Режимът казва едно, стомахът друго...

06.06.06
18:44

Та на въпроса скачам направо  :D

Един сайт изчисли, че на моите килограми и активност съответсват около 2300 килокалории на ден, за поддържане на нормални функции и подобно. Освен това всички знаем, че е препоръчително да се храниш на малки порции 4-5-6 пъти на ден.

До тук добре. Даже и диета си съставих тук:

http://www.mnet.bg/~dsh_n/Docs/Diet.doc

Проблемът ми е, че просто не съм свикнал да ям толкова много. Тези 2300 горе, които прочетих, допълнително в един труд (на английски който четох) ми казват да извадя от тях 20% и да поддържам тези калории.
2300-20% = 1840 килокалории.

Не мога да ям толкова. Диетата ми е изградена на базата на приблизително 1200 килокалории, аз дори и тях не мога да поемам, защото се чувствам натъпкан. Успоредно с това пия около 2л вода на ден, защото вземам Карнитин.

Това едното, другото:

Аз преди 9 сутринта не ставам, а храненето става до не по-късно от 18,19ч. После преди лягане хапвам ядки само или шейк нещо. Това са 10тина часа, през които уж трябва да ям минимум 4 пъти. За целта трябва да се прибирам постоянно... и в крайна сметка да ям без да съм гладен. В крайна сметка лято е, всеки щъка наляво надясно, губи се апетит, няма време за ядене...

Редно ли е да ям насила (без да съм гладен) само за да си ги поема тези калории, дето ги пише по статиите? :roll:

07.06.06
06:32

ами няма как човече яж, а за това че си навън трудно става да ;) това че се чде до намсиколко часа е глупост, ако имаш 8 часа сън, за 16 5 чденето не са никакъв проблем ;) само гледай около час поне да имаш между последното и заспиването, че да не ти е тежко

07.06.06
10:52

А най груба питах, че според мен организмът знае по-добре дали е сит, отколкото сайт за изчисляване на калории. Тоест ако се засищам с 1000 килокалории на ден, не е ли по-правилно да спра с тях, отколкото да ям още 800 “на сила”, за да си покрия нормата?

07.06.06
11:02

а когато си изгълташ храната на екс не се ли чустваш още гладен поне 20 минути? организма ти си няма представа че след да кажем 3 часа следва тежка тренировка така че засищането е ориентировъчно - колко ти побира стомаха и т.н. ако ти е тежко по-добре търси решения да намалиш обема на храната, да дъвчеш повече и т.н. например пасираните храни и тези с по-ниско съдържание на вода са с по-малък обем и не тежат в стомаха. също така гледай 20 мин преди, по време на ядене и 20 мин след да не пиеш вода.

07.06.06
11:06

А ти колко кила си и в кой site изчисли, че трябва да поемаш по 2300 kcal? Защото аз съм 80 кила, тренирам си, не съм дебел(не и изчистен де, но това си е друга тема :D) и правя ебати зверската диета от около 2500 kcal (храните всеки ден са различни, но горе долу толкова се получава). А казвам, че е зверска, защото през АБСОЛЮТНО цялото време съм гладен като вук :) . И ти като ми го написа,че не ти се яде повече от 1200 направо ме уби.

07.06.06
11:45

76 кила съм. Горе кликни на линка да ми видиш диетата. Според някви луди таблици сметнах, че е 1200 килокалории тя. Но като трябва да пиеш и по 2 литра на ден вода и той стомаха ти по всяко време е пълен...  :roll:

От колко се нуждая изчислих тук:
http://cal.muskulibg.com/—-> Необходими дневни калории.

От един друг материал, към който линк не ми се занимава да търся, пише, че за да сваляш е добре да смъкнеш от дневните ти нужни калории 20%. Ако смъкнеш повече, организмът си мисли, че ще гладува дълго и превключва на защитен режим, при който си пази енергията (и съответно сваляш мазнините значително по-трудно) и диетата ти се скапва.

Май решението е да се яде в по-малък обем по-калорични храни...  :idea:

07.06.06
13:36

да но калориите не са взаимозаменяеми :). трябва да спазваш съотношението протеин/въглехидрат/мазнни. разтворимите протеини са добро решение, малки са по обем а пък са хранителни, около 100ина калории за доза и можеш и между яденетата да си ги поемаш. за 75 килограма ме съмнява да имаш малко стомахче така че дерзай ;)

07.06.06
13:42

Ще го измисля. Дано не ми падне метаболизма само много от сравнително по-малкото калории.

07.06.06
22:31

Батка, само ще ти кажа, че си много, ама много ненормален :). Вода пия по повече от 2 литра на ден(особено след като се налея с малко кафе), ям на някой яденета по 600-700 грама храна(салата дето не са ти никви калории и уж те засища за повече време понеже целуозата по-бавно се разграждала - бла-бла) и ям и цифра други работи колкото да ми е пълен тумбака и не мога да смъкна под 2000-2500 kcal на ден(защото ако го направя вечер съм толкова изгладнял, че изтарашвам хладилника и се сещаш за какво става дума). А за това дето го беше писал, че стомаха знае най-добре - заеби. Тука покрай баловете се оставих да ям горе долу колкото искам, по колкото си искам, каквото си искам - точно за 2 седмици знаеш ли какво прасе станах(колана си го отпуснах с една дупка, дупара почна да изпълва много лошо и явно гащите и целия станах мазното чудовище дето обича да си хапва). А това дето си изчислил колко калории ти трябват и си го гледал по някви сайтове - всичко е от до :).

Чети примерно тука(ако не си го чел, де):
http://www.bb-team.org/nutrition/000192.php
Това, което си мисля е че всеки трябва да се хване да изпробва всички неща(диети, тренировки), да се преебе от тех и накрая от всичките изчетени глупости да си състави някаква що годе нормална(и индивидуална) диета и тренировка.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1