Добра ли ми е диетата

BI

28.04.06
14:44

сутринта кум 6- 6>30 абе за закуска 5 белтъка+1 кисело мляко 2%
закуска ж даскалото 1 проголд 90%
като се върна пилешка пържола+зелена салата+2 филики бонус
след тренировка 1 вафла
в 18Ч. пилешка пържола+салата+2 филиики бонус
след тжа към 8 един протеин про голд а между храненията яко вода

ето ти примерна диета ако искаш я спазвай, не се обиждай ама тва твойто за нищо не става

1.Закуска                7:00 сутринта         Мултивитамини и менерали                                                                                                          .                                                500 Милиграм Витамин C
                                                  30-40 Суроватъчен протеин
                                                  1 супена лъжица ленено олио
                                                  1 купа овесени ядки или кафяв ориз                                               

2.Закуска           10:00 сутринта          Пилешки гърди или риба тон
                                                  Зелени Зеленчуци със зехтин

 

3.Следобедна Закуска 1:00 следобяд          Пилешки гърди или риба тон -150-200г                                                                      
                                                  Зелени Зеленчуци със зехтин

 

 


4.Преди Тренировка            3:00-4:00 следобяд   Протеин 40-  Грама
                                                            Много малки Въглехидрати 2-10 Грама

 

5.След Тренировка                                   Протеин - 30-40 Грама
                                                              1 купа кафяв ориз или овесени ядки


6. Вечеря             8:00-9:00                           500 Милиграма Витамин C
                                                              6 Яйчни белтъка
                                                              Зелени зеленчуци с ленено олио. 

 

*Прави 3 пъти седмично трен с тежести в края на всяка тренировка завършвай с 15-20мин кардио като велоергометър примерно. Прави още 2-3 пъти кардио на гладно през седмицата от 30-45мин.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1