Малко помощ????От професионалистu :)

09.08.06
13:32

Здравейте.Искам малко помощ от хора,който може наистина да ми помогнат.Въпроса ми е следния.На 20 god сам 1,88 см,тежа не повече от 60 или 62 кг.Слабичък сам,но в сравнение с тялото ми,краката ми изглеждат доста слабички,което много ме притеснява.Всеки ден в продължение на 8 месеца веше карам колело,всеки ден по 8 до 10 км задължително и тва го правя за здраве :)Все пак добре ,но мисля че от тва ми се отрази и сега незнам какво да направя за да напълнея отново в краката.Ще се радвам много ако някои ми даде съвет как да напълнея и в краката и да кача малко повече килограми.Ако може някой да ми даде съвет и какви протеини да си зема,шото възнамерявам да почна да ходя и на фитнес.Да ми даде някои съвет ,да карам ли тва колело повече ,да тренирам ли във фитнеса с някви протеини или просто да спазвам някав хранителен режим.Не искам да изглеждам кой знае как,да имам големи мускули и т.н.само да изглеждам горе ,долу добре.Не да съм като клечка.Предварително благодаря за съветите.

Nikito1

09.08.06
14:08
#1

Ами какво да ти кажа,за да изглеждаш добре при твоя ръст трябва да си минимум 80кг.,според мен ако искаш да качиш трябва да забравиш за колелото,ти всичко постигнато го губиш по този начин.Захващай се сериозно с фитнеса,яж 6 пъти на ден и дори добавки няма да е лошо да си вземеш,не си малък.Айде успех

09.08.06
14:18
#2

То хубаво с тез добавки ама като си ги купят повечето младежи и спират да се хранят. Без храна не става! Четири, пет, шест пъти хранене, това е истината!

09.08.06
15:10
#3

1. Без да се обиждате, но човека иска съвет от “професионалисти” :wink:
2. Аз, като бивш колоездач и настоящ билдер с бедро 72 ще дам съвет 8)

Спри да караш колело. Единствено може да си позволяваш един път на седмица, вместо кардио, по 30-40 минути максимум. Почни да правиш крака в отделен ден, като тренировката да не е повече от 40 минути!!
примерна тренировка-

лег преси - 4 серии 14, 12, 8, 8
клек - 3 серии - - - -

бедрено сгъване - 4 серии
повдигане на прасец  - 3 серии (прави над 12 повторения)

първите една-две седмици правиш само бедра, след това включваш и задно бедро и прасец.
Тренировката може да ти се стори малка и кратка, но ако я правиш достатъчно интензивна  ще има резултат. Също така след тренировката за крака консумирай колкото се може повече въглехидрати прости.

успех

[/list]

10.08.06
13:13
#4

[quote author=“Nikito1”]дори добавки няма да е лошо да си вземеш,не си малък.Айде успех

пич защо да е малък ...? се пак е на 20 години, момчета на по 14-15год. си правят цикли с химчоци ти за протеини малък бил :)

“младежо” хапваи повече потърси във форума има подробно какво да ядеш другото което е те няма да се качат тия кила така почваи да ходиш на фитнес за краката предимно клякания прави с лост-а и на другите уреди с повече килограми по малко повторения .а за протеина зимаи си няма никъв проблем само да имаш излишни пари но според мен си земи повече месо ориз и овесения ядки плодове .но няма да стане бързо поне 1 година ще ти трябва за да стигнещ желанието си то зависи и от тебе ако ядеш и спиш както трябва и трябва да спиш минимум 8часа .
по-здрави !

Nikito1

10.08.06
13:31
#5

[quote author=“JohnRambo”]1. Без да се обиждате, но човека иска съвет от “професионалисти” :wink: [/list]

Офф: От тва по тъпо и високомерно изказване не бях чувал.Тва,че на мерки си малко по-голям от мен те прави професионалист,така ли?Просто е смешно да се изказваш по подобен начин,иначе нищо против теб нямам

Владимир Недков

10.08.06
14:40
#6

Рамбо, аз да се обаждам ли? :)

Професионалисти ...? Какво значи професионалист? В коя област? За такъв въпрос нужно ли е професионалист да ти отговори? По принцип този тип хора имат парична такса за всеки техен респонс.

Професионалисти във форума има най-много 10, от които почти никой вече не пише  :(

10.08.06
16:10
#8

Аман от професионалисти! На повечето само самочувствието им е на професионалисти  :twisted:

Nikito1

10.08.06
16:39
#9

За тва иде реч,от кога във форума имат право да отговарят само “професионалисти”,тва,че имаш маса и си постигнал нещо,не значи че си повече от другите.А лично за мен възможно най-компетентния човек във форума е 4XL,шапка му свалям на тоя човек,наистина ги разбира нещата

emergency_bg

10.08.06
16:46
#10

защо ли си мисля че ако повече хора отговаряха по темите с цел да бъдат полезни и по малко се правеха на разбирачи, форумът щеше да е една идея по добър.
ако се поставим на мястото на момчето което е пуснало темата, надали ще му е интересно кой какъв професионалист е.
като започнах да тренирам, винаги съм искал да не ставам тъп здравеняк, който да се мисли за велик и да не уважава другите.
нямам какво повече да кажа

10.08.06
17:38
#11

Благодаря на всички за помоща и съветите ,които ми дадохте.А що се отнася за въпроса ми за “професионалисти” тва го казах просто,защото в повечето форуми се подиграват,вместо да си казват думата като професионалисти :)Благодаря Ви много на всички и очаквам още мнения по въпроса.Поздрави

FZ

10.08.06
17:40
#12

Пич , няма смисъл като пускаш тема да уточняваш за кои хора е предназначена . Защото някой  се засягат .
Който има желание ще ти отговори .
Сега по темата . Може да правиш някой от следните упражнения за крака :
Полуклек
Клек на смит машина
Лег преса
Напади с щанга
Сгъване за задно бедро
Клек /пръстите на краката гледат навън /
Повдигане с щанга на пръсти зад врат за прасец
Повдигане за прасец на лег преса
Повдигане на прасец на калф машина
Краката може да ги тренираш веднъж в седмицата примерно с гърба или с корема А може и самостоятелно .  :wink:

10.08.06
21:34
#13

[quote author=“bobisz”][quote author=“Nikito1”]дори добавки няма да е лошо да си вземеш,не си малък.Айде успех

пич защо да е малък ...? се пак е на 20 години, момчета на по 14-15год. си правят цикли с химчоци ти за протеини малък бил :)

“младежо” хапваи повече потърси във форума има подробно какво да ядеш другото което е те няма да се качат тия кила така почваи да ходиш на фитнес за краката предимно клякания прави с лост-а и на другите уреди с повече килограми по малко повторения .а за протеина зимаи си няма никъв проблем само да имаш излишни пари но според мен си земи повече месо ориз и овесения ядки плодове .но няма да стане бързо поне 1 година ще ти трябва за да стигнещ желанието си то зависи и от тебе ако ядеш и спиш както трябва и трябва да спиш минимум 8часа .
по-здрави !

А ти пич са научи да четеш  :wink: Ядене + тренировки + сън + секс = здрав дух здраво тяло

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1