Нужно ли е?

05.06.06
18:23

Моля за помощ , искам да попитам дали е нужно да пия протеин и до какво ще доведе той ако спра да тренирам .. От приятели съм чувал, че като спре да тренира известно време човек, който е взимал протеини , гейнери , креатин и прочие довежда до увисване на кожата и седи доста грозно .Аз съм на 15 години , тежа 56 кг , 168 см и тренирам ОТ 2 СЕДМИЦИ...Целта ми не е да направя някакви гигантски мускули, а просто да ги оформя добре ( но в момента съм малко слабичак , въпреки че имам малко мазнини по корема и г*за). В местната заличка питах един фитнес инструктор дали имам нужда да взимам протеини , той каза че ще е добре да взема за да заякна малко .. но ме притеснява това, че сега е лято .. хората тренират за релеф , а аз правя маса ... на плажа ще е малко грозно да излезна с коремче ... ( изобщо тук е мястото да попитам дали ще има голяма разлика в килограмите и изобщо като визия .. в смисъл че аз искам да заякна но дали протеина отива само в мускула или ще ме направи едър ) , той ми предложи Протеин на НУТРИМ за бързо качване на маса .. като ми каза , че ще е добре да взимам по 2 килограма на месец ( 2 преди и 2 след тренировка ) за да имало ефект, какви са ви впечатленията от този протеин има ли бързо действие .. каза ми , че след това имало някакви протеини за релеф , но искам да ви попитам какви са тези протеини , да ви помоля да ми обясните малко повече за тях и кой вид е най-добър и ефикасен . Знам, че той е фитнес инструктор и си знае работата, но все пак ме е страх да се доверя и затова се допитвам до вас .. надявам се да ми помогнете 

ОФФтопик: Искам да помоля някой също да ми изчисли дневното количество калории които трябва да поемам , за да задържа теглото си , а не да надебелявам ( още един път ще си кажа мерките - 15 години , 168 см , 56 кг ) . Блягодаря ви предварително !

KO

05.06.06
21:07

Почвай да тренираш... Засега нямаш нужда от хранителни добавки.. каму ли от нишесте / Нутрим са нишесте в кутия - не купувай български добавки/... Храни се хубаво.. Много месо и много ориз и яйца боб и такива работи.. не се притеснявай от коремчето.. и да излезеш на плажа с тумба едни едри хубави гърди и ръце и един широк гръб много ще го скрият..  Обяснил сам ти главното много просто.. ти отвори сайта и почни да четеш за да потънеш в материята.. инструктора го слушай само да ти показва правилно упр. и да ти направи тренировъчна схема.. и евентуално диета..работи свързани с пари и пазар приеми че те е излъгал независимо какво е.. Важно засега ти е да тренираш да се храниш и да трупаш теория!

05.06.06
21:32

@kokoesmrt
Искам само да те попитам дали знаеш как да си изчисля дневното количество на В Б М което трябва да поемам за 1 ден . И да попитам на коя фирма млечнояйчните аминокиселини са най-добри  :lol:  ?

06.06.06
11:00

[quote author=“cafu”]@kokoesmrt
Искам само да те попитам дали знаеш как да си изчисля дневното количество на В Б М което трябва да поемам за 1 ден . И да попитам на коя фирма млечнояйчните аминокиселини са най-добри  :lol:  ?

Пробвай със 120 грама белтъчини, 250 - 300 грама въглехидрати и 2300 калории дневно. Товае само за начало, после ще трябва да си коригираш според нуждите.
И да знаеш, че мускули няма как да оформиш, ако не качиш килограми - мускулната маса тежи, и то доста ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1