Какви са в менинията за моето НВД

04.04.06
10:43

Възраст: 17 години, Височина: 172 см, Тегло: 80 кг
Трябва да приемам толкова:
Въглехидрати 1.1 * 80 = 88гр
Белтъчини 3 * 80 = 240гр

Избрал съм тези продукти(дал съм и хр. им стойности):
400гр - Пилешко месо от гърди—Белтъчини: 92гр, Въглехидрати: 0гр, Мазнини: 4гр
6 - Белтъка——————————————Белтъчини: 42гр, Въглехидрати: 0гр, Мазнини: 0гр
400гр - Извара обезмаслена———Белтъчини: 72гр, Въглехидрати: 8гр, Мазнини: 8гр
100гр - Овесени ядки———————- Белтъчини: 16гр, Въглехидрати: 66гр, Мазнини: 7гр
Общо—————————————————- Белтъчини: 246 гр, Въглехидрати: 74 гр, Мазнини: 19 гр
Това са 1455 калории.
БМР-то ми без да се натоварвам е 1906 калории а с натоварванията става 3288 калории
Става ли?

1455 са ти изключително малко калории. Това с натоварването го смяташ грешно. Ти го умножаваш с 2.25 - това е МНОГО. Прочети това и пак ги сметни:

#  Ако вашият начин на живот е по-скоро заседнал, то индексът на активността Ви е 1,2
# Ако вашият начин на живот е умерено активен (спорт 1-3 пъти седмично), то индексът на активността Ви е 1,375
# Ако вашият начин на живот е активен (спорт 3-5 пъти седмично), то индексът на активността Ви е 1,55
# Ако вашият начин на живот е усилено активен (спорт 6-7 пъти седмично), то индексът на активността Ви е 1,725
# Ако вашият начин на живот е екстремално активен (спорт всеки ден заедно с тежък физически труд или двуразови тренировки) е индексът на активността Ви е 1,9. За да получите ориентировъчното ниво на дневните калории, които следва да приемате спрямо това уравнение, умножете своят BMR (калорийният си минимум за деня) по стойността на индекса за ежедневна натовареност.


После оправи диетата и ни напиши общо колко белтъци, въглехидрати, мазнини и калории стават.

04.04.06
11:52

66 + (13.7 X 80) + (5 X 172) - (6.8 X 17) = 1906 (BMR в ккал.)
1,725 * 1906 = 3288

Отказах се понеже нямам финансовите взъможности да си позволявам такава храна. На ден ми излиза около 10 лева. Аз не работя а и за 1 месец ще ми струва 300 лева това са много пари.

[quote author=“manson”]После оправи диетата и ни напиши общо колко белтъци, въглехидрати, мазнини и калории стават.

Еми написал съм колко белтъци и въглехидрати трябвада приемам.
Въглехидрати 1.1 * 80 = 88гр
Белтъчини 3 * 80 = 240гр
После написах храната която съм включил в менюто с обща хр. стойност:
Белтъчини: 246 гр, Въглехидрати: 74 гр, Мазнини: 19 гр
Белтъчини: 246 * 4 = 982 калории
Въглехидрати: 74 * 4 = 296 калории
Мазнини: 19 * 9 = 171
Общ сбор = 1455 калории

Нещо си се объркал тези 1455 калории са от храната кояо трябва да приемам а не от БМР-то. Всичко си е вярно сметнато.

[quote author=“wizard_m”]66 + (13.7 X 80) + (5 X 172) - (6.8 X 17) = 1906 (BMR в ккал.)
1,725 * 1906 = 3288

Отказах се понеже нямам финансовите взъможности да си позволявам такава храна. На ден ми излиза около 10 лева. Аз не работя а и за 1 месец ще ми струва 300 лева това са много пари.

Като ги позакръглиш грубо ти трябват 2700 ккал. Ако ти идва много скъпо увеличи въглехидратите и намали протеините, но пак остани в 2700 ккал. Пак ще има ефект.

Ако поддържам много малко белтък и много малко калории ще загубиш мускулната маса. Ако нещата са ти по-умерени няма да има кой знае какви загуби.

04.04.06
12:08

Ще измисля нещо друго което да излиза по ефтино.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1