Наднормено тегло искам да го смъкна и орелефя

AI

14.08.06
12:00

Здравейте
с наднормено тегло съм на 25 годинии искам да го смъкна и орелефя”Възможно ли е това?”/без хапове/
искам да започна да се занимавам сериозно с фитнес работя по 5дни в седмицата по 8 часа на ден
,сега искам да помоля за няколко съвета
как да почна колко часа на ден да тренирам кои дни ,колко дни в седмицата,
горе долу да ако може да ми обясните как да се храня след 17 ли да не ям
и също така тъй като не съм спортувал от около 1г 1,5 трябва да ли пия аспирин за мускулната треска след тренировка или не тя ще си отмине от само себе си
и мога ли с фитнес да смъкна килограми?

п.п.примерно колко кг мога да смъкна до Декември с упоритост и правилни тренировки ако започна тази или другата седмица 10кг възможно ли е?

Дано съм пуснал разбрано Темата и Въпросите нали съм начинаещ може да съм сгрешил
Разчитам на вашата Помощ,подкрепа и опит
Благодаря ви

14.08.06
13:59
#1

защо не опиташ с някоя програма от саита.
Например http://www.bb-team.org/training/000300.php
И аз сам начинаеш и не разбирам много,но само предлагам. :roll:

14.08.06
14:59
#2

Здравей, пише ти един като тебе, но по-възрастен.

Изглеждаш надъхан, но да те предупредя - това с надъханост не става, става с търпение. Първо бъди сигурен, че наистина го искаш. Това не е упражнение или урок - правиш го веднъж и готово. Това е начин на живот. Започваш и караш докато си жив така и хич не е лесно, но си заслужава и се свиква.

1. Първото и най-важното е да го искаш и да си готов да го направиш.
2. Второто най-важно е диетата - или с други начинът, по който се храниш. Как се храниш и с какво се храниш зависи от това, какво целиш в даден момент. Не става сега да се тъпчеш като свиня, а след два месеца да гладуваш и да отслабваш - адски вредно и безмислено. Всичко трябва да е премерено, преценено и обмислено.
3. Упражненията - постоянно и винаги.

Ако решиш да започваш - започни не другата седмица - започни веднага. В този сайт има доста информация, може да питаш много хора, но най-добрият начин да разбереш, какво да правиш е с някой, който наистина разбира. Аз имах късмета да си намеря