Начинаещт в здравословното хранене ! :)

30.05.06
09:38

Здравейте. Първо да кажа че преди няколоко седмици открих този сайт и не съм спрял да го чета. Просто съм учуден че има толкова много хора които имат желание да помогнат. Няма какво друго да Ви хваля - сайта е перфектен. Продължавайте в същия дух.
Сега за мен. На 21 години съм, тежа 110 кг. 1.82 съм. Спортувам от както се помня - 7 години бойни изкуства, паралелно с тях 3 години плуване, още 6 години професионално съм се занимавал с танци(брейкденсинг). Преди 3 години започнах фитнес и ходих 1 година и край - гръмна бомбата и станах прасе веднага след като спрях всякаква активност. Приеха ме да уча и започнах работа (в офис) което ви е ясно какво означава - колата - училище - колата -офиса - колата - в къщи. Ужас! По принцип съм със доста масивна структура и проблема ми е единствено в корема и ръцете. Имам все още някаква прилична оформеност на гърдите и краката но главният проблем са корема и ръцете. В ръцете съм отслабнал адски много а корема е страшно голям. На последък се тъпча само с Макдоналдс и КейЕфСи. Пиех по 10-12 кафета на ден и пушех по 2 кутии цигари. Ходих на доктор защото имах опасения за сърцето да не стране някой фал. Правих си хиляди изследвания и ми казаха че сърцето може да издържи всякакви натоварвания. Ходих на един “диетолог” каза ми да спра хляба, соленото и сладкото. О.К. Тея ги спрях ма нищо не става. Правя по 40 коремни преси сутрин в 7 и вечер в 21-22. Нищо. Та ми излезе късмета и открих сайта. Въпросите ми са следните.  Какво да правя с кафето ? Колко мога да пия ? Интересува ме също възможно ли е да се пият други енергийни напитки от сорта на Редбули и т.н. И най - важното е кое ще е по-добре за мен ... НВД или кетонна. Просто нямам никакво време да мисля НВД. И мисълта ми е има ли възможност да ми предоставите някакви линкове със готови диети. Няма значение какво включват - мога да ям всичко. Вкуса вече не ме интересува. Важното е да слабея  :D Не гоня срокове просто започнах да се чувствам адски некомфортно. Благодаря предварително и желая успех на всички !

Променям. Естествено че забравих да си напиша плановете за хранене  :D
7.00 - Кисела ябълка. До 7.15-7.20 - 40 коремни преси
8.00 - Половин сандвич Бонус (не ми вдъхва доверие честно казано) - алтернатива - 2 белтъка със 100гр. извара или нещо ядки - не мога да реша закуската
11.00 - Пилешка пържова с 1-2 краставици
14.00 - 100гр. извара с 1 кофичка кисело мляко или айрян
17.00 Зелена салата със малко зехтин и кофичка кисело мляко на айрян - половината
20.00 Пилешка пържола със салата с другата половина от айряна
21-22 - отново 40 коремни преси
Тва всичкото съпроводено с 4-5 литра вода на ден.
Много ще съм Ви благодарен ако ми оправите закуската и ако може да вмъкнем някъде белтъците от яйца. Отново благодаря предварително !

psixar

30.05.06
14:09

Mен диетата ми харесва..може да ти доидат малко калориите та да ти се наложи да включиш още едно ядене в 22…зависи колко си лягаш  :roll:
иначе за закуска може и сандвич...сутрин мога да се приемат въглехидрати в някои случаи дори и прости...но според мен по добре и аз на всички го казвам...овесени ядки...50 гр с кисело мляко...и ако ти доиде малко след тва и белтъци хапни... :roll:
Кафетата ги намали значително...защото ако със всяко кафе пиеш захар  :roll: ...вземи си подсладител..и кафето попринцип е вредно...ако искаш да приемаш кофеин - зелен чай...черен чай...ред бул има без захар още не съм видял какво съдържа но сигурно е добре  :wink:

30.05.06
15:11

Ще ме вкарате в беля с този сайт  :D :D :D Цял ден нищо не съм свършил само чета и мисля  :shock: Мислих и измислих нещо и мисля да остана на него.
110гр. Въглехидрати
2000 Калории
275 гр. Белтък
Това ми трябва ако не се лъжа

7.00 - грейпфрукт или кисела ябълка
7.15 - преси (40 бр.)
7.30 - 50гр овесени ядки+ Кофичка кисело мляко (нискомаслено)
10.00 - 4 белтъка +100гр. извара
12.30 - пилешка пържола със 2 краставици и 100гр.
15.30 - пилешка пържола със салата 
18.00 - 2 краставици със кофичка кисело мляко
20.30 - салата (краставица, маруля, лук)
20.45 - преси (40бр.)
Смятах смятах и много ама много се оплетох и мисля че това, дето се вика ми стига да ме държи жив. Както казах обаче ми се събират и по мин. 4 литра вода на ден. Кафета вече пия по 4-5 без захар в същност аз никога не съм пил със захар. Какво ще ми препоръчате да си купя някаква добавка или заместител на нещо от менюто ? По принцип над вечер ми се иска да вкарам още малко дворен фитнес  :D кофички и набирания т.е. набиранията кво да ги вкарвам аз 10 незнам дали ще направя но ще се мъча. Кардио ми се иска също и гледам и смятам до 1 месец да си купя някъв прос велоергометър щото за бягане абсурд да отделя време за съжаление. Освен това искам да питам мога ли да ям по един грейпфрукт и примерно със 3-тото хранене ? Или по-добре да не ям плодове след обед?!? И в крайна сметка има ли смисъл от всичките тези лицеви опори дето ги правя всеки ден ? Защото ги правя вече месец почти ама ефект никакъв. Не че пъврите две седмици не се натъпквах като прасе ама даже и от както спрях хляба, сладкото и соленото - нещо не върви.

