НВД въпрос

11.04.06
12:35

82kg/185-6 тренирам по 4 дневен сплит за изгаряне на мазнини от сайта с мои малки корекции...идва лято-период за чистене,затова реших да пооформя по добре изградената мускулна маса и плочките разбира се....от няколко дена съм с това НВд...очаквам корекции и съвети...критики и тн.:)
7:00-плод(ябълка/грейпфурт)-0.7белт/9,8въгл
7:30-50гр овесени ядки+1 коф кисело мляко(0,1,0,2%)(овесени ядки-7белт/30въгл)
8:30-10:00/10:15тренировка
10:30-50г соев протеин+кис мляко(200г)соев протеин със 99%съдържание на белтъчини
12:00-2-3белтъка+1 филийка пълн хляб+малко сирене
14:30 или 15:00-сандви4-1 филийка хляб пълн хляб с малко сирене и соев кашкавал(не намерих съставките на соеви кашкавал но би трябвало да е богат на белтъци:)))
17:00-коф кис мляко/айрян(маи ми иджа много млякото обаче незнам сас какво да го заместя нещо което се зима от фаст фоод)
20:00-200гр месо-пил/телешко/риба+салата(зеленчуци и соеви кълнове понякога за разнообразие)
22:00-100-150гр извара(с ябълка или половин банан,че не мога иначе)

необходимите ми калории са 2096 със тази диета ги сметнах около 1500-1700

ред: Петко К
Не пускай поредни постове, моля!

14.04.06
11:00

по добре на ден 1 кофи4ка кисело мляко и месото го свали на 150гр.

TH

14.04.06
11:28

мисля ,че яденята на ден ти идват в повече.но разбирасе по-добре е да махнеш последното ядене в 22:00 и да се храниш последно в 20 часа примерно.
изварата можеш да я смесваш с 50-100 гр. сирене ,а може и с яйца да я ядеш.
плодове (особено банани) при НВД мисля ,че не са полезни...яж повече кисели плодове - грейпфрут,лимони,кивите , НО само до обяд.

п.п - ако искаш да кажеш под ‘фаст фоод’ - на училище съм - то тогава ти препоръчвам също да си взимаш вакумирани пилешки пържоли ,мисля ,че са добри като за даскало.

14.04.06
11:50

thespyboy
 
мисля ,че яденята на ден ти идват в повече.но разбирасе по-добре е да махнеш последното ядене в 22:00 и да се храниш последно в 20 часа примерно.
изварата можеш да я смесваш с 50-100 гр. сирене ,а може и с яйца да я ядеш.
плодове (особено банани) при НВД мисля ,че не са полезни...яж повече кисели плодове - грейпфрут,лимони,кивите , НО само до обяд.

п.п - ако искаш да кажеш под ‘фаст фоод’ - на училище съм - то тогава ти препоръчвам също да си взимаш вакумирани пилешки пържоли ,мисля ,че са добри като за даскало.

Бая пари4ки 6е трябват

TH

14.04.06
12:01

незнам на колко години е автора на темата ,но мога да ти кажа ,че съм на 16 и дори без да изкарвам пари се спрявам с някво разделно хранене...
пържолите не са скъпи - 1.30 са (една пържола) ,а скоро си купувах и за 1.87 (две пържоли)
примерно ето как преживям цял ден:
8;30 тичам всяка сутрин
към 10;00 ям овесени ядки с мляко
към 12;00 си варя яйца. или месо с ориз..и някви зеленчуци квото има вкъщи.
и после в училище към 16 часа ям пържола..
ако имам излишни пари си купувам мляко за пиене към 18 часа
и после вкъщи пак квото намера - обикновенно към 20;00 яйца по с мляко и чесън или
зеленчуци,салатка или месо - квото има.

поне аз се справям засега.

15.04.06
00:51

ве4е съм с нова програма мисля по подходяща
9:00 100гр овесени ядки+вода/кис/прясно мялко+3 белтъка
12:00 кафяв ориз накиснат от вечерта и варен ама не много+пил месо+1 белтък+соеви к1лнове ама не винаги(понякога вместо ориза 1 филиийка пълнозърнест хляб)
15:00-пилешко
18:00-пилешко
19:30-9 тренировка
21:30-пил/пуешко/риба/телешко месо+салата(домат и краставици)
4-5л вода на ден.........по 30 мин кардио +коремни преси

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1