Хранителен режим - кажете мнението си?

09.07.06
19:39

На 25 год съм 176см, 73 кг, искам от утре да започна с този режим, искам да кача мм, но преди да започна искам да чуя мнението ви - според вас режима добър ли е?

08:00h -  150 - 200г макарони + банан
10:00h -  5 белтъка + 1 жълтък + кисело мляко
12:00h -  кус кус
14:00h -  200г пилешко месо + 300 - 400г  картофи
15:00h -  30г протеин уей + креатин + глутамин + аминокиселини
16:00h -  тренировка
17:00h -  30г протеин уей + креатин + глутамин + аминокиселини
18:00h -  200г пилешко месо + 100г ориз
20:00h -  100г извара + кисело мляко
22:00h -  5 белтъка + 1 жълтък

Прочетох тук, че преди тренировка трябва да се внасят повече въглехидрати, а след тренировка - белтъци, затова си направих този хранителен режим, по принцип мога да изям това количество храна, но ако смятате че е много, споделете. Благодаря предварително.

09.07.06
19:51

АМи преди Тренировка НЕ трябва да се ядат храни с мн въглехидрати! Общо взето преди тренировка не трябва да се яде поне 2 часа а за след тренировка виж тук http://www.bb-team.org/forum/viewtopic.php?t=17670

Иначе наистина това ми се струва доста храна но щом можеш да я погълнеш ДАВАй! само нз дали ще можеш да я ... сичката

09.07.06
22:47

С тоо режим ше са затлачиш много здраво.Тая храна ако не си на зоб не можеш да я усвоиш и половината.Махни 2 хранения така ще се разредят малко и ще стане по-добре.

09.07.06
23:38

[quote author=“obelka”]С тоо режим ше са затлачиш много здраво.Тая храна ако не си на зоб не можеш да я усвоиш и половината.Махни 2 хранения така ще се разредят малко и ще стане по-добре.

Да, но с този режим калориите са 3400, въглехидратите са 560, мазнините - 45, протеините - 150, ако махна нещо ще се намалят и калориите.. :shock: препоръчай ми нещо твое тогава .. МОЛЯ ТЕ!

SI

10.07.06
00:44

Ха, било много, много си е добре, само махни тоя кус кус, и размести малко храненията. Бил ти препоръчал да сложиш белтъците при първото хранене, а макароните и киселото мляко да са второ ядене, защото на първата закуска нямаш никакъв протеин.

10.07.06
17:07

[quote author=“sideways”]Ха, било много, много си е добре, само махни тоя кус кус, и размести малко храненията. Бил ти препоръчал да сложиш белтъците при първото хранене, а макароните и киселото мляко да са второ ядене, защото на първата закуска нямаш никакъв протеин.


Батка да те помоля да ми направиш ти ако искаш,аз 2 седмици мисля и немога да измисля :lol:
а за кус кус тъй го сложих да повече калории

SI

11.07.06
00:03

08:00h - 5 белтъка + 1 жълтък+сирене + банан
11:00h -  150-200 грама макарони + кисело мляко
14:00h - 200г пилешко месо + 300 - 400г картофи
15:00h - 30г протеин уей + креатин + глутамин + аминокиселини
16:00h - тренировка
17:00h - 30г протеин уей + креатин + глутамин + аминокиселини
18:00h - 200г пилешко месо + 100г ориз
20:00h - 100г извара + кисело мляко
23:00h - 5 белтъка + 1 жълтък + сирене

Примерно... И по-добре пии креатина по един път след тренировка, а в нетренировъчен ден сутринта на гладно с мед. И тва “банан” не знам колко е, ама 1 едва ли ще е достатъчен. Може да ядеш примерно мюсли на първото ядене вместо банана ако искаш.

11.07.06
12:24

[quote author=“sideways”]08:00h - 5 белтъка + 1 жълтък+сирене + банан
11:00h -  150-200 грама макарони + кисело мляко
14:00h - 200г пилешко месо + 300 - 400г картофи
15:00h - 30г протеин уей + креатин + глутамин + аминокиселини
16:00h - тренировка
17:00h - 30г протеин уей + креатин + глутамин + аминокиселини
18:00h - 200г пилешко месо + 100г ориз
20:00h - 100г извара + кисело мляко
23:00h - 5 белтъка + 1 жълтък + сирене

Примерно... И по-добре пии креатина по един път след тренировка, а в нетренировъчен ден сутринта на гладно с мед. И тва “банан” не знам колко е, ама 1 едва ли ще е достатъчен. Може да ядеш примерно мюсли на първото ядене вместо банана ако искаш.


Мерси Пич за програмата :lol:

[quote author=“obelka”]С тоо режим ше са затлачиш много здраво.Тая храна ако не си на зоб не можеш да я усвоиш и половината.Махни 2 хранения така ще се разредят малко и ще стане по-добре.

и то на 73кг !!!!!
:)

11.07.06
14:36

[quote author=“bgtrener”][quote author=“obelka”]С тоо режим ше са затлачиш много здраво.Тая храна ако не си на зоб не можеш да я усвоиш и половината.Махни 2 хранения така ще се разредят малко и ще стане по-добре.

и то на 73кг !!!!!
:)


Kакво имаш предвит много ли е храна за тези kg.?

[quote author=“tom”][quote author=“bgtrener”][quote author=“obelka”]С тоо режим ше са затлачиш много здраво.Тая храна ако не си на зоб не можеш да я усвоиш и половината.Махни 2 хранения така ще се разредят малко и ще стане по-добре.

и то на 73кг !!!!!
:)


Kакво имаш предвит много ли е храна за тези kg.?

НЕ ,но ако се храни така ще качи мускули и не може да е 73кг

SI

11.07.06
14:55

Ами доколкото разбрах той тепърва почва на тоя режим, така че ;).

[quote author=“sideways”]Ами доколкото разбрах той тепърва почва на тоя режим, така че ;).

успех му пожелавам! ;)

11.07.06
15:47

[quote author=“bgtrener”][quote author=“sideways”]Ами доколкото разбрах той тепърва почва на тоя режим, така че ;).

успех му пожелавам! ;)

 

Мерси Батка :lol:

[quote author=“tom”]


Мерси Батка :lol:

www.bgtrener.com

11.07.06
16:19

Е тва ми трябваше  :lol:
Мерси още един път :wink:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1