Една начинаеща пита

15.06.06
11:25

Започнах да тренирам , но четох ,че организма има нужда от повече протеини а пък аз съм вегетарианка, и някой път ми писва от яйца, и др, та въпросът ми е -купих си протеин но кога да го пия сутрин преди или след тренировки, по едно предаване чух ,че за да се изгарят мазнини трябва да се тренира сутрин на гладно.
Та ще  бъда благодарна ако някой ми отговори на въпроса , преди или след тренировка, и въобще имам ли нужда от него-трабва да сваля малко килограми.

15.06.06
15:17
#1

ХМмммммммммммммммм надявам се не си го почнала, защото от протеина се качват килограми не го взимай . Незнам кой ти е казал че гори мазнини но определено не е ТАКА! Купи си Карнитин. Той гори мазнините  :D
В никакъв случай не вземаи протеин, освен ако не искаш да трупаш мускулна маса, но освен ММ се трупат и мазнини от протеините.
Надявам се съм ти бил полезен  :lol:

Relaxa

15.06.06
15:24
#2

Глупости!Ако протеинът е суроватъчен никакви мазнини не може да натрупа от него!!Можеш да го пиеш след тренировка и сутрин в тренировъчни дни и да кажем само сутрин в нетренировъчни дни.Ест ако имаш повече възможности и желание можеш да замениш с него някое от храненията:)

15.06.06
15:26
#3

Е де аз откаде да знам че е суроватъчен а?
И плюс това момичето иска да сваля , защо и е протеин
Замисли се малко!!! :wink:

15.06.06
15:43
#4

[quote author=“GrandMasterP”]ХМмммммммммммммммм надявам се не си го почнала, защото от протеина се качват килограми не го взимай . 

Ех, ако ставаше толкова лесно!
Протеин може да пие, още повече пък, че е вегетарианка и нищо чудно да не си набавя достатъчно белтъчини от храната.

15.06.06
15:48
#5

Ами това си е мое мнение. Не мога да кажа разбира се, че съм 100 % прав, но така смятам аз.Щом иска да сваля би трябвало да си вземе карнитин, защото хем дава малко  сила хем спомага за горенето на мазнините. Карнитина е добавката, която трябва да използва не протеина.
А и едва ли треноровката й е толкова натоварваща че да взема протеини.

15.06.06
15:49
#6

[quote author=“orhidea”]Започнах да тренирам , но четох ,че организма има нужда от повече протеини а пък аз съм вегетарианка, и някой път ми писва от яйца, и др, та въпросът ми е -купих си протеин но кога да го пия сутрин преди или след тренировки, по едно предаване чух ,че за да се изгарят мазнини трябва да се тренира сутрин на гладно.
Та ще  бъда благодарна ако някой ми отговори на въпроса , преди или след тренировка, и въобще имам ли нужда от него-трабва да сваля малко килограми.

Какъв ти е протеина? На кутията отпред какво пише?

15.06.06
18:27
#7

ми то организма на ден не може да приеме повече от 50гр протеин другото се преобразува във въглехидрат.Няма нищо лошо да приема протеин за да си набави нужното количество но не би било зле да си вземе и нещо за сваляне като е решила да сваля(фат бърнър л-карнитин)

15.06.06
19:37
#8

Протеина ми е BIOGAME PRO 70 -High Protein Meal Formula-смес сурватъчен и соев, в него има карнитин ,но аз имам и отделно, абе аз си го купих заради книгата на Майкъл Търман там той го препоръчваше на вегетарианците като вариант да си набавят протеин, защото за 6 дни можеше да се яде само месо......и белтъци , за 2 дена незнам колко белтъка изядох, та затова си купих , вместо белтъците, но се отказах от тази програма без сол, без мазнина не издържах просто храната беше гадна, та така и така съм си го купила и затова попитах, ПО КОЛКО лъжички ми препоръчвате да пия? Програмата съм си я изтеглила от нета Kickboxing Bootcampq незнам може на вас да ви се стори лека но мен много ме кефи,  и доста ме натоварва когато я правя 4-5 пъти в седмицата краката доста ме болят, та реших да я правя3 пъти и да тичам 2 пъти за мазнинките но имам чувството че имам нужда от нещо възтановяващо, може и да греша..........?

