябва, но пробвай! Не го препоръчват заради кофеина и другите съставки т.к. евентуално няма да можеш да заспиш.Аз също в мометна използвам термогенен бърнър и го пия в периода 20-21часа и спя като къпан.Просто рискувай една вечер и пробвай.

NETP

26.03.06
23:02

Всичко каквото е написал MaXo е правилно само дето аз сум чел че не трябва да приемаш ваглехидрати след 18:30часа.И си разпредели яденетата да стана 5-6 през 2часа 2:30.По честото ядене на по малки дози ядене ще ускори метаболизма ти и с това отслабването ти.Дано сам помогнал.А ето и моя режим:
1.7:10
2.9:10
3.12:10
4.14:20
5.17:00
6.18:30-19:00
Да ти кажа всеки час е относителен защото не ги спазвам точно до минутата но около 10-20 минути не повече е пропуска.
Успех.

27.03.06
01:37

И дали за 2 часа и половина всеки организъм може да храносмели и усвои дадено количество храна ?

И да ва светна - по-честото хранене само по себе няма просто как да забърза метаболизма, просто когато се храните по 2 пъти на ден организма се “плаши”, че е настъпило “гладно” време и забавя метаболизма за да пести енергия ... демек като се храните по 6-8 пъти няма да си забързате метаболизма, но и няма да го забавите много (дай боже)

27.03.06
14:07

Малко трудно ми е да се храня по 5-6 пъти тъй като не мога да ставам в съботите и неделите в 6:00
Но тва не е проблем.Проблемът е менюто ми.Какво да ям.Моля да ми дадете примерно меню за НВД подходящо на моите пропорции.172 см, 70 кг

27.03.06
16:03

Че кой те кара да да ставаш в 6 часа? Да предположим ,че всеки ден спиш по 9 часа ... остават ти едни 15 часа в които си буден ... 15 часа като ги разделиш на 5 хранения ... през 3 часа... :wink:

27.03.06
16:07

[quote author=“SpiRTeR”]И дали за 2 часа и половина всеки организъм може да храносмели и усвои дадено количество храна ?

И да ва светна - по-честото хранене само по себе няма просто как да забърза метаболизма, просто когато се храните по 2 пъти на ден организма се “плаши”, че е настъпило “гладно” време и забавя метаболизма за да пести енергия ... демек като се храните по 6-8 пъти няма да си забързате метаболизма, но и няма да го забавите много (дай боже)

Аре да не си прав... много ясно ,че ще го забърза .... аз съм на диета и си направих храненията през 3 часа... ефекта го има!!!Да речем ,че има количество храна Х ... това количество храна ,яко го яде на 2-3 пъти ... а не на 5 пъти през равно време ,ще гори повече мускулна маса!!!Голямото количество белтък на едно ядене ,като не може да го оползотвори организма какво става с него а ?После по някое време организма не получава нова доза нужен белтък и какво става?

28.03.06
21:22

Ето какво измислих.Моля за коментари

Дневен режим с НВД(тренировъчен ден)

8:00 кофичка кисело мляко
10:15 1 капсула бърнър
10:30 2 варени яйца(с жълтъците) + 150 грама извара
12:151 капсула бърнър
12:30 150 гр (риба или консерва риба тон или пилешко) + 200 гр салата(зеле и моркови/марули)
15:00 1 грейпфрут
15:15 1 капсула бърнър
15:30 тренировка в залата: с тежести 70 мин + кардио 30 мин
17:20 200 гр извара + 2 белтъка от яйце
19:45 1 капсула бърнър
20:00 150 гр (риба или консерва риба тон или пилешко) + 200 грама салата(зеле и моркови/марули)

Тва горе-долу е около 1300 калории

По формулата от тук http://bb-team.org/nutrition/000192.php

66+ (13.7 x 70) + (5 x 172) - (6.8 x 19) = BMR = 1755 x 1.375(1-3 тренировки седмично,умерено активен начин на живот) = 2414 калории.За НВД махам 500 калории и се получава 1900 калории, а менюто ми е с 1300.Кво да сложа още за да допълня до 1900?

Изварата каква трябва да е?Обезмаслена или?
ДОстатъчно ли е белтъка, въглехидратите....

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1