СХВАЩАНЕ!?

11.08.06
14:55

Здравейте,
значи проблема ми е следния: на няколко пъти когато съм на плуване и както си плувам, прасеца ми се схваща и става камък. Дори понякога и през нощта като спя и изведнъж ми се схваща и адски боли! На какво се дължи това и какво да правя? :?:

newbie

11.08.06
16:27
#1

така става като почваш да правиш интензивни работи като плуване , ама кат ходиш още няколко пъти на плуване ще ти мине

11.08.06
16:40
#2

[quote author=“sweet_peach”]Здравейте,
значи проблема ми е следния: на няколко пъти когато съм на плуване и както си плувам, прасеца ми се схваща и става камък. Дори понякога и през нощта като спя и изведнъж ми се схваща и адски боли! На какво се дължи това и какво да правя? :?:

Нормално, на всички им се случват такива екстри.

Принципно става като вече си претоварен и мускула е уморе. Също става като се дехидратираш. И най-често когато мискула не е добре трениран откъм гъвкавост.

Може да:
-пиеш повече вода
-правиш разтягаш след тренировка/внимателно да не стане фал/
-тренираш умерено и редовно

Най-вече ако правиш разтягания и тренираш, с времето ще намалеят тези неща.

Иначе схващане при плуване си е класика. Става и защото темп. на водата е сравнително ниска...

Много е опасно това ако ти се случи в морето, така че умната.

11.08.06
18:04
#3

[quote author=“sweet_peach”]Здравейте,
значи проблема ми е следния: на няколко пъти когато съм на плуване и както си плувам, прасеца ми се схваща и става камък. Дори понякога и през нощта като спя и изведнъж ми се схваща и адски боли! На какво се дължи това и какво да правя? :?:

Еми аз като бях начинаещ в плуването и на мен ми ставаше така. Има техника за моментално отпускане на болката: Хващаш си големия пръст на крака и дърпаш към тебе

11.08.06
18:19
#4

Мерси много за съветите :wink:

11.08.06
18:25
#5

В храненето ти има ли достатъчно калий ? Липсата му предизвиква крампи.

11.08.06
21:09
#6

Ами незнам!?  :?: Честно казано незнам кои храни съдържат калий... :oops: Не съм компетентна по този въпрос, но само ще отбележа, че съм на НВД в момента.  :?

11.08.06
21:15
#7

:) Банани, картофи и др. дето не са препоръчително по време на НВД. Няма гаранция, но вземи си купи свестни мултивитамини, така или иначе са добре дошли по време на диета и не само.

11.08.06
21:28
#8

мускулните спазми могат да се получат при липса на калций, не калий.

12.08.06
00:27
#9

[quote author=“nixon”]мускулните спазми могат да се получат при липса на калций, не калий.

Aми според мене има разлика между спазъм и схващане.
Та за калия виж темата за кленбутерола в гохард.орг  :wink:

12.08.06
01:05
#10

Благодаря за всички съвети :wink:
Пиши с нормален шрифт !!
ASTOR

12.08.06
23:14
#11

Почти на всеки се е случвало
Като ти се случи нощем (поради стягане) стани веднага и остави тежеста на въпросният прасец, веднага ще те отпусне и няма да имаш болки на другия ден

15.08.06
01:21
#12

аз открих и друг начин за спрсвяне с
тая гадост -много бърз масаж с ръка по цялата дължина на мускула.И аз страдам от това доста често най вече нощтем

16.08.06
14:29
#13

всеки е имал такива проблеми далжи се на липса на магнезий  в тялото, калция незнам за него пак помагаше при схващане но аз взимах магнезии от този разтворимия като мултивитинамините и по два пати на ден и за три дена нямам вече подобни проблеми

16.08.06
16:38
#14

[quote author=“holygad”]всеки е имал такива проблеми далжи се на липса на магнезий  в тялото, калция незнам за него пак помагаше при схващане но аз взимах магнезии от този разтворимия като мултивитинамините и по два пати на ден и за три дена нямам вече подобни проблеми

Магнезий,калций,калий цялата менделеева таблица трябва да бъде изпита  :roll:  :twisted:

17.08.06
12:07
#15

[quote author=“holygad”]всеки е имал такива проблеми далжи се на липса на магнезий  в тялото, калция незнам за него пак помагаше при схващане но аз взимах магнезии от този разтворимия като мултивитинамините и по два пати на ден и за три дена нямам вече подобни проблеми

определено липсата на магнезий е водеща. има и някои други причини. например, ако работиш седяща работа, се получава стаза на долните крайници и лошо оросяване. също така понякога при проблеми с малките кръвоносни съдове се получават поредица от крампи, предимно нощем. тъй че е добре да подходиш комплексно към нещата.
като начало се постарай да приемаш храни, богати на магнезий - сушени плодове, банани, сурови ядки. ако работиш седяща работа, не се раздвижвай само чрез плуване, а и ходи пеша и някакви упражнения по време на почивките.  ако не изчезнат, поне ще намалеят.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1