вярно ли е?

NO

29.04.06
12:56

Четох в един форум, че за стягане трябвало да се правят по 4-5 серии с големи тежести и малко повторения, например: 4 х 5; 5 х 5; 3 х 8, а повечето повторения с малки тежести, било за горене на калории. Какво ще кажете за това?

Animal

29.04.06
13:27

ами за стягане според мен е важно да натовариш мускула, ти като правиш много повторения, в крайна сметка го изтощаваш, така че стягането трябва да е налице. Малкото повторения в рамките на 5-8 се правят за да се стимулира мускулният растеж, тоест за покачване на мукулна маса, а ако паднеш под 4-5 повторения на серия вече вдигаш главно за покачване на силата. От всякакво вдигане обаче ще постигнеш стягане, стига да се натоварваш достатъчно. Избери подходяща тежест, с която да се изморяваш, но от много бройки.

29.04.06
14:27

Според мен цели около 12 повторения... с максималната тежест с която можеш да ги направиш...

10-12 ..не повече - ще стегне мускула и ще го направи “годен” за натоварване.

NO

30.04.06
12:06

Благодаря Ви. Мен ме интересува предимно за упражненията за крака.  Правя следното:
1. Клякане с крив лост- 3 серии х 20
2. Бедрено сгъване- 5 х 5 с 25 кг.
3. Адуктор- 5 х 5 с 30 кг.
4. Абдуктор- 5 х 5 с 30 кг.
5. Глутеус- 5 х 5 х 25 кг.

30.04.06
19:14

Навсякъде където си писала 5 повторения ги направи 15-20…
Кляканията може и 12 да ги направиш....

NO

01.05.06
21:39

Благодаря! Но с тези килограми едва ли бих могла да направя толкова повторения.

01.05.06
22:28

Намали килограмите, така че последните повторения в сериите да са ти труднички.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1