въпросче

27.03.06
16:27

може би ще ме упрекнете но ето моя случай... дигал сам преди 5-6 години сега сам на 22 и реших да оставя купоните и пиячката и да почна да дигам за целта си направих една заличка в кащи имам лежанка лост тежести дамбели достатачни за по важните упражнения , така дигам вече 2 седмици но от самото начало пия креатин 20-30 гр. парвите 10 дена сега вече по 10 , пия аминокиселини но не сам сигурен колко, ама 6 хапчета , 3 след тренировка и 3 преди лягане , пия и протеин 30 - 40 гр. на ден когат се сетя обикновенно на един прием след тренировка. 188 см. съм и тежа 85 кг в общи линии слабичак  :(  ... какво е вашето мнение моля за савет....

28.03.06
12:46

май никой няма да даде съвет :(

28.03.06
13:50

[quote author=“master_of_dead”]май никой няма да даде съвет :(

По каква програма тренираш и какъв ти е хранителния режим, Господарю на смъртта?  :wink:

RE

28.03.06
14:13

Моето менение е ,че пиеш много креатин.По 10 грама на ден е много. 5гр. е дозата , която я пише и на опаквката на креятина,особенно в твоя случай с това зареждане, където си го направил.

emergency_bg

28.03.06
17:02

Можем да ти дадем съвет ако си напишеш програмата, хранителният режим и целите, които си поставяш.
Иначе - само общи приказки.

28.03.06
21:13

ами аз тренирам от 20 дена вече и още нямам хранителен режим ям колкото се може повече и повече пъти  целта ми е да кача килограми възможно най барзо.

· Гърди и бицепс - понеделник


· Изтласкване на щанга от лег
· Изтласкване на дъмбели от полу - лег
· Флайс

· Бицепсово сгъване с щанга
· Бицепсово сгъване с дъмбели - неутрален хват

· Гръб и трицепс - сряда

· Набирания
· Гребане с щанга/чукчета
· Гребане с дъмбел
· Навеждане с щанга


· Изтласкване на щанга от лег с тесен хват (или Кофички)
· Разгъване на дъмбел зад глава


· Рамо и корем - петак

· Раменни преси
· Разтваряне на ръцете встрани
· Повдигане на щанга до брадата –“вертолет”


· Извивки с дъмбел встрани
· Коремни преси

· Упражнения за предмишница

emergency_bg

29.03.06
09:48

Относно тренировката - мисля че вече на друга тема я коментираха във форума.
Лично моето мнение е или ръцете да са в един ден заедно за по-добро напомпване или сплита ти да е
гръб-бицепс и гърди- трицепс. Когато правиш гръб, влиза много бицепса, а при гърдите трицепса.
Крака нямаш, а знаеш, че клекът е основно упражнение за маса. Не си мисли, че ще си развиеш потенциала на тялото без да клякаш.
Относно храненето- да ядеш кактвото можеш не е хранителен режим, дори да не смяташ калории и белтъчини, опитай да разграничиш полезните “културистични храни” и ограничи останалите. От тези храни трябва да ядеш доре когато не си гладен, за да качиш килограми.
Относно добавките - не мисля, че креатина е много подходящ за твоя случай, тъй като щом не качваш килограми и нямаш особен напредък, в края на цикъла само ще се подуеш и ще подпухнеш. Щом вече си го почнал обаче, продължавай си, но го съчетай с много калории /ВВД/ и качествен протеин от храна /пиле, риба, телешко, извара, кисело мляко/. Преди тренировка може една голяма вафла с фъстъци и аминокиселини, след тренировка задължително протеин с декстроза /или гейнър/ и креатин, преди лягане млечно яйчен протеин и мляко.

29.03.06
16:41

благодаря много за съветите определено ще се  опитам да ги следвам въпреки че половината неща от това което ми изброи трудно ще го намеря в карджали но ще се запася от пловдив а и в тоя спорт май трябва само за него да живееш хранене режими едва ли ще мога всичко да правя но ще се опитам да се доближа до съветите ти. аз сега пия суроватъчен протеин но май ще трябва да мина на яйшен но ми казват че от него излиза много акне и затова.... мерси още веднъж

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1