15.06.06
21:01
#9

[quote author=“GrandMasterP”]ХМмммммммммммммммм надявам се не си го почнала, защото от протеина се качват килограми не го взимай . Незнам кой ти е казал че гори мазнини но определено не е ТАКА! Купи си Карнитин. Той гори мазнините  :D
В никакъв случай не вземаи протеин, освен ако не искаш да трупаш мускулна маса, но освен ММ се трупат и мазнини от протеините.
Надявам се съм ти бил полезен  :lol:

от протеините не се трупат мазнини ако се приемат в разумни количества, според дневната нужда на организма.на жена могат да помогнат да не губят ММ докато сваля.да не говорим, че качването на ММ при жените е доста проблемно - тестостерона им го няма за да растат на месо.
по темата - тоя протеин не е добър, но след като си му дала парите, си го изпии.предполагам, че 2 шейка на ден ще са ти достатъчни.дозата на шейк в повечето случаи е около 25-30гр - би трябвало на етикета да го пише.тичай по 3 пъти седмично.

15.06.06
21:25
#10

Мерси на всички :D

16.06.06
01:11
#11

orhidea FRANKO1 ти е отговорил как да го пиеш, само че другия път си вземи протеин на някоя по известна фирма.

[quote author=“me008”]ми то организма на ден не може да приеме повече от 50гр протеин другото се преобразува във въглехидрат.

Колега спести ни това мъчение плссссссс.

16.06.06
11:43
#12

Genesis добри ли са, и още един въпрос ако приемам белтъчини 2 дози по 25гр , мога ли да приемам други белтъчени-сирене, кашкавал .Обаче никъде не пише калориите на този протеин .

16.06.06
11:50
#13

[quote author=“orhidea”]Genesis добри ли са, и още един въпрос ако приемам белтъчини 2 дози по 25гр , мога ли да приемам други белтъчени-сирене, кашкавал .Обаче никъде не пише калориите на този протеин .

Разбира се, че може. А протеина винаги има 4 ккал за грам, сметни си в твоята смес колко е (ако е 70%, това значи, че в 50 грама има 35 грама протеин, или 140 ккал). Разбира се, трябва да отчетеш и калориите на другите съставки.

[quote author=”Петко К”][quote author=“orhidea”]Genesis добри ли са, ?.

аз мисля ,че са едни от най добрите GENESIS де, поне за цена и качество са на абсолютния оптимал. а ,че е важно да се приемат протеин, особено когато не се яде месо... 10 год вегетарянец, сега преди 4-5 месеца започнах да ям месо, поради малко травми и промени в спорта :)
както и да е. ако е високо белтъчен, преди лягане е супер. високо въглехидратен след трен и след сън!

17.06.06
20:45
#15

не съм мн запозната ама да питам понеже организма на уважаемата дама е свикнал да преживява без определено количество протеин цял живот няма ли такава възможност да го отхвърли или да го преобразува във въглехидрат?

17.06.06
22:19
#16

Аз съм вегетарианка от 5 год., всъщност от както съм вег. имам проблеми с теглото, преди си ядях само месце и салатки , хляб не лизвах освен на пица .Но просто вече ни мога да ям месо, не искам да се правя на интересна даже не обичам да коментирам тази тема, та затова се чудех за тези белтъчини......по едно време ядях само сирене и кашкавал/НО РАЗБИРАМ СЕГА , ЧЕ КАШКАВАЛА НЕ Е МНОГО добре за режим/

18.06.06
08:53
#17

извара и яйца можеш да ядеш

[quote author=“orhidea”]Аз съм вегетарианка от 5 год., всъщност от както съм вег. имам проблеми с теглото, преди си ядях само месце и салатки , хляб не лизвах освен на пица .Но просто вече ни мога да ям месо, не искам да се правя на интересна даже не обичам да коментирам тази тема, та затова се чудех за тези белтъчини......по едно време ядях само сирене и кашкавал/НО РАЗБИРАМ СЕГА , ЧЕ КАШКАВАЛА НЕ Е МНОГО добре за режим/

вече казах, аз бях вегетарянец 10 години, сега отново си ям месо от половин година. проблема с вегетарянството е точно в занижаването на приема на протеин. В протеина за който пита колежката има pepsin- ензима който помага за усвояването на белтъците от човек. така ,че ако започнеш постепено да ядеш протеин, ще можеш после да преминеш и към месо.

