Гърди + гръб?

03.08.06
13:32

Как ви звучи това съчетание в една тренировка?

Полулег, лег, флайс, набирания, гребане с дъмбел и тяга?

Търся си начин за разнообразяяяяване на програмата и се чудя и дали, ако при разделени бицепс и трицепс, правя по една обща тренировка допълнително с ден почивка преди и след ще е добре?

03.08.06
16:11
#1

Еми пробваи този вариянт и кажи дали работи!Това бих ти казал.

03.08.06
16:25
#2

На мен не ми звучи особено разумно.

03.08.06
17:27
#3

Може и да става.Не звучи обещаващо ма кои знае  :wink:

InDaHEad

03.08.06
18:07
#4

Никога не бих правил гърди и гръб :wink: ...

03.08.06
18:20
#5

според мен само ако си назобан ще ти върши работа
1.трябва много енергия и сила за да натовариш добре и двете мускулни групи
2.тренировката сигурно ще продължи доста време, което не е добре
3.възстановаването трябва да е на супер ниво

FZ

03.08.06
19:42
#6

[quote author=“FRANKO1”]според мен само ако си назобан ще ти върши работа
1.трябва много енергия и сила за да натовариш добре и двете мускулни групи
2.тренировката сигурно ще продължи доста време, което не е добре
3.възстановаването трябва да е на супер ниво

добре казано ! 8)

04.08.06
08:54
#7

[quote author=“FRANKO1”]според мен само ако си назобан ще ти върши работа
1.трябва много енергия и сила за да натовариш добре и двете мускулни групи
2.тренировката сигурно ще продължи доста време, което не е добре
3.възстановаването трябва да е на супер ниво

ЕЕ,чак пък назобен :D Тренировката гърди и гръб е супер и двете се тренират,защото все пак са антагонисти.Доста време съм тренирал така и не мие трябвало “зоб”.Абе добре е да се пробва.... в едно си прав само че трябва добро възтановяване

04.08.06
12:42
#8

За да тренираш гърди+гръб ти трябва първо добро възстановяване и второ много сила, така че ако тренираш отскоро няма смисъл :roll:

04.08.06
13:01
#9

Абе .. ще пробвам, ама най-вероятно чак утре, че днес ще е след бицепс-трицепс и ..сигурно няма да съм възстановен, въпреки че като ме хване лудата..и ми дойде пауър, току виж още днес съм ги подпукал.. :D
За тежка тренировка - принципно, така или иначе не наблягам особено(до 3 упр правя на група), нито на гърди, нито на гръб, така че може и да не е толкова скапващо.  :)

FZ

04.08.06
13:44
#10

[quote author=”Миле”][quote author=“FRANKO1”]според мен само ако си назобан ще ти върши работа
1.трябва много енергия и сила за да натовариш добре и двете мускулни групи
2.тренировката сигурно ще продължи доста време, което не е добре
3.възстановаването трябва да е на супер ниво

ЕЕ,чак пък назобен :D Тренировката гърди и гръб е супер и двете се тренират,защото все пак са антагонисти.Доста време съм тренирал така и не мие трябвало “зоб”.Абе добре е да се пробва.... в едно си прав само че трябва добро възтановяване

Миле , ти като си тренирал доста време така ,би ли споделил с нас ако не е тайна ,как си се възтановявал натурално , с какви суплементи :?:  Ако може би ли ги изброил без да споменаваш фирми. :wink:

04.08.06
14:05
#11

Автор Съобщение
INZAGHI
bb-team honoured member

Регистриран на: 01 Дек 2005
Мнения: 160
Местожителство: SOFIA

    НеЩо доста интересно за коментар
Здравей те на всички! Отдавна не съм се включвал във форума, но сега видиах една анкета в ОБЩИ ТЕМИ, за книгите за фитнес. Та сега ми попадна една такава, доста интересна, има какво да се научи от нея, тя е на Беренд Брайтенщайн роден 1964год диетолог и лицензиран треньор по бодибилдинг. състезава се в WNBFNEW YORK. В тази книга както Вие, така и той разделя видовете тяло на три(екто,ендо и мезоморф). И там той дава примерни тренировъчни програми за всеки вид тяло за фаза на натрупване, така и за фаза на дефиниция. Прочетох ги с интерес и сега смятам да пусна програмата за Ендоморф във фазата на натрупване за ваш коментар, аз също ще се опитам да дам такъв. (Нека тези които са начинаещи или средно напреднали да не взимат програмата, преди да са се консолтирали). Така програмата гласи следното периода и е 6-т седмичен.
Понеделник:гърди
вдигане от полулег 3с. 8-10пов. пир.
флайс от лег 3с. 8-10пов. пир.
вдигане от лег 3с 8-10пов. форсирана пир.
Гръб:
набиране- максимално
гребане 3с. 8пов. пир.
вдигане на рамена 3с. 10пов. една тежест
Трицепс:
кофички 3 с. 8-10пов. може с доп. тежест
френско 3с. 8-10пов. пир.
в подкрепа на МИЛЕ, но това е за напреднали.

