Качване на кг-качване на мазнини

10

06.06.06
12:44

Здрасти. Висок съм 187, тежа 80 кг.Благодарение на този сайт свалих 10 кг (бях слаб но с голям корем) и започнах редовни фитнес занимания. Всичко върви супер, за което благодаря на всички Ви. И сега въпросът ми е следният. Ще ми се да кача 4-5 кг, но ме е страх да не кача и мазнини. По принцип имам бърз метаболизъм(ектоморфен тип). Към какав хранителен режим да се насоча за да намаля риска от качване на мазнини?Мерси

Sportex

06.06.06
12:56

Ами щом си бил 90кг не вервам да си ектоморф. Ами разгледай сайта. Може да пробаш НВД за маса.

10

06.06.06
13:29

Бях 90 :). Отговарям на всички показатели за тоя тип тяло- кости, метаболизъм и т.н. А и те килограмите идваха от корем. Още малко мазно остана ама ми писна от НВД. Близо 2 месеца и половина. Ако правя кардиото а ям повече няма ли да се получи?Да свалям мазнини а да качвам макар и бавно предимно мускул?

06.06.06
15:22

на колко години си - ако си на 17-20 много работа те чака така че марш в залата и блъскай яко като напреднеш със силовата дейност килограмите +5-10 -5-10 няма да ти правят впечетление сега като качиш малко ти расте корема щото са ти малки бицепсите рамената гърба гардите , щом като си ектоморфен тип освен кардио тренировката почвай и яко силова и яж щом ти се яде :)

06.06.06
15:27

За да качиш маса трябва да си на калориен излишък. За да чистиш трябва да си на калориен дефицит. Опитът показва, че при ниски въглехидрати се чисти най-лесно, защото нивото на инсулина не се покачва особено. Изчисли си калориините нужди за ден за поддържане на тегло. Ако са да кажем 3000ккал на ден, за да чистиш би трябвало да приемаш около 2300-2400, а ако масираш 3400-3500, тоест 10-15% излишък. Така ще качваш почти само мускулна маса. Храни се 6 пъти на ден през 3 часа, не яж боклуци, дръж си нивото на въглехидратите сравнително високо (като избираш качествени източници на сложни въглехидрати като пълнозърнест хляб, картофи, овесени ядки и производните им; салатите са богати на фибри, не си ги спестявай), приемай по 200 грама протеин на ден.
Важно е ако до сега си бил на НВД поне един месец да си на калориен баланс и постепенно увеличавай въглехидратите за сметка на мазнините които си приемал, защото ако направо се хвърлиш на високи въгли и калориен излишък ще се размазниш неприятно.
Кардио малко хора правят извън период за изчистване, но аз съм сред тях. Освен че до някаква степен помага да не размазняваш, помага да поддържаш тренировките си интензивни, което е едно от най-важните неща за мен. Все пак можеш да го намалиш на 2-3 пъти седмично по 25-30 минути да кажем.
По-здрави и успехи с бодибилдинга ти желая  :wink:

10

06.06.06
17:06

Мерси на всички за отговорите.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1