Режим на хранене на работещ човек

28.03.06
22:26

Значи занимавам се с фитнес от 2 години,но качването на масата ми е проблем.19 год,178см,60 кг.Отскоро почнах работа с цел да се изкарват пари за добавки и качествени храни,но възникна друг проблем -не мога да ям като хората.Идеята ми е през времето което съм на работа да хапвам някакви протеини и вафли -например корни.Ако някой може да ми напише какво да си купя,по кое време на деня да го пия или ям и в какво количество като се съобразява с това:Ставам в 5 и 30 сутринта и в 6 и 15 излизам.Имам обяд на работа в 2 часа.Прибирам се вкъщи към 5 и 30.Към 6 и 30 -7 отивам да тренирам.Лягам си винаги в 11 вечерта(ако стоя до по късно не мога да ставам сутрин)Някой който е по навътре да напише кои протеин кога и по колко да зимам за да може да се качва мускулна маса без много на брой хранения-парите не са проблем.Моля да съобразите ,че тренировката е вечер и там нз дали зависи кога да приемам белтъци кога въглехидрати....Мерси предварително и след като ми дадете програма почвам да я прилагам цялостно и редовно и ще кажа дали има резултат.

Edit:Моля по напредналите да помагат.

29.03.06
22:14

доста е трудно да се храниш добре и да работиш (зависи от работата де). ям 3 пъти на ден + 1 малко ядене - 2 яйца, а следобед към 16:30 удрям един протеин.тренирам към 18:30.хубавото е, че в офиса имам възможност да се храня с каквото си донеса.много зависи и каква е работата ти.

29.03.06
23:39

Работата ми е в кухня.обаче винаги мога за една минута да излезна да изпия едно шишенце с предварително разтворен протеин примерно.Въпросът ми е какво и кога точно да пия като се има предвид графика ми.За сурватка знам че трябва вечер-ама нз марка хубава.А какво да пия сутрин в колко часа и по колко .Ако някой може да помага.

emergency_bg

30.03.06
10:32

Ами доста има изписано по въпроса. При теб не са толкова важни добавките, а храненето и възстановяването. След като тялото ти вече е привикнало на такъв режим, трудно ще качваш маса.
Основното е храната и никой от нас няма да ти каже протеин, който като взимаш преди и след тренировка да си компенсираш липсата на храна.
Като станеш сутрин пиеш суроватъчен протеин /щом парите не са ти проблем Scitec или Оптимум/ с банан примерно. Като вземеш душ и се оправиш хапваш овесени ядки, можеш да си ги накиснеш и от вечерта. Оттам нататък преди обяда ти трябват поне още 2 хранения-към 9 и към 11, не допускай да оставаш гладен.
Преди тренировка пак суроватъчен, след тренировка суроватъчен с гликоза, вечер преди лягане взимаш млечно яйчен протеин с мляко. Когато се сетиш и без да си гладен може да изпиваш едно кисело мляко, не повече от 2%.
За по-добро възстановяване можеш да включиш глутамин.
И пак ти казвам, това че ще пиеш протеин по никакъв начин няма да ти помогне ако не оправиш храненето.

30.03.06
17:53

http://www.sncway.com/articles.php?ArticleGroupID=17

кои точно протеин да купя?

http://www.sncway.com/articles.php?ArticleGroupID=3

Искам да си купя и гейнер.Дайте някакво предложение.
И още вафли корни мога ли да хапвам докато съм на работа сутринта и следобяд.

30.03.06
21:53

[quote author=“BurnX”]http://www.sncway.com/articles.php?ArticleGroupID=17

кои точно протеин да купя?

http://www.sncway.com/articles.php?ArticleGroupID=3

Искам да си купя и гейнер.Дайте някакво предложение.
И още вафли корни мога ли да хапвам докато съм на работа сутринта и следобяд.

За гайнер попитай в суответния раздел

sergo

30.03.06
23:50

Иаз трудно качвам пробвай много боза + локум и геинер миналата година лятото за 1 мес качих 10 кг

31.03.06
00:10

А никой ли не се сеща да му каже за така нареченитe заместители на ядене(Meal replacement)Щом парите не са ти проблем си вземи на Optimum.Вземи си и протеинови барчета и такива с въглехидрати.Комбинацията м/у двете замества ядене.Взимаш си протеин и аминокиселини преди трен,сутрин,за ак и преди лягана и си перфектен.Изброените неща са направени за хора,като тебе,на които работното им място не им позволява да се хранят пълноценно.

Надявам се да съм ти бил полезен.Ако те интересува нещо друго ми напиши ЛС.За да не правим Оффтопик. :wink:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1