Ядки!!!

03.05.06
22:38

Искам да попитам имали ядки който да могат да се взимат по време на диета.Аз лично като седна да гледам някой филм не мога без някакви ядки(почти винаги това са тиквени семки-за тях проблем има ли?!).....

04.05.06
07:12

Всяко нещо с мярка. В ядките се съдържат мазнини, и ако се прекалява с тях се натрупват. В моята диета са включени ядки също - сутрин ям ядки (орехи, лешници, белени семки) с овесените и на обяд ям орехи с изварата. За целия ден - 80гр. ядки, като в тях не включвам овесените. DarkSpy, провери съдържанието на мазнините в любимите ти семки и прецени по колко трябва да консумираш.

01.06.06
16:43

[quote author=“DarkSpy”]Искам да попитам имали ядки който да могат да се взимат по време на диета.Аз лично като седна да гледам някой филм не мога без някакви ядки(почти винаги това са тиквени семки-за тях проблем има ли?!).....

ами по принцип не се препоръчват фъстъци защото са много богати на мазнини иначе другите не ги знам как са

01.06.06
19:00

Яжте леблибия -  20 % протеин - 5 мазнини - 58 въглехидрати - яжте по към сутринта и обяда, за вечеря въглехидратите не са много добър избор.

Сравнителни хранителни стойности на другите най-често срещани ядки

Фъстъци: П=26 ; М=46 ; В=10
Кашу: П=18 ; М= 12 ; В=42
Бадеми: П=15 ; М=57; В=16
Орехи: П=14 ; М=62; В=13

Ври НВД трябва да се намалят въглехидратите и увеличат протеините. Въглехидратите тряабва да преобладават до обяд, вечер - протеини. Фъстъците, бадемите и орехите са много мазни. Остават леблибията и кашуто, като все пак по-стойностна е леблибията (2гр повече протеин; 7 грама по-малко мазнини).

Забележка: Всички стойности са в грама и се състоят в 100грама продукт.
Легенда: П- протеин; М-мазнини, В-въглехидрати.

01.06.06
19:05

В ядките може да има мазнини, но да не забравяме че те са НЕнаситени и единствената тревога са калориите които предоставят те - трябва да са съобразени с останалата част от диетата на атлета

01.06.06
21:46

[quote author=“SpiRTeR”]В ядките може да има мазнини, но да не забравяме че те са НЕнаситени и единствената тревога са калориите които предоставят те - трябва да са съобразени с останалата част от диетата на атлета

Единствено наситените ли се отлагат като масна тъкан?  :roll:

02.06.06
23:51

|Chosen|,поинтересувай се повечко за леблибията :)

03.06.06
00:01

[quote author=“Flask”]|Chosen|,поинтересувай се повечко за леблибията :)

Какво имаш предвид? Аз за съставките гледам на гърба на пакетчето.  :roll:

03.06.06
00:11

Пишеше някъде,че не е ядка и т.н.Нещо за нишестето имаше,в общи линии не беше хава.Потърси не съм сигурен :)

03.06.06
00:19

[quote author=“Flask”]Пишеше някъде,че не е ядка и т.н.Нещо за нишестето имаше,в общи линии не беше хава.Потърси не съм сигурен :)

Не е ядка... уби всичко първично в мен  :lol:

03.06.06
00:22

Повечето храни не са това,което изглеждат,ама с четене всичко се научава,пък и за това е тоя форум :)

03.06.06
10:38

[quote author=“Flask”]Повечето храни не са това,което изглеждат,ама с четене всичко се научава,пък и за това е тоя форум :)

Добре де, на пръв поглед ми звучи абсурдно твърдението ти. Намери материал да ни убедиш  :)

03.06.06
18:37

Хаха,ама ти не се ли убеди сам с тази леблибия :)

03.06.06
19:05

За да се реши спора:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B5%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%8F

Надявам се да съм помогнала.

03.06.06
22:51

Chosen - ненаситени мазнини ти дават Omega 3, 6 и 9 мастни ациди, които спомагат изграждането на мускулна маса, свалянето на мазнини, ускоряват метаболизма, имат и ред други жизненоважни функции в организма и са особено важни в една диета. Наситените пък от своя страна са трудноусвоими, наливат ти и количества от лошия холестерол и като цяло са една от най-”празните” калории - нито забързват метаболизма, нито дават нещо на тялото, само вреди.
И все пак ненаситените мазнини също трябва да се контролират, в една НВД общо мазнините трябва да са около 25-30% от калориите и колкото се може по-голямата част от тях да е от ненаситени.

04.06.06
16:06

Мерси за отгова, ще следя какви мазнини приемам!

П.С Леблибията все пак се оказа ядка, Фласк.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1