Пилешка супа за закуска

09.08.06
19:47

Искам да попитам ако ПРИМЕРНО стана в 7 и 30 и изям една пилешка супа със сравнително малко месо и повече картофи и след това около след 3 часа ям нещо по солидно ще има ли някакъв ефект.

По принцип като се събуд ми трябва поне  1 час докато ми дойде апетита като хората незнам защо съм така и затова ям нещо което по лесно влиза и след това нещо по здраво ? ;)

ако нямаш апетит си купи въглехидратен протеин и веднага след като станеш пий по една доза. важно е да е не повече от 20-30 мин след ставането, после след час вече ефекта е много по малък.

Nikito1

10.08.06
13:17
#2

Еми закуската ти е най-важното ядене попринцип,щом можеш супа да ядеш,яж,все пак щом има повечко картофи значи няма да навреди.Но след тва интервала от 3 часа ми се струва голям,по добре ще е след 2 часа да хапнеш нещо и след това чак да удариш един здрав обяд

12.08.06
02:32
#3

Колко време след ставане от сън е най-удачно да закусим?
Тук отговорът следва да бъде относителен, поради различията между хората. Като цяло, обаче е установена тенденция за по-бавно активиране на храносмилателната система след ставане от сън в процеса на стареене. Тук ще приложим относителни зависимости между възрастта и “разбуждането” на стомашно-чревния тракт:

:: 20-30 минути, при хора на възраст между 15 и 25 години
:: 30-45 минути, при хора на възраст между 25 и 35 години
:: 45-60 минути, при хора на възраст между 35 и 45 години
:: 60-80 минути, при хора на възраст между 45 и 65 години
:: 80-120 минути, при хора на възраст над 65 години

300-500 мл. пресен плодов сок може да скъси времето за активиране на храносмилателната система с 1/3 от времето нужно за разбуждане при хората на възраст над 45 години                               
                                                                                      от ББ ТЕАМ
Сметни си го ти. Със здраве

12.08.06
09:55
#4

Пилешка супа за закуска не е особено удачен избор предвид ниското съдържание на протеини, високото на мазнини /забавят усвояването, което е важно сутрин/ и малкото и несъвсем подходящи въглехидрати.
Най-добре е ако можеш след сън да вземеш аминокиселини или като по-евтин и почти равностоен вариант да изпиеш 30 гр. протеин на прах с вода и след половин, максимум един час да си направиш истинска закуска, като включиш овесени ядки, обезмаслено мляко/обезмаслена извара, плодове/може и сушени/, яйчни белтъци, евентуално протеин на прах.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1