Моля даите савет за този режим и малко помощ.

10.07.06
01:53

Здравейте искам да попитам как да покача ккл. на този режим и да ми дадете мнение дали правилно сам го подготвил ето го и него (на 17г. сам 64кг. 180 см.) :wink: :

Ето храните и грамажа им, и кога ги приемам:
8:00 - 150гр Мюсли + 3 белтука
10:00 - 2-3 банана+100гр извара
13:00 - 200гр пилешки гарди без кожа + 150гр Броколи
14:30 - Зала
16:30 - Гаинер+ Амино
17:00 - 200гр Риба-тон + 250гр ориз
19:00 - 200гр телешко + 150гр броколи
21:00 - 3 белтука + 100гр извара
24:00 - Протеин ( и си лягам имам 9 часа за вазтановяване )

Изчислил съм белтък , въглехидрати , мазнини , ккл. :

Белтъчини = 203,93
Въглехидрати = 343,69
Мазнини = 37,71
ккл. = 2647,5 (без да сам добавял допалнителните 500)

Но се получи доста странно, по принцип ето по формолите за бъглехидрати, белтък, мазнини и ккл. трябва да приемам по :

Белтък = 2,2.64 = 140,8 . 4 = 563,2ккл
Мазнини = 1,2.64 = 76,8 . 9 = 691,2 ккл
Въглехидрати = 4,5.64 = 288 . 3,7 = 1065,6 ккл
BMK = 2675,92 ккл. и + 500 (които се добавят) = 3175,92 ккл.

как да кача тези ккл. на режима защото с 2600 ккл. ще отслаба но няма да кача мм треа мин - 3500 ккл. за да качвам чисто мм. моля помогнете ;(  леко сам объркан).  :cry:  :cry:  :cry:

10.07.06
11:17

Аз нямам забележки, на същите години и кила съм само че на 172 А иначе моя режим е по-зле от тоя, не зимам гейнър само протеин и чат пат амино
За калориите пробвай с ядки хем енергия хем протеини
Иначе как качваш бързо бавно?

10.07.06
11:27

Добре е според МЕн :Щ

10.07.06
11:44

Режима е добър но с малко ккл. иксма малко повече ккл. за да качвам повече. Защото качвам но средна работа например от 2 месеца несам качил нищо, но немса я спазвал точно .... :cry:

Та говорих с фитнес инструктор с доста опит тои каза поне 3500 ккл. да си набавя за този режим... дайте предложение с какво да ги кача. :roll:

Казаха ми с Бонус хляб и кисело мялко 3 пати на ден м/у храненията..

Какво ще кажете ? :?

10.07.06
11:51

Ами като за начало може да пробваш в 13 и 19 да ядеш месо с ориз или картофи, а тва броколи ако остане място ;)

10.07.06
12:01

ЯДКИ :D

SI

10.07.06
16:10

Може би са ти малко въглехидратите, увеличи ги както каза x_3_mar. С повече въглехидрати няма да качваш толкова чисто, но като ти гледам килограмите за теб това едва ли ще е проблем. Ако пък си набавяш необходимите калории предимно от белтъчини ще е още по-добре, но количеството храна и респективно цената и ще са по-големи.

лягай си в 23:00 за да имаш 9 часа :)
иначе режима е без забележки, според мен. не се задълбочавай толкова в таблиците, малко по свободно работи с цифрите.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1