04.08.06
14:13
#12

Амм, не знам дали съм ендоморф...но  с изключение на вдигането на рамена и упр на трицепс, това са упражненията, които правя за гръб и гърди+ тяга и предполагам, че ще се върже за по-малко от час, което е добре. :)

04.08.06
16:31
#13

[quote author=“BIG PICHAGA”][quote author=”Миле”][quote author=“FRANKO1”]според мен само ако си назобан ще ти върши работа
1.трябва много енергия и сила за да натовариш добре и двете мускулни групи
2.тренировката сигурно ще продължи доста време, което не е добре
3.възстановаването трябва да е на супер ниво

ЕЕ,чак пък назобен :D Тренировката гърди и гръб е супер и двете се тренират,защото все пак са антагонисти.Доста време съм тренирал така и не мие трябвало “зоб”.Абе добре е да се пробва.... в едно си прав само че трябва добро възтановяване

Миле , ти като си тренирал доста време така ,би ли споделил с нас ако не е тайна ,как си се възтановявал натурално , с какви суплементи :?:  Ако може би ли ги изброил без да споменаваш фирми. :wink:

Не съм взимал кой знае какво освен амино и протеин.За добавките имам малко особено мнение.А иначе съвсем спокойно може да си пробваш,ако ти се види тежичка си я смени.Иначе аз карах 3 месеца по тая програма

04.08.06
18:21
#14

Вчера тренирах така
лег, полулег , флаис , тяга , набирания , полуовер , гребане , трапец
добра комбинация според мен и дейвства

FZ

04.08.06
18:53
#15

[quote author=“INZAGHI”]Автор Съобщение
INZAGHI
bb-team honoured member

Регистриран на: 01 Дек 2005
Мнения: 160
Местожителство: SOFIA

    НеЩо доста интересно за коментар
Здравей те на всички! Отдавна не съм се включвал във форума, но сега видиах една анкета в ОБЩИ ТЕМИ, за книгите за фитнес. Та сега ми попадна една такава, доста интересна, има какво да се научи от нея, тя е на Беренд Брайтенщайн роден 1964год диетолог и лицензиран треньор по бодибилдинг. състезава се в WNBFNEW YORK. В тази книга както Вие, така и той разделя видовете тяло на три(екто,ендо и мезоморф). И там той дава примерни тренировъчни програми за всеки вид тяло за фаза на натрупване, така и за фаза на дефиниция. Прочетох ги с интерес и сега смятам да пусна програмата за Ендоморф във фазата на натрупване за ваш коментар, аз също ще се опитам да дам такъв. (Нека тези които са начинаещи или средно напреднали да не взимат програмата, преди да са се консолтирали). Така програмата гласи следното периода и е 6-т седмичен.
Понеделник:гърди
вдигане от полулег 3с. 8-10пов. пир.
флайс от лег 3с. 8-10пов. пир.
вдигане от лег 3с 8-10пов. форсирана пир.
Гръб:
набиране- максимално
гребане 3с. 8пов. пир.
вдигане на рамена 3с. 10пов. една тежест
Трицепс:
кофички 3 с. 8-10пов. може с доп. тежест
френско 3с. 8-10пов. пир.
в подкрепа на МИЛЕ, но това е за напреднали.

от тая програма може да имаш малък ефект за маса само ако имаш СУПЕР ИДЕАЛНО възтановяване без да уточнявам какво !!! 8)

04.08.06
20:40
#16

пробвал съм за 3-4 месеца такава тренировка - гърди + гръб.без зоб бях и не можех да натоваря втората мускулна група както трябва.в момента за гърди правя 4 упражнения х 4 серии, а за гръб + трапец 6 упражнения х 4 серии(в различни дни).това нещо не мога да го събера в една тренировка.някой може и да успее да тренира така натурално, но аз не бих могъл.

