Дайте съвет!

05.06.06
00:17

Здравейте, на 24 съм, 180/70, ходя на зала от зимата и първите 3 месеца не симах нищо а качих цели 7 кила, не се бъзикам, кат почвах бях 63. От месец и нещо зимам сурватъчен на БиоТех - Супер ВПЦ, а от една -две седмици си зех и гейнър на БиоТех - Мега гейнър 3100. Ходя на трен 4 пъти по следната прог.:
Понеделник - гърди 3 управнения 3 серии 8 повторения
              рамо 3х3х8
              корем 3х30
Вторник    -  гръб 3х3х8
              рамо 3х3х8
              трапец 3х12
Сряда      - почивка
Четвъртък  - бицепс 3х3х8
              трицепс 3х3х8
Петък      - бедра 3х12
              працес 3х15
              корем 3х30
Събота      - почивка
Неделя      - почивка

Казаха ми че не е хубаво едно след друго два дена подред да се тренира едно и също - рамото в понеделник и вторник, така че сменям вторник и четвъртък
Всяка сутрин зимам 30 гр сурватъчен с ок 300 гр кисело мляко, преди трен е гейнъра - 30 гр в 300 натурален сок, а след трена е 30 сурватъчех + малко гейнър с 300 гр нат сок.
Въпроса ми е къде греша, защото не съм мръднал в колограмите хич, или може би бързам, не знам, въобще мога ли да разчитам на тези добавки за качване на ММ и релеф или да мина на друго, помагайте!
Мерси...

05.06.06
22:35

Аре ве хора, кажете нещо де  :(

emergency_bg

06.06.06
12:28

Нормално е зимата да качиш доста, освен това си начинаещ и в началото е така, само можеш да се радваш, че качваш лесно. Добавките към които си се ориентирал също са добри. Значи програмата ти в момента е:

Понеделник: гърди, рамо, корем
Вторник:гръб, рамо, трапец
Сряда: Почивка
Четвъртък:бицепс, трицепс
Петък:Крака, корем
Събота:Почивка
Неделя:Почивка

Не виждам защо тренираш рамото в 2 последователни дни, не го възстановяваш и просто нищо не правиш.

Малко ти ги размествам:
Понеделник: гърди, рамо,трапец, корем
Вторник:Почивка
Сряда: крака, гръб
Четвъртък:Почивка
Петък:бицепс, трицепс, корем
Събота:Почивка
Неделя:Почивка

Може трапеца и да е в сряда с гърба, ама аз лично като тренирам крака и гръб, за нищо повече нямам сила, нито за трапец, нито за корем.

07.06.06
14:57

Предполагам, че единия ден тренираш предно, а другия задно рамо, защото иначе няма смисъл да го правиш в два последователни дни. Аз правя краката и гърба в отделни дни, защото се скапвам тотално и едвам имам сили да се прибера у нас, камо ли да правя друга мускулна група. А точно това е идеята-да дадеш всичко от себе си! Маса се трупа именно на тези две големи мускулни групи и за това трябва да се акцентира върху тях, иначе не виждам как ще стане работата.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1