Застой на лежанката?

30.04.06
19:14

Здравейте, значи имам следния проблем. сравнително бавно качвам сила на лежанката (или поне така си мисля). на 22 години съм и тренирам от 2 години, като в началото почнах с максимум от около 50 кг. след около 6-7 месеца стигнах до 90 за 3-4 повторения. и така ги държах до миналото лято, когато реших малко да поорелефя и 3-4 месеца правих с по-леки тежести (около 60кг) и повече повторения. след около месец пак стигнах до 90 за 3-4 повторения и така от октомври до към края на февруари. тогава бях почнал да пия суроватъчен протеин и вдигнах на 100 кг (3-4 повторения), но вече два месеца съм на тях и не мърдам нагоре. иначе не вдигам максимално всяка тренировка за гърди, а веднъж на 3-4 тренировки, за да видя как съм със силата, а и за да стресирам малко мускула. Та, въпросът ми е за колко време е нормално да се качат 10 кг например на лежанката, като се има предвид, че взимам само суроватъчен протеин?
знам, че е по-важно как изглеждаш, а не колко вдигаш, но все пак........:)

П.П. Забравих да кажа, че съм 177см/84кг, но съм сравнително чист (около 11-12% мазнини)

30.04.06
19:18

[quote author=“gm_ivanov”]Здравейте, значи имам следния проблем. сравнително бавно качвам сила на лежанката (или поне така си мисля). на 22 години съм и тренирам от 2 години, като в началото почнах с максимум от около 50 кг. след около 6-7 месеца стигнах до 90 за 3-4 повторения. и така ги държах до миналото лято, когато реших малко да поорелефя и 3-4 месеца правих с по-леки тежести (около 60кг) и повече повторения. след около месец пак стигнах до 90 за 3-4 повторения и така от октомври до към края на февруари. тогава бях почнал да пия суроватъчен протеин и вдигнах на 100 кг (3-4 повторения), но вече два месеца съм на тях и не мърдам нагоре. иначе не вдигам максимално всяка тренировка за гърди, а веднъж на 3-4 тренировки, за да видя как съм със силата, а и за да стресирам малко мускула. Та, въпросът ми е за колко време е нормално да се качат 10 кг например на лежанката, като се има предвид, че взимам само суроватъчен протеин?
знам, че е по-важно как изглеждаш, а не колко вдигаш, но все пак........:)

П.П. Забравих да кажа, че съм 177см/84кг, но съм сравнително чист (около 11-12% мазнини)

според мен всеки път като правиш лежанка прави еденички така аз доста качих силата на лег
но има голяма възможност от контузия при неправилно изпълнение аз го правя на смит машината за по-сигурно

30.04.06
19:21

Абе и да не са единички, примерно 2-4 повторения ще свършат работа...

30.04.06
19:31

да де, но като правиш единички или 2-3 повторения всяка тренировка, няма ли опасност да претренираш. аз гърдите ги правя веднъж на 6 дена. поне така съм чел в някои списания, че е по-добре да пробваш колко ти е максимума веднъж на 3-4 тренировки. а и предпочитам на смитмашината да не пробвам максимум, защото все пак е машина и не може да ти даде толкова точна представа за реалните ти възможности. загрявам достатъчно добре и досега не съм имал проблеми с контузии (да чукна на дърво), затова предпочитам класическата лежанка:)

30.04.06
19:34

Няма да претренираш споко ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1