Мек мускул

06.06.06
17:05

Значи започнах да трнирам преди 2 месеца и качих ММ обаче мускулите в отпуснато състояние са доста меки а в стегнат са си твърди,защо е така и има ли начин да ги направя по-твърди??? :shock:

06.06.06
18:32

Не случайно му казват отпуснато състояние,със стажа стават по твирди мускулите(стегнати).

06.06.06
18:49

Ами ако си с по-висок процент мазнини може от това да е ефекта, все пак като стегнеш мускула, дори и маскиран все пак става по-твърдо.
Ако не е от това - може би просто ти се струва, че са твърде меки. Може да са си нормални ;)
А, всъщност ако наистина са много меки може би ти е нисък тонуса, и може би трябва да се направи нещо по въпроса.

06.06.06
21:16

.

Мнението беше редактирано от Predatorzzz на 20.09.16 22:20.

06.06.06
21:20

[quote author=“3230”]Абе незнам дали тука некъде четох ама като праиш 3-5 повторения влакната на мускула ставали по твърди дали е верно тва?

Въобразяваш си, според мен. Нишо им няма на мускулите ти.
ПП:Готин аватар. :wink:

06.06.06
23:30

Не зная колко е вярно, май има истина там, но за сметка на това ако тренираш с такъв малък брой повторения се качва доста мазничко, така че пак остава мекото ;)
Въпрос на избор на жертвата ;)
ЕДИТ:—оффтопик—А за аватарите - безспорно, най-готиният герой и от филма, и от комиксите ;) Искам и аз едни такива нокти... :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

07.06.06
00:09

[quote author=“marzipan”]Не зная колко е вярно, май има истина там, но за сметка на това ако тренираш с такъв малък брой повторения се качва доста мазничко, така че пак остава мекото ;)
Въпрос на избор на жертвата ;)
ЕДИТ:—оффтопик—А за аватарите - безспорно, най-готиният герой и от филма, и от комиксите ;) Искам и аз едни такива нокти... :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Дали качваш мазно, зависи от храната, не от повторенията.
А с 3 - 5 повторения расте повече силата, отколкото размера, но пък се качва мускулния тонус, което прави мускулите да изглеждат твърди, дори в отпуснато състояние.

Ето ви и таблица с повторенията и ролята им:
1-3 reps (relative strength) (качваш основно сила)
4-6 reps (limit strength) (увеличава се и сила и маса, но с предимство на силата)
6-8 reps (functional hypetrophy) (качването на маса и сила е пропорционално)
8-12 reps (hypertrophy) (повече се качва масата, силата се увеличава непропорционално на нея (по - малко) - типичен бодибилдинг режим).
12-15 reps (strength-endurance) - развива се силова издръжливост
15+ reps (endurance-strength)  - основно издръжливост.

И един цитат по темата за твърдите мускули, взет от един чужд сайт:

“Heavy lifting increases myogenic tone (tonus) which makes your muscles appear and feel “harder.” Take two guys who have around the same amount of muscle mass and body fat; one is using heavy weights while the other one is using “pumping” techniques. Despite similar body composition, the heavy weight lifter will always look harder and denser while at rest. The pumper will look great when fully pumped up, but will quickly deflate once he exits the gym. So if you want a permanent muscular look, not a transient one, include some heavy lifting in your program!”

08.06.06
23:32

Както вианаги неоспоримо и компетентно мнение ;)
Но за повторенията го казвам от опит - с еднакво ядене (каквото ям от 18 години ;) ) при по-малко повторения се качва малко по-мазничко. Поне аз.

09.06.06
23:22

2- месеца.... малко е не мислиш ли

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1