Тренировка за сила и др.

03.07.06
15:15

Тренирам от 4 месеца, като 2 от тях за сила. Имам в предвид 4-5 повторения с повече тежести. Колко дълго мога да тренирам по този начин, защото съм много слаб физически и  напредвам бавно. Гледам да кача маса (81 кг 191см), пия протеин и креатин. Бавно вдигам килограмите за гърди и рамене. За другите мускулни групи имам значителен напредък. Какво да правя?
Другата лоша новина е, че поради травма и застояване пуснах  шкембе, което не ме притеснява за момента. Но от качването на кг може ли да се увеличи ЗНАЧИТЕЛНО ????
Може да не е правилно но искам първо да кача малко мускули и после да оправям шкембето. Знам, че се получава като “две в едно”, но качването на килограми ми е приоритет за момент, стига после шкембето да не стане необратимо :D
Мерси предварително!

03.07.06
20:39

На колко години си? Не се напъвай да качваш бързо килограми, колкото по- бавно толкова по-добре. Гедай да вдигаш тежко, харани се умерено и не се тъпчи с боклуци - заради шкембака :D

03.07.06
20:45

Тренировките за сила се използват от напреднали, а не от хора със 4 месеца стаж. Лично според мен тренировката за сила може само да попречи на качването на маса. Така че тренирай нормално за маса и след като натрупаш убаво :wink: може да почнеш за сила :D

03.07.06
23:41

Мерси за мненията!  :D
На 24 години съм! Май не съм се изразил много точно за тренировката за сила!  :oops:  Имах в предвид, че примерно дигам първа серия 6-7 пъти, втора 3-4, и трета 1-2 и помощ от някой друг! И загрявка естесвено, но нея не я броя!
Според вас има ли вероятност да кача още на шкембе, заради добавките и храненето? Въпреки че се натоварвам 3-4 пъти на седмица?

ExtazistiS

05.07.06
11:15

[quote author=“SoDoM”]Мерси за мненията!  :D
На 24 години съм! Май не съм се изразил много точно за тренировката за сила!  :oops:  Имах в предвид, че примерно дигам първа серия 6-7 пъти, втора 3-4, и трета 1-2 и помощ от някой друг! И загрявка естесвено, но нея не я броя!
Според вас има ли вероятност да кача още на шкембе, заради добавките и храненето? Въпреки че се натоварвам 3-4 пъти на седмица?

Шкембе..според мен не.. но може някое друго кило мазнина.... :?  :?

05.07.06
11:21

[quote author=“ExtazistiS”][quote author=“SoDoM”]Мерси за мненията!  :D
На 24 години съм! Май не съм се изразил много точно за тренировката за сила!  :oops:  Имах в предвид, че примерно дигам първа серия 6-7 пъти, втора 3-4, и трета 1-2 и помощ от някой друг! И загрявка естесвено, но нея не я броя!
Според вас има ли вероятност да кача още на шкембе, заради добавките и храненето? Въпреки че се натоварвам 3-4 пъти на седмица?

Шкембе..според мен не.. но може някое друго кило мазнина.... :?  :?

Кажи от какво мога да кача мазнината? Само от добавките или и от не достатъчно трениране, или по-скоро от неправилната подредба на повторенията в сериите? Ям нормално, т.е. не съм на диета.

ExtazistiS

05.07.06
19:04

Ами..по-добре си направи диета..Не яж Сладки неща..Бял хляб.. и т.н  :lol:
Зависи какви хранителни добавки използваш..
И ако не тренираш постоянно...
От това може
:D :D :D

06.07.06
12:38

и от протеина зависи
ако е с характеристики на гейнър ... :wink:

[quote author=“Go6kU”]Тренировките за сила се използват от напреднали, а не от хора със 4 месеца стаж. Лично според мен тренировката за сила може само да попречи на качването на маса. Така че тренирай нормално за маса и след като натрупаш убаво :wink: може да почнеш за сила :D

Спортистите, които гледат да бъдат в дадени категории, прескачат момента с трупането на маса и стаж ми направо на силовите тренировки.

06.07.06
22:49

Не съм се изразил правилно! Тренирам за маса, обаче силата ми е малко. Особено в гърдите и рамената. Другите групи напредват нормално. Затова за гърди дигам с максимални килограми 2-3 пъти + още няколко с помощ!
Правилно ли е това?
Относно протеина, пия Оптимум Нутришън и креатин на същата фирма!

ExtazistiS

06.07.06
23:13

ами..според мен ... не е мн добре
да те питам за къде бързаш.. ??
намали малко тежестта,така че да праиш поне 5-6 бройки “сам”
и да се изтощаваш добре и да усещаш напрежение :wink:
с тези максимални килограми може да се травмираш..а тогава става лошо...
:roll:

07.07.06
14:08

Не бързам  :D
Правя нещо като пирамида- 8 повторения, после 6, после 2+помощ, накрая с по-малко кг. 4-6 пъти.
Така как ти се вижда?

[quote author=“SoDoM”]Тренирам от 4 месеца, като 2 от тях за сила. Имам в предвид 4-5 повторения с повече тежести. Колко дълго мога да тренирам по този начин, защото съм много слаб физически и  напредвам бавно. Гледам да кача маса (81 кг 191см), пия протеин и креатин. Бавно вдигам килограмите за гърди и рамене. За другите мускулни групи имам значителен напредък. Какво да правя?
Другата лоша новина е, че поради травма и застояване пуснах  шкембе, което не ме притеснява за момента. Но от качването на кг може ли да се увеличи ЗНАЧИТЕЛНО ????
Може да не е правилно но искам първо да кача малко мускули и после да оправям шкембето. Знам, че се получава като “две в едно”, но качването на килограми ми е приоритет за момент, стига после шкембето да не стане необратимо :D
Мерси предварително!


абе я си изкарай поне 6 месеца по една система за наченаещ и после започни да правиш тези неща... много бързаш!

ExtazistiS

31.10.06
23:42

[quote author=“SoDoM”]Не бързам  :D
Правя нещо като пирамида- 8 повторения, после 6, после 2+помощ, накрая с по-малко кг. 4-6 пъти.
Така как ти се вижда?

добре  :)

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1