Мнения и критики за тази диета НВД

04.07.06
22:27

здравеите, готов съм да про4ета ваШите мнения и критики върху моят режим съЩо така и съвети .Теглото ми в момента е 88кг.  1,76 висо4ина
        1 ядене  7.00 9 белтъка +3 жълтъка
                        70 грама овес. ядки  и един греипфрут

        2 ядене  10.00   250гр варено пилеШко + 200гр варен
                              зелен боб или спанак и 6,7 маслини

        3 ядене  13.30 250гр пилеШки гърди +100гр, сварен ориз
                              +салата с малко маслиново олио
 
        4 ядене  16.30   375гр обезмаслено сирене +20или 30гр.
                                                    бадеми

      преди тренировка 1 4ас по рано 100гр. сварен ориз +греипфрут + фат бърнер + протинов Шеик и малко преди тренировка  BCAA три хапа

      след тренировка  5гр глутамин + 3 хапа BCAA +150гр.сварен ориз или 200гр. сварен картоф  и половин 4ас по късно суроватъ4ен протеин
   
                                                                              5 ядене  риба 250гр  + салата с  олио          и преди лягане  5гр. глутамин с  карнитин

06.07.06
13:38

[quote author=“valentinik46”]здравеите, готов съм да про4ета ваШите мнения и критики върху моят режим съЩо така и съвети .Теглото ми в момента е 88кг.  1,76 висо4ина
        1 ядене  7.00 9 белтъка +3 жълтъка
                        70 грама овес. ядки  и един греипфрут

        2 ядене  10.00   250гр варено пилеШко + 200гр варен
                              зелен боб или спанак и 6,7 маслини

        3 ядене  13.30 250гр пилеШки гърди +100гр, сварен ориз
                              +салата с малко маслиново олио
 
        4 ядене  16.30   375гр обезмаслено сирене +20или 30гр.
                                                    бадеми

      преди тренировка 1 4ас по рано 100гр. сварен ориз +греипфрут + фат бърнер + протинов Шеик и малко преди тренировка  BCAA три хапа

      след тренировка  5гр глутамин + 3 хапа BCAA +150гр.сварен ориз или 200гр. сварен картоф  и половин 4ас по късно суроватъ4ен протеин
   
                                                                              5 ядене  риба 250гр  + салата с  олио          и преди лягане  5гр. глутамин с  карнитин


според мене тва е прекалено многоо аз ако ям тея неща ще кача за 1 ден 3 кг намали грамажите

07.07.06
16:05

[quote author=“valentinik46”]здравеите, готов съм да про4ета ваШите мнения и критики върху моят режим съЩо така и съвети .Теглото ми в момента е 88кг.  1,76 висо4ина
        1 ядене  7.00 9 белтъка +3 жълтъка
                        70 грама овес. ядки  и един греипфрут

        2 ядене  10.00   250гр варено пилеШко + 200гр варен
                              зелен боб или спанак и 6,7 маслини

        3 ядене  13.30 250гр пилеШки гърди +100гр, сварен ориз
                              +салата с малко маслиново олио
 
        4 ядене  16.30   375гр обезмаслено сирене +20или 30гр.
                                                    бадеми

      преди тренировка 1 4ас по рано 100гр. сварен ориз +греипфрут + фат бърнер + протинов Шеик и малко преди тренировка  BCAA три хапа

      след тренировка  5гр глутамин + 3 хапа BCAA +150гр.сварен ориз или 200гр. сварен картоф  и половин 4ас по късно суроватъ4ен протеин
   
                                                                              5 ядене  риба 250гр  + салата с  олио          и преди лягане  5гр. глутамин с  карнитин

И ти си 2 метра и 100 килограма н али ???  :lol:  :lol:
Аз не мога да изям толкова ядене за 2 дни,даже за 3

13.07.06
16:57

И аз мисля, че това ядене е много за НВД. Моят съвет е да започнеш всичко отначало  - изчисли си калориите, така че балансът да е отричателен; след което ‘разхвърляй’ полученото на Б - В - М - 2,5 б на кг, 1 в на кг, а останалото мазнини. И накрая виж с какви хранителни продукти можеш да набавиш тези калории.

13.07.06
17:14

Много ми е интересно защо всички правят НВД-та като чели след месец ще са на световното по култоризъм :lol:  Ето ви един съвет за НВД > откажете се от  пърженото ,тестените изделия,газираното и сладкото ( под всякаква форма ) Яжте повече пилешко и риба но само печено или варени и повече зеленчуци. Избягваите плодовете защото в тях има плодова захар която също напомпва а също така и забравете за газираните напитки и натурални бъкани  с консерванти сокове. Спазваите това 2-3 4 в наи добрия случаи месеци и резултатите ще са смаиващи  :D Това деиства много добре при хора които вобще не спортуват а представете си като го комбинирате с фитнес или друг спорт :!:  :idea:  Успех  :wink:

CR

14.07.06
00:33

а след тия няколко месеца какво правим, за да не качим пак?
и НИКАКВИ плодове ли?
(лимона не го броя за плод)
(а от зеленчуците моркови и червено цвекло може ли?)

SkA7er

14.07.06
09:34

350 гр ориз на нвд лол;) махай го това бе
и не яш в 1 ден риба и пилешко месо(млечни продукти)
от плодовете съм чел че е само ябълки може,защотои съдържат пектин , който помага за разграждането на мазнините,останалите плодове съдържат много захари и не са за предпочитане
аа може и грейпфрут
а за зеленчуците , яш си ,но не прекалявай все пак ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1