Хранене при по-малко от 8 часа сън

NO

20.07.06
16:42

Здравейте. Не разбирам много и моля за малко информация. Първо за мен
на 30 години висок 180 , 68 кг. , тренирам от 10 месеца .
сега вече искам да кача килограми и искам консултация за следното
Работата ми е такава , че лягам  1.00 и ставам в 7.00 , 7.15 сутрин.Знам , че за да качвам ми трябват 8 часа сън , но нямам възможност.
Моля посъветвайте ме за храненията , понеже не разбирам много.
Тук трябва да отбележа , че не мога да качвам килограми лесно и не се омазнявам колкото и да ям.
Сутрин 7.30 4 белтъка и 1 жълтък , 1 литър прясно мляко , филия с мед.
10.30 Протеин 40,50 гр 2 големи банана (протеина го опитах и го пия с прясно мляко иначе не ми харесва)
14.30 2 пържоли , салата , вода (ориз или картофи когато не е салата)
18.30 тренировка , след нея 40,50 грама протеин и 2 банана , малко мед
19.30 пържоли , риба , или неШто подобно , салата (картофи или ориз)
23.30 4 кисели млека (не живея в България и 4 млека са = 500грама)

Моля коментирайте и помогнете.

20.07.06
20:05
#1

не е задължително да са 8 5-6 4аса сън пак са добре

ZO

30.07.06
19:56
#2

При положение,че не спиш по 8 часа ще ти е трудно да се възстановяваш,но за сметка на това пък хранителният ти план е доста добър,така че давай.Макар,че сънят е адски важен ако не тренираш прекалено тежко и си ядеш така може да успееш.

30.07.06
22:49
#3

Ако имаш пари можеш да сложиш още 4 белтъка сутринта. Но като се замисля ти става доста протеина сутрин. Аз гледам да ям максимално 25-30 грама белтъчини на ядене. Нека и други хора да кажат. Опитай да сгъстиш яденетата. Например третото ти ядене да е не в 14,30 , а в 13,30 и от там като броиш през 3 часа можеш да добавиш още едно хранене до края на деня. Сложи едно хранене преди тренировката.

NO

03.08.06
19:44
#4

Ами не знам какво да ви напиша , 17 дни и резултат 0 , няма да се отказвам , но не съм вдигнал и кило , мисля , добре , 4е не съм свалил.

zweio

03.08.06
22:30
#5

[quote author=“nov”]Ами не знам какво да ви напиша , 17 дни и резултат 0 , няма да се отказвам , но не съм вдигнал и кило , мисля , добре , 4е не съм свалил.

Хубаво де, в какви количества са ти ориза и картофите, на мен ми се струват малко(поне на 4 въглехидратни хранения ако можеше да ги разделиш). Ако не качваш значи ядеш малко. Просто каквото си изял то няма къде да отиде, да ще бъде и мазно и то много дори и при твоят метаболизъм, но като ядеш много - качваш много. В началото на тежка диета е нормално да ходиш по 3 пъти до тоалетната докато организмът ти свикне, след това ще започнеш да чувстваш глад в часовете, когато си свикнал да имаш хранене според диетата. Ако не качваш, увеличаваш калориите.

Успех

06.08.06
12:23
#6

Колкото повече толкова повече

08.08.06
17:23
#7

[quote author=“nov”]Ами не знам какво да ви напиша , 17 дни и резултат 0 , няма да се отказвам , но не съм вдигнал и кило , мисля , добре , 4е не съм свалил.

Е то не може за кратко време и да станем световни шампиони  :lol:  :lol:  :lol:  бъди постоянен и се храни правилно и резултата няма да закъснее. при добро хранене става и с тези 6-6:30 сън.

08.08.06
21:49
#8

[quote author=“nov”]вода (ориз или картофи когато не е салата)

само тогава ли пиеш вода ? по-добре я пии преди ядене да не разреждаш стомашните сокове

ZO

10.08.06
14:39
#9

Ако с храната си доставяш по 2-3 грама протеин и минимум 4 грама въглехдрат за деня няма начин да не растеш!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1