ВВД - въпроси към разбирачите

30.03.06
12:56

Отслабване с ВВД(60%въгл-30%белт.-10%мазн.); (с НДВ ми е трудно на психическа основа - не мога да свикна с храната, затормозява ме)

Аз съм момиче - 22г, 178см , 72кг(цел 59-60), ниска двигателна активност през деня

Бихте ли погледнали следната схема:
1/2час  аеробика
7:30 - 300гр. моркови(120ккал) + 10г зехтин(80ккал) + 1 пилешко бутче без кожа(100ккал) + 2капсули Ескимо-3 общо:300ккал
10:30 - 200гр. к.мл. 0.5% + 2 ябълки(или портокала)  общо:200ккал
13:30 - 200гр. к.мл. 0.5% + 2 ябълки(или портокала)  общо:200ккал
16:00 - салата(400-500гр.) + пилешко бутче без кожа  общо:300ккал //<——- вместо това, тук могат да се появяват картофи, ориз + месце(пилешко, дробчета, риба - но по-малко, че е мазна)
1/2 час аеробика + различни упр. с леки тежести и собствено тегло
20:00 - по-малка салата + пилешко бутче без кожа  общо:250ккал

Идват към 1300 калории, горя по 500 с тренировка(аеробика и кардио) дневно
До къде ще се докарам с подобно меню. Нямам задълбочени познания в медицината и процесите в тялото. С горното меню се опитвам да съчетая полезните практики:
1. въглехидратите винаги с белтъчини, за да се намали гликемичия индекс на плодовете и така да се стимулира по-малко инсулиновата секреция
2. повечето въглехидрати дообяд
3. въглехидрати и мазнини никога заедно - сутринта слагам зехтина заради морковите, за да се усвоят мастно разтворимите витамини.
4. пия 3-3.5 литра вода на ден

Добре ли е организирано менюто? Организма ще се “шашне” ли при тези калории? Белтъчините достатъчно ли са - не искам да свалям от мускули, а от мазнинки? Моля, не ме насочвайте към НДВ. Знам, че работи, но за мен е проблем. Бих могла да се върна към НДВ, кагато наближа целта си и ми стане струдно да свалям с ВВД режим. На този етап, мисля, че ВВД е идеална за мен, но нямам опит с нея и не мога да разбера на прав път ли съм?

Благодаря на всичи знаещи, които ще ми помогнат. :)

30.03.06
13:21

Разбире се, не е никакъв проблем да сваляш с ВВД.
Според мен правилно си организирала нещата. Ако сваляш прекалено бързо или губиш мускули, вдигни малко калориите, за сметка на белтъчините.
Друго не мога да ти препоръчам ;)

30.03.06
15:31

Благодаря ти, Петко К. :)

zweio

30.03.06
15:52

Това ако не се бъркам е макробиотикс диета, нали ? Тя не беше ли предназначена за вегетарянци, а при теб белтъчините са от животински произход. Не съм запознат с диетата отблизо, но все пак мисля, че ще е хубаво ако поне част от белтъчините са растителни.

30.03.06
16:45

Това ако не се бъркам е макробиотикс диета, нали ?

Нямам идея какво съм сътворила и дали съществува като диета.  Досега съм се хранила по НВД - храните на 100%, но калориите... Менютата на ВВД искам да са добре организирани, така че организмът да не страда.

... ще е хубаво ако поне част от белтъчините са растителни

До колкото знам тези бобовите са подходящи. Да, но като си приготвя, трябва да сложа и някаква мазнина и то ще стане една...

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1