psixar

30.05.06
23:48

Как в един пост има толкова много въпроси  :P
Вода колкото повече толкова по добре...аз в почивните дни...събота и неделя като съм удома..пия има няма 8 литра  :D
2000 калории е драстично...обаче ако искаш по бърз ефект :roll:
иначе според мен вечерята е добра...може да и сложиш и малко протеин...изварка или нещо...ама не е задължително...ще издържиш ли само на салатка..че колкото и да е и това си влияе  :roll:
плодове по добре не яж следобяд...е ся от един греипфрут нищо няма да ти стане мисля(ако не е някои половин кило  :shock: ) но попринцип фруктозата се разгражда само то черния дроб..не отива в мускулите така че от нея само енергия и мазнини  :roll:

31.05.06
10:41

Аз също съм новобранец и искам вашето мнение за това - Възможно ли е едновременно да се покачва мускулна маса и да се редуцира подкожна мастна тъкан? Ако е възможно , как става това? Аз съм на 40 години 178 см. отслабнах от 100 кг. до 85 кг. , но с подкожната мастна тъкан си отиде и  мускулатурата, особенно на ръцете и горната част на тялото. Ако може ми помогнете.

RE

31.05.06
11:28

[quote author=”коста”]Аз също съм новобранец и искам вашето мнение за това - Възможно ли е едновременно да се покачва мускулна маса и да се редуцира подкожна мастна тъкан? Ако е възможно , как става това? Аз съм на 40 години 178 см. отслабнах от 100 кг. до 85 кг. , но с подкожната мастна тъкан си отиде и  мускулатурата, особенно на ръцете и горната част на тялото. Ако може ми помогнете.

На първия въпрос - не е възможно
- или чистиш и правиш релеф
- или качаш и полсе пак чистиш и правиш релеф
На 2 рия въпрос - за да ти “отиде” мускулната маса значи някъде си сбъркал.По принцип няма начин малко да не намалее, но малко.
Явно почти не си се хранил  и тялото е започнало да разгражда мускулите.

31.05.06
12:11

Опитвах се да се храня рационално, като избягвах бързите въглехидрати и мазнини от животиски произход. Започнах да се занимавам по активно с фитнес - 3,4 пъти кардио седмично и 2,3 пъти силови тренировки, като спазвах долу горе правилата прочетени в bb.team. Този резултат го постигнах за 5 месеца. Смятам , че не съм се лишавал толкова от храна /дори често злоупотребявам/ и резултата го дължа на повишената физическа активнаст. Преди това нямах никаква физическа активност / последните 15 години/.

31.05.06
15:10

Този застоял живот си е е... майката. Аз направо съм отчаян в момента. Никога не съм се чувствал така глупаво ... тежко ми е, като знам колко подвижен и жизнен бях преди ... 20 килограма съм наддал за около 2 години ... баси ужаса. Но, .. ! Има светлина в тунела. Тука тоя форум е чист пример .. Затова да кажа на всички които четат този пост, да не се отказват а ЯКО НАПРЕД И С ВОЛЯ И ТЪРПЕНИЕ ЩЕ СТАНЕ ВСИЧКО !
Та отново въпросът ми е : Има ли възможност докато съм на НВД (на каквато твърдо съм решен да остана с години) да правя силови упражнения само за ръце примерно. Кардио вече правя и ще продължавам да правя. Мисълтами е че за момента мога да се обзаведа само с велоергометър, дъмбели и крив лост да речем. И всичко това + лицеви опори, коремни преси и т.н. всичко възможно в домашни условия + НВД. Дали ще сбъркам или просто се налага да се тренират всички мускулни групи ? Просто нямам никакво време да посещавам фитнес освен във Варна ако няма денонощен някъде да мога да тренирам 2-3 часа през ноща  :o И в ред с това искам да питам дали наистина е възможно ако съм превикнал със 4-5 часа сън на денонощие да тренирам по малките часове ? Тогава трябва ли да вкарвам още хранения и има ли някаква особенност ?

P.S. ... А и още нещо .. Ще ми препоръчате ли наистина някакви препарати за употреба освен протеин ( а и той какъв да бъде) и на коя фирма ? Чувал съм за някакви аминокиселини, фат бърнери и л-карнетин. Дали да ги купувам всичките или с нещо друго ? Благодаря отново и се извинявам за може би вече баналните и глупави въпроси ! И НЕКА СИЛАТА БЪДЕ С ВАС !  :D !  :D !  :D !  :D

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1