Проблем с корема

AG

03.08.06
21:14

В началото на лятото имах малко и стегнато коремче но сега лятото не тренирам и работата ми е такава че ям малко повеч ( сервитиор на швезка маса) и искам да попитам какво да променя в храната и какво да правя зада смаля корема и да махна мазнините които са се появили. яденията са ми следните :
1. 7:00 мюсли с 1 л мляко
2. 11:00   кренвирши наденици + плодове
3.  2:00 само пиле6ко месо и свински паржоли
4. 5:00 само плодове + кисело мляко
5   8:00 различно сяка вечер
правя 6 дена в седмицата корем по следния начин
1 серия 50 повторения раце зад главатя
1 серия 50 повторения раце на гардите
1 серия 50 повторения с исправени раце
3 серии по 25-30 повторения легнал и дигам само краката
да вклучали 30-40 мин бягане около стадиона в Добрич  за да смаля нарастването и мазнините които са се появили

03.08.06
22:21
#1

Kaто за начало махни млякото,кренвирши, наденици, 5:00 само плодове + кисело мляко, 8:00 различно сяка вечер  :wink:

AG

04.08.06
19:23
#2

[quote author=“emzo”]Kaто за начало махни млякото,кренвирши, наденици, 5:00 само плодове + кисело мляко, 8:00 различно сяка вечер  :wink:

начи викаш да не ям у 5 часа и да махна останалите работи
Бягането може ли да се замести с игрането на мач и трябва ли да намяли дните за корем или 6 пъти в седмицата е добре

04.08.06
21:54
#3

Не, яж си в 5 часа, но вече белтъчна храна, имах напредвид да махнеш въглехидратите.

05.08.06
20:56
#4

Цял литър мляко наведнъж  :shock:  - после защо ти би голям корема... така го разширяваш.

05.08.06
21:11
#5

6 пъти коремни преси в седмицата :?:  :?:  :?:  мисля че ще претренираш след 2-рата седмица не бива така.
Сложи последното ядене да е в 7 или най-късно 7 и 30 и найстина намали 1-ния литър мляко, че оттова наистина се разширява обема на стомаха. Бягането го прави сутринта преди закуската за по добър ефект около 25-30 мин са напълно достатъчни. Успех :wink:  :wink:

CR

05.08.06
21:24
#6

в тоя ред на мисли не се ли увеличава обема на стомаха като пиеш по 3 литра вода на ден

05.08.06
23:12
#7

къде са ти зеленчуците? прясното мляко ако не можеш да го махнеш го замени с кисело.
не можеш да тренриаш само корем всеки ден. Всяка мускулна група след тренировка изисква 48 ч. почивка. Освен това кардиото се прави сутрин на гладно.

Ръцете, гърба и гърдите кога ще ги тренираш или няма?
Ааа и забравих да спомена там където си качил мазнини най бързо обикновено се смъкват най-бавно. Успех и не забравяй че изграждането на един навик изисква 21 дни. На 22 вече организма сам ще те кара да тичаш към фитнес залата.

ето ти добро упражнение за мускулите на корема

http://www.mikemahler.com/store/Mikes%20high%20quality%20photos/renegade%20row.jpg

06.08.06
14:17
#8

[quote author=“TedyK”]к
не можеш да тренриаш само корем всеки ден. Всяка мускулна група след тренировка изисква 48 ч. почивка

Корема се възтановява за 24 часа  :wink:

06.08.06
15:00
#9

[quote author=“cranberrry”]в тоя ред на мисли не се ли увеличава обема на стомаха като пиеш по 3 литра вода на ден

cranberrry водата която поемаме по принцип не се задържа в тялото. Изразходваме я най-вече като се изпотяваме тя не се задържа за дълго в тялото, а и по принцип се пие когато си жаден без да се насилваш защото може да повърнеш. Аз сега лятото само като си стоя и се потя и пия на половин час и то по доста. Всеки организъм си е уникален сам по себе си, зависи от тялото ти :idea:

CR

06.08.06
18:35
#10

ами и аз в жегите го докарах онзи ден до 3 бутилки литър и половина.
а това за разширяването на стомаха го попитах, защото в друга тема, където съм си пост-нала примерните НВД-менюта за критикуване - някой беше писал, че 150 грама краставица на 1 ядене ми разширяват стомаха. вярно ли е това???? :shock:

06.08.06
21:17
#11

[quote author=“djpetko”][quote author=“TedyK”]к
не можеш да тренриаш само корем всеки ден. Всяка мускулна група след тренировка изисква 48 ч. почивка

Корема се възтановява за 24 часа  :wink:

по тази логика тренираш корема всеки ден ли?  :roll:  :lol:

15.08.06
22:42
#12

Аз бих добавил,че големите мускулни групи/крака,гръб,гърди/ обикновено изискват 72 часа за въстановяване...

15.08.06
23:02
#13

[quote author=“cranberrry”]ами и аз в жегите го докарах онзи ден до 3 бутилки литър и половина.
а това за разширяването на стомаха го попитах, защото в друга тема, където съм си пост-нала примерните НВД-менюта за критикуване - някой беше писал, че 150 грама краставица на 1 ядене ми разширяват стомаха. вярно ли е това???? :shock:

глупости

16.08.06
14:39
#14

[quote author=“TedyK”][quote author=“djpetko”][quote author=“TedyK”]к
не можеш да тренриаш само корем всеки ден. Всяка мускулна група след тренировка изисква 48 ч. почивка

Корема се възтановява за 24 часа  :wink:

по тази логика тренираш корема всеки ден ли?  :roll:  :lol:

Не аз корем правя 2 пъти в седмицата,но мисълта ми беше,че не е проблем и да се прави всеки ден.
А ти си написала,че ВСЯКА мускулна група изисква 48 часа почивка,което не е вярно...
Големите мускулни групи изискват най-голямо количество време за да се възтановят(гърди,гръб) средно между 60 и 72 часа почивка.
По-малките(бицепс,трицепс,рамо) изискват между 36 и 48 часа почивка
А изключенията са предмишница,корем и трапец,които се възтановяват значително по-бързо от останалите мускулни групи,не само поради това,че са малки МГ,но и заради това,че са просто устроени.Те най-често изискват максимум до 24-36 часа почивка.
Но най-често се наблюдава напълно възтановяване до 24 часа,рядки са случайте при които се наблюдава по-продължително възтановяване на тези 3 МГ(най-често при претрениране).

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1