Какво мислите?

FaBoLoUs

28.06.06
22:12

- ръст - 1.83
- тегло - 68-69 кг.
- на 17 съм
- гръдната ми обиколка е, стегната - 100 отпусната кам 95
- талия - 87,5
- ханш - 94
- китка - 17, глезен - 23,5
- да спортувам, тренирам фитнес стажа ми е 3 месеца и 2 седмици, тренирам 3 пъти в седмицата
- не съм спазвал хранителен ражим до сега
- нямам хронични заболявания
- ученик съм не съм физически натоварен
- удобрявам и мисля да вземам, но за сега стажа ми е малък
- не съм ползвал никви препарати
- мога да отделя 110 лв. за храна на месец
- стероиди - НЕ
- целта ми е покачване на ММ

Преди няколко дена ми дадоха следният хранителен режим:

8:00 - 100 гр. каша от овесени ядки или 100 гр. макарони с много сирене (преди тренеровка)
11:00 - 100 гр. бял ориз + 100 грама пилешко + 1 кремвирш
14:00 - 100 гр. бял ориз + 100 грама пилешко + 1 кофичка кисело мляко
17:00 - 100 гр. бял ориз + 100 грама пилешко
20:00 - 100 гр. бял ориз + 100 грама пилешко + 1 кофичка кисело мляко
22:00 - 100 грл сирене

Какво мислите за този режим, според вас ще кача ли от него MM???

VA

28.06.06
22:37

Режима не е лош от пилето ще качиш доста но мисля че храната е малко...и мисля че неможеш всеки ден да ядеш това първо е неудобво второ ще ти писне само пиле още на 2рия ден ще се чудиш с какво да го замесваш. Яж повече кисело мляко 2 кофички не е нищо поне на 3-4 мини аз съм пил и по 10…няма значение  :lol:

29.06.06
14:06

ми добре е режимът само дето мисля че можеш да сменян малко вместо 400 гр ориз яж 200 гр ориз и 200 гр картофи.Задължитлно махни тоя кренвирш

29.06.06
17:35

Мисля, че трябва да разнообразиш храната, която приемаш. Винаги е по-добре да набавяш нужните б/в/м от различни източници (млечни продукти, месо, плодове и пр), отколкото да се храниш само с едни и същи неща. Моят съвет е - изчисли колко б/в/м са ти нужни на ден и се опитай да си ги набавиш от различна и разнообразна храна.

29.06.06
18:19

[quote author=“FaBoLoUs”]

Преди няколко дена ми дадоха следният хранителен режим:

8:00 - 100 гр. каша от овесени ядки или 100 гр. макарони с много сирене (преди тренеровка)
11:00 - 100 гр. бял ориз + 100 грама пилешко + 1 кремвирш
14:00 - 100 гр. бял ориз + 100 грама пилешко + 1 кофичка кисело мляко
17:00 - 100 гр. бял ориз + 100 грама пилешко
20:00 - 100 гр. бял ориз + 100 грама пилешко + 1 кофичка кисело мляко
22:00 - 100 грл сирене

Какво мислите за този режим, според вас ще кача ли от него MM???

Ти 100% ще качиш, но не е небходимо според мен. Като гледам нямаш 70 кг. а талията ти е повече от моята (а аз съм 93 кг.) А тази диета, ако я спазваш повече от седмица ,ще си е цяло постижение

29.06.06
18:26

доста еднообразна ми се струва таз диетка...разнообрази пилето с риба или телешко,а ориза с картофи....

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1