25.06.06
00:35
#19

залата в която тренираш няма ли кой да ти каже?и друг път преди да си купиш нещо питай а не след това :wink:

02.07.06
14:23
#20

[quote author=“me008”]не съм мн запозната ама да питам понеже организма на уважаемата дама е свикнал да преживява без определено количество протеин цял живот няма ли такава възможност да го отхвърли или да го преобразува във въглехидрат?

ох че са ти големи :))))
сега сериозно ! колкото повече протеин хапваш толкова по-добре за мускулите ти !
не протеина не може по нианакъв начин да стане въглехидрат ! протеина /както и другите източници на енергия/ се изгарят единствено в мускулите ! в зависимист от степента ти на натоварване и големината на мускулите които натоварваш , нуждите от протеин за възстановяване и разтеж се покачват ! тоест колкото по-тежко и здрави тренираш и колкото по-големи ти стават мскулите толкова повече протеин ще искат те . на първо време за да се възстановяват на следващо да растат . протеина , който е в повече на мускулите ти просто бива отклонен по “канала” - ако се досещаш за какво ти говоря :) . мазнини се трупат от мазнини и разбира се от въглехидрати , които не биват “изгорени” като енергия по време на тренировката . погрешно е да се смята ,че само с кардио се постигат чудеса ! чудесата стават от диетата и мноооооооого вода ама много много много :))))

05.07.06
09:47
#21

Орхидея, пишеш по-горе, че спазваш системата ма Майкъл Търмънд. Сподели, моля те дали има ефект.

07.07.06
22:57
#22

Опитах се , но не я спазих програмата, първо не ям месо а там предимно това се ядеше, и се яде през 3 часа , два дена ходих с бурканчета  с храна и се отказах, да ти кажа каквито съвети прочетох в книгата ги хпрочетох и тук, така че малко съжалявам , че си я купих.Но съм сигурна че ако се спазва програмата ще има ефект.

13.07.06
01:58
#23

Понеже и аз имам книгата на майкъл търмънд бих казала че съм много доволна от нея.Спазвах стриктно диетата докато свалих 1-2кг понеже аз толкова исках но наистина действа.Естествено и на мен ми беше трудно с хран.режим но с мн инат , воля и скъсани нерви се оправих.Ако някой е решил да си купи книгата и да спазва диетата нека има на предвид че ще му трябва ама наистина сериозна подготовка и свободно време.Аз докато почна сериозно режима поне 2-3пъти се провалих.

[quote author=”Петко К”][quote author=“orhidea”]Genesis добри ли са, и още един въпрос ако приемам белтъчини 2 дози по 25гр , мога ли да приемам други белтъчени-сирене, кашкавал .Обаче никъде не пише калориите на този протеин .

Разбира се, че може. А протеина винаги има 4 ккал за грам, сметни си в твоята смес колко е (ако е 70%, това значи, че в 50 грама има 35 грама протеин, или 140 ккал). Разбира се, трябва да отчетеш и калориите на другите съставки.

българските протеини не са дори близко до посоченото на опаковката
съдържание.Ако пише 70/100 белтъчини съм сигурен, че не е повече от..хмм..45..а другото е заместено с въглехидрати,които тя се стреми да избягва...По-добре скъп протеин, които си отговаря на съдържанието.. :wink:
me008 организмът може да приема до 50гр белтък  :arrow: на ядене без да го преобразува (или каквтото е там),да не говорим колко може да се приеме на ден... :wink:

24.07.06
19:22
#25

А на ден колко гр белтък може да поеме организма??????Примерно аз съм 56кг,175 колко белтък трябва да приемам за качване на м.м.????

