Стопиране на резултатите

RE

03.05.06
11:49

Искам да ви питам нещо, което може би се е случвало на всеки.
По една или друга причина/дали ще е почивка на море или планина или контузия или нещо друго , но на повечето ни се случва да пропуснаем2, 3 седмици, а понякога и месец два.
Въпроса мие какво правите през това време за да задържите максимално постигнатото, защото ми е ясно, че така или иначе ще има спад, но той да бъде минимален.
Нека всеки каже как процедира при подобни случай.

03.05.06
11:57

Ако си си правил нещата абсолютно натурално ще имаш до 1 см спад... или до 2 см най-много, тъй като “губиш тонуса” (най-лесно ми е да го обясня така).
Лично аз с доста повече от няколко месеца “пауза” възвърнах резултатите и дори качих още мъничко, като в същото време и отслабнах значително...
Но... никога не съм взимал нито протеини, нито амино... изобщо нищо

Това нещо “голям спад” не съм го усещал (надявам се и да не го!). Всичко се оправя с 1 месец тренировка, после пак си в тонус, че дори и по-добре.

А и след един приличен период трениране някои хора правят по около месец, дори два почивки за “реставрация” на мускулите...

Хич не се притеснявай... Прави си лицеви опори - винаги, по всяко време и навсякъде където искаш можеш да си ги правиш - подържат тонуса на всяка мускулна група от кръста нагоре (е... без корема) ;)

03.05.06
13:27

Максимума който съм спирал е 1 седмица.Над това в последните години не съм почивал.Единственото което правя е кардио сутрин на гладно 1 час

03.05.06
13:27

Ами аз досега 3 поредни лета не съм тренирал 4-5 месеца (понеже ходя на бригадки в чужбина), но след това на есен за около месец си възстановявам силовите постижения. А иначе както penywise каза ако си “чист” и ако се храниш правилно 1-2 см е максимума, който може да загубиш от обиколките си.  Е и естествено няма да изглеждаш така напомпен, но ако храненето е добро релефът пак ще си стои.

emergency_bg

03.05.06
13:50

Всичко е в зависимост от типа тяло. Аз съм ектоморфен тип и при мен храненето през този почивен период е най-важно. При мен повече белтъчини и въглехидрати, няколко хранения на ден, без бял хляб и т.н, достатъчно сън, малко разход на енергия.
И есествено позитивна нагласа!  :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1