Качване на маса

14.08.06
11:31

Здравейте. На 18 години съм, висок съм 1.73м. и тежа едва 55кг.
Решил съм да ги кача поне до 65кг. Въпросът ми е какви хранителни добавки трябва да приемам, за да кача възможно най-бързо тази маса?
И още нещо - какви вещества трябва да съдържа храната ми? Въглехидрати, белтъчини? А кои храни съдържат тези вещества? Добре, месо и яйца, но няма ли да ти писне след няколко дни да ядеш само месо и яйца?
Благодаря предварително!

14.08.06
11:38
#1

Трябва да приемаш по 120 гр белтък на ден+ повечко калории Виж хр. режими
Можеш да си вземеш някъкъв протеин, но не made in БГ и да го миксираш с мед или банани, но не трябва да разчиташ само на тва яж повече, гаранция че ше ти омръзне обаче целта оправдава средствата
Аз бях 58 и след 3,5 месеца трен съм 67кг(на 172см,17 години)

14.08.06
16:31
#2

Позната от опит ситуация. На първо време са ти нужни много калории-трябва да си на як калориен излишък. Яж от всичко по много :D, като разбира се гледаш да има достатъчно белтъчини, както каза 3230-в твоя случай около 120 гр (2,5 гр на кг телесно тегло). Месо, яйца, извара-писват много бързо, но се свиква. В твоя случай ще е най-добре телешко да хапваш повечко-500-600 гр на ден ще е перфектно. Също спагети, ориз, картофи, абе всичко. Вземи си някъкъв гейнер, но е желателно да не е родно производство :wink: .
В тренировката се съсредоточи на големите мускулни групи-крака и гръб, на базови упражнения като клякане, гребане, набиране. И имай търпение-то е голяма сила.

FZ

14.08.06
16:42
#3

Гейнер+креатин+глутамин+амино киселини  :wink:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1