[quote author=“me008”]А на ден колко гр белтък може да поеме организма??????Примерно аз съм 56кг,175 колко белтък трябва да приемам за качване на м.м.????

2-2,5гр белтък на всеки кг,т.е. към 125-130гр белтък на ден за мм.

06.08.06
03:44
#27

[quote author=“mary_rus”]Орхидея, пишеш по-горе, че спазваш системата ма Майкъл Търмънд. Сподели, моля те дали има ефект.

Като човек, който може да мине без никакво ядене с излизането на диетата веднага реших да я пробвам. от цялата стратегия осъзнах само важността на солта в храната.  Смъкваш килограми защото се обезводняваш от тази диета. Нищо повече. Аз започнах 3 дни на чай и след това продължих.  След приключването мозъка ми започна застрашително да изпраща импулси, че тялото ми е гладно. Даже след като съм се хранила и то съвсем в нормите и пропорциите. 
Това ядене през 3 часа ме разби тотално. Сигурно за целият си съзнателен живот не бях дъвкала толкова месо. Най се радвах на вечерната (не задължителна) закуска изразяваща се в грейпфрут с канела.
С какви ли не глупости си бях стресирала организма, но тоя път надскочих границите. Понеже го правихме няколко приятелки едновременно и аз реших че е само при мен, но не беше.
Историята е доста дълга и ще я приключа с изречението, че не препоръчвам диетата. Ако все пак има някой, който е смъкнал обещаните 5 кг. за 6 дни и след това е успял а ги запази за повече от 3 месеца може да ме обори.

10.08.06
10:01
#28

Направо ме е яд , че си купих книгата. Два дена се мотах с пълна с буканчета чанта , беше смешно в градския транспорт как дрънчаха бурканчетата.
Особено за тичането Минимум 30 мин. - като се оказа , че интервалното е много по ефективно и за по кратко време , това сам го чела на хора на които имам доверие .

CR

10.08.06
10:23
#29

аз ползвах кутии и не дрънчаха, ама всеки ден панталей пътник тръгва от 1ния до другия край на града с раниците с храна като за пикник. на мен храненето през 3ч. не ми беше проблем, обаче зелен4уците без сол - издивявах. айде месото иди-дойди слагаш му черен пипер разни всякакви подправки по се ядва. мдам, вечерната закуска беше 1 облекчение. аз свалих 4кг, намалих обещания 1 номер дрехи, после бях озверяла от глад и си върнах 3 кила
ГОЛЯМА ГРЕШКА е тая диета!
освен ако не успеете да си задържите свалените кг

10.08.06
15:43
#30

Поне станахме по добри готвачки покрай тази диета. знам сега за съюествуването на кафевия ориз и колко е ценна солчицата в храната.
А интервалното бягане и аз ще го пробвам, ама малко да спаднат горещините. Защото това кардио вече ми стан еднообразно.

10.08.06
16:11
#31

[quote author=“orhidea”]Започнах да тренирам , но четох ,че организма има нужда от повече протеини а пък аз съм вегетарианка, и някой път ми писва от яйца, и др, та въпросът ми е -купих си протеин но кога да го пия сутрин преди или след тренировки, по едно предаване чух ,че за да се изгарят мазнини трябва да се тренира сутрин на гладно.
Та ще  бъда благодарна ако някой ми отговори на въпроса , преди или след тренировка, и въобще имам ли нужда от него-трабва да сваля малко килограми.

Замисли се малко де:
-сирене
-кашкавал
-извара
-мляко
-яйца
-риба
-боб, леща

в овесените ядки и  разни други бавни въгл, също има не малко преин...

Има много варианти... като вдигнеш малко и количествата, ще си ок. Но холестерол има във всички жив. продукти, така че от него не може да се избяга напълно не ядейки месо.

П.П. Гледай протеина да не е български, че иначе... лошо...

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1