вътрешна част на гърдите

LU

03.07.06
17:54

Ами проблема ми е следния вътрешната част на гърдите леко ми изостава!Как да се оправя с този проблем!
Сега тренирам така: нормална лежанка,горна лежанка,флаис,кофички!

[quote author=“LuckyTeam”]Ами проблема ми е следния вътрешната част на гърдите леко ми изостава!Как да се оправя с този проблем!
Сега тренирам така: нормална лежанка,горна лежанка,флаис,кофички!

що бе?на снимката добре ти изглежда вътрешната част :) .Батенце тренирам по същата програма и имам същия проблем.Принципно трябва да се прави тесен хват като лактите ходят настрани,ама не го правя, защото в такъв случаи трябва да пропусна лежанката с широк хват,която е основна, и ми се струва, че си прецаквам тренировката..

03.07.06
18:27

[quote author=“LuckyTeam”]Ами проблема ми е следния вътрешната част на гърдите леко ми изостава!Как да се оправя с този проблем!
Сега тренирам така: нормална лежанка,горна лежанка,флаис,кофички!

Ами когато правиш флайс, не го прави винаги с дъмбели. Когато си на машината в завършващата фаза на повторението кръстосвай ръцете и задържай секунда. По същия начин като правиш пек-дек или кросоувър. Кръстосването и задържането- само така се акцентира повече върху вътрешността. Поне при мен е така! :)

03.07.06
20:04

маса трябва. като направиш достатъчно, канала между гърдите ще се появи сам

LU

03.07.06
20:10

[quote author=“MI5”][quote author=“LuckyTeam”]Ами проблема ми е следния вътрешната част на гърдите леко ми изостава!Как да се оправя с този проблем!
Сега тренирам така: нормална лежанка,горна лежанка,флаис,кофички!

що бе?на снимката добре ти изглежда вътрешната част :) .Батенце тренирам по същата програма и имам същия проблем.Принципно трябва да се прави тесен хват като лактите ходят настрани,ама не го правя, защото в такъв случаи трябва да пропусна лежанката с широк хват,която е основна, и ми се струва, че си прецаквам тренировката..

Тесния хват товари трицепса бе!НЕ е от тесния хват!В моита зала няма уред за Сросс овер,в предишната имаше!Както няма и за пек дек!Та питам за някакво упражнение което да натоварва вътрешната част,защото горната и долната лежанка определено не ми помагат да акцентирам на нея!Както и кофите които също са със сравнително широк хват!

03.07.06
20:34

Не е вярно, че тесният хват товари трицепса. Зависи как го правиш. Просто, за да натовариш вътрешната част, трябва лактите да не са близо до тялото. Правяш тесен хват и лактите си ги държиш настрани :wink:

[quote author=“LuckyTeam”][quote author=“MI5”][quote author=“LuckyTeam”]Ами проблема ми е следния вътрешната част на гърдите леко ми изостава!Как да се оправя с този проблем!
Сега тренирам така: нормална лежанка,горна лежанка,флаис,кофички!

що бе?на снимката добре ти изглежда вътрешната част :) .Батенце тренирам по същата програма и имам същия проблем.Принципно трябва да се прави тесен хват като лактите ходят настрани,ама не го правя, защото в такъв случаи трябва да пропусна лежанката с широк хват,която е основна, и ми се струва, че си прецаквам тренировката..

Тесния хват товари трицепса бе!НЕ е от тесния хват!В моита зала няма уред за Сросс овер,в предишната имаше!Както няма и за пек дек!Та питам за някакво упражнение което да натоварва вътрешната част,защото горната и долната лежанка определено не ми помагат да акцентирам на нея!Както и кофите които също са със сравнително широк хват!

Ако лактите вървят перпендикулярно,а не успоредно на тялото, трицепса се изолира и тесния хват е идеален за вътрешната част.Така че не бързаи да ми се караш :wink:

LU

03.07.06
22:49

[quote author=“MI5”][quote author=“LuckyTeam”][quote author=“MI5”][quote author=“LuckyTeam”]Ами проблема ми е следния вътрешната част на гърдите леко ми изостава!Как да се оправя с този проблем!
Сега тренирам така: нормална лежанка,горна лежанка,флаис,кофички!

що бе?на снимката добре ти изглежда вътрешната част :) .Батенце тренирам по същата програма и имам същия проблем.Принципно трябва да се прави тесен хват като лактите ходят настрани,ама не го правя, защото в такъв случаи трябва да пропусна лежанката с широк хват,която е основна, и ми се струва, че си прецаквам тренировката..

Тесния хват товари трицепса бе!НЕ е от тесния хват!В моита зала няма уред за Сросс овер,в предишната имаше!Както няма и за пек дек!Та питам за някакво упражнение което да натоварва вътрешната част,защото горната и долната лежанка определено не ми помагат да акцентирам на нея!Както и кофите които също са със сравнително широк хват!

Ако лактите вървят перпендикулярно,а не успоредно на тялото, трицепса се изолира и тесния хват е идеален за вътрешната част.Така че не бързаи да ми се караш :wink:

Ее батка извиняваи ако съм те убидил!Просто от това кеото съм чел при тесния хват поне за трицепса се държат лактите близо до тялото,но ще пробвам и това дето каза като пробвам малко по тясно от нормалния хват за лежанката!
Мерси :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1