Нова програма

29.04.06
22:39

Здравейте, от 5-6 месеца тренирам, 180/70 съм и това ще ми е третата програма, целта ми е да качвам чиста мускулна маса, взимам Супер ВПЦ на БиоТех от една седмица и искам да ви питам дали програмата по долу е подходяща, видях я от един сайт, но мялко я видоизмених тъй като поради липсата на някои уреди не мога да правя някои от упражненията. Програмата е:
•  първи ден – гърди – 2 упражнения x 4 серии по 8 повторения, рамо – 2 x 3 x 8, корем – 3 x 30
•  втори ден – гръб – 2 x 4 x 8, рамо – 2 x 4 x 8, трапец – 3 x 8
•  трети ден - почивка
•  четвърти ден – бицепс 3 x 3 x 8, трицепс – 3 x 3 x 8
•  пети ден – крака (бедра 4 x 12 и прасец 4 x 15) - , корем – 3 x 30
•  шести ден - почивка
•  седми ден - почивка
Бяха ми казали за малтодекстрин и глюкоза да добавя към протеина, ако някой е ползвал нека си каже мнението. Мерси предварително  :wink:

29.04.06
23:22

[quote author=“MemphyS”]Здравейте, от 5-6 месеца тренирам, 180/70 съм и това ще ми е третата програма, целта ми е да качвам чиста мускулна маса, взимам Супер ВПЦ на БиоТех от една седмица и искам да ви питам дали програмата по долу е подходяща, видях я от един сайт, но мялко я видоизмених тъй като поради липсата на някои уреди не мога да правя някои от упражненията. Програмата е:
•  първи ден – гърди – 2 упражнения x 4 серии по 8 повторения, рамо – 2 x 3 x 8, корем – 3 x 30
•  втори ден – гръб – 2 x 4 x 8, рамо – 2 x 4 x 8, трапец – 3 x 8
•  трети ден - почивка
•  четвърти ден – бицепс 3 x 3 x 8, трицепс – 3 x 3 x 8
•  пети ден – крака (бедра 4 x 12 и прасец 4 x 15) - , корем – 3 x 30
•  шести ден - почивка
•  седми ден - почивка
Бяха ми казали за малтодекстрин и глюкоза да добавя към протеина, ако някой е ползвал нека си каже мнението. Мерси предварително  :wink:

Програмата не е лоша обаче прави повече упражнения и по-малко серии с 8 повторения
за гърди 3х3х8 за рамо 3х3х8
другите са добре
Незнам за добавяне към протеина знам че глюкозата-декстрозата се добавя с креатина за по-добро усвояване и дигане на кръвната захар и бла бла та чувал сам че след трен е да зимаш 40-50 гр глюкоза да запълниш гликогеновите депа организма се нуждае от бързи въглехидрати след понеже са се изчерпали

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1