05.08.06
11:52
#17

Вчера го пробвах и се чувствам доста добре..малко ми бяха тегави набиранията след полулег, лег и флайс, но май доста добре се натоварих, а сега съм си окейка.  :)
Лично на мен, не ми се стори толкова тежка тренировка, при все че беше след ден за трицепс-бицепс и уж трябваше да пасувам.  :)

Ще тествам още известно време, пък ще видим как го чувствам..кофтито е, че днес трябва да почивам, а ми се дигааа... - ама ще се огранича с корем и предмишници, може би.  :lol:

FZ

07.08.06
10:24
#18

[quote author=”Миле”][quote author=“BIG PICHAGA”][quote author=”Миле”][quote author=“FRANKO1”]според мен само ако си назобан ще ти върши работа
1.трябва много енергия и сила за да натовариш добре и двете мускулни групи
2.тренировката сигурно ще продължи доста време, което не е добре
3.възстановаването трябва да е на супер ниво

ЕЕ,чак пък назобен :D Тренировката гърди и гръб е супер и двете се тренират,защото все пак са антагонисти.Доста време съм тренирал така и не мие трябвало “зоб”.Абе добре е да се пробва.... в едно си прав само че трябва добро възтановяване

Миле , ти като си тренирал доста време така ,би ли споделил с нас ако не е тайна ,как си се възтановявал натурално , с какви суплементи :?:  Ако може би ли ги изброил без да споменаваш фирми. :wink:

Не съм взимал кой знае какво освен амино и протеин.За добавките имам малко особено мнение.А иначе съвсем спокойно може да си пробваш,ако ти се види тежичка си я смени.Иначе аз карах 3 месеца по тая програма

Приятел , какво ще рече това особено мнение за добавките ? :wink:

07.08.06
11:40
#19

Сигурно не им е фен.
И аз съм така, само като гледам един невинен креатин какви противопоказания има..канцерогенен, може да ти издуха бъбреците и т.н. - не мерси.  :)

07.08.06
16:52
#20

Никак не е зле гърди+гръб, нито пък е нужно много време за самата тренировка. Може би за гърди все пак две упражнения само да оставиш, вместо три. А доброто възстановяване е задължително, независимо как тренираш.

07.08.06
16:57
#21

Мисля, че ще се претренира. Първо, че и двете са големи мускулни групи. Второ, че първата като я натовариш втората няма да имаш сили да натовариш и нея както трябва и трето ще се скапиш и ще ти трябва повечко време за да се възстанови изцяло. Аз тренирам така
1Гърди + Бицепс + Корем
2Гръб + Трицепс + Трапец
3Рамо + крака
4Кардио
5Почивка

07.08.06
17:03
#22

Това са мускули антагонисти, така че според мен ще имаш сили. Разбира се, важно е колко серии правиш. Ако правиш по 5 на упражнение, наистина ще ти дойде в повечко. Но по 2 си е идеално. А че после ще трябва да почиваш достатъчно, е ясно.

07.08.06
17:25
#23

Aми..засега съм се спрял на класическата комбинация 3х8 :), освен при набиранията, където правя 5-6 серии.  :)

07.08.06
23:45
#24

Класика в жанра !!!
Аз само така тренирам. Гърди и гръб е просто невероятна комбинация. Никога не съм пипвал зоб и въпреки това нямам проблем с възстановяването.

SI

08.08.06
00:07
#25

Айде и аз да кажа, че съм тренирал преди така, а вчера започнах пак гърди и гръб в една тренировка. За мен лично не е толкова уморяващо, дори да тренирам само крака в един ден се натоварвам много повече отколкото когато правя гърди и гръб. Правя по 3 упражнения за всяко.

08.08.06
03:36
#26

Зимата правя такава тренировка в порядъка на 3-4 масеца и мога да кажа 4е доста добре ми се отразява. Времето също не е много, защото като се правят гърдите правиш добра разгрявка за гърба.

lex cazinsky

08.08.06
09:58
#27

от половин година сигурно тренирам/х така - но просто разделях равнините , за да може тялото ми да е по-адаптивно към натоварването. Тренирах 2 пъти в седмицата гърди с гръб - съответно в Понеделник и Петък. В понеделник правех лежанка+гребане с щанга , а в петък набиране и кофички с тежести. По стара бабина рецепта обръщах повторенията през седмица , за да не може тялото да привикне толкова лесно - 1 и 3 седмица - 10 серии по 5 (80% 1 RМ) повторения , 2 и 4 - 5 серии по 10 (60 и 70% 1RМ). Без зоб  + ВМ-НВД постигнах отлични резултати.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1