съвет за хранителният ми режим (в застои съм)

20.04.06
00:14

здравеите тренирам от една година и три месеца от които 8 месеца за маса но напоследък резултатите не се подобряват,ръст 1,78 ,89кг. леко омазнен .ръце 40 см , гръб 117 ,талия 94см. бедра 57см.прасец 38см. предмишница 33см и за гърдите имам някакво съмнение 4е ни ги меря правилно 116 см като сантиметъра минава през средата на гърдите в стегнато положение.тренирам три дена в седмицата по програма на бб теам,  http://www.bb-team.org/training/000157.php като мисля  от тази седмица  да я сменя  или просто да разменя дните тоест да запо4на с краката и да по разменя някои упражнения но пак с свободни тежести .

      7.00 150гр овес. ядки с 200 мл пр. мляко
            5 белтъка +1 жълтък
   
      10.00   300гр. сварен бял ориз + 120гр риба тон от консерва

      13.30 половин 4ас по късно заради работата  :evil:
            230гр пилешки гърди пе4ени +500гр картофена салата
            +1 лъжица масл. олио (или 350гр.сварени.макарони
                пълнърнести)
 
      16.30 300гр сварен бял ориз + 5 белтъка + 125гр кис. мляко


      18.30 100гр. овес. ядки + 30 гр протеин на ОПТИМУМ

      19.30 тренировка

      20.45 70гр. декстроза+40гр. протеин

      21.30 250ГР. пилешки гърди + салата
            с малко олио масл. (или 100гр сварен
              ориз с зелен4уци или салата но се
              съмнявам за ориза )                     

      лягам си в 22.30 или 23.00 (но напоследък по късно към 23.30 или 00.00 в което се съмнявам за моето развитие :roll: )


      00.30 или 01.00 30гр. мле4ен протеин с 200мл мляко
                (събуждам се и го изпивам) нямам възможноста да правя две хранения  след тренировка и за това го правя по този на4ин .  Приемам всякъкви критики и съвети за де се  поу4а  от грешките си. Благодаря предварително.

20.04.06
10:04

Ами това което мога да кажа виждайки твоите мерки и хранителен режим и имайки в предвид , че моите  височина и кг ( но не и размери :wink: )са същите
е , че поемаш твърде много въглехидрати - над 500гр.Аз досега не съм си смятал никога въглехидратите(но ги ограничавам), сега ги сметнах и варират между 150-180гр  до 220-250гр в тренировъчен ден  :shock: , което мисля, че е доста по-малко от това което се препоръчва, но при положение, че седя цял ден на бюро мисля , че е ОК.  Така  че съвета ми е не толкова да смятате , а да гледате как се отразява съответното количество храна на тялото ви. Това за причината за омазняването.
А конкретно в твоя случай възможно е причината е да е адаптирането на тялото към тренировките, дали тренираш достатъчно тежко, дали правиш всяко повторение като за последно, с максимална концентрация или просто си правиш повторенията, сериите и упражненията .....

Ето един примерен режим  от сайта  Иван Николов ( на снимките ми изглежда не по-вече от 80кг :roll: ) 


DAY # CARBS (G) PROTEIN (G) FAT (G)
1 270             145             70
2 180             215             70
3 135             250                 70
4 90             290           70
5 80             325           70
6 70             325           70
7 370             180           70

20.04.06
15:07

ям малко пове4е въглехидрати заштото и работата ми е тежка по някога ,работя в стротелството а като се тегля през месец пак си седя на съштите килограми поне 500гр да ка4вах.Все пак благодаря за отговора,но си мисля 4е имаш и право за това дето го каза за адаптацията към тренировките и на4ина на изпълнение но винаги съм наблягъл на максималните тежести за даден мускул и изпълняване на повторенията  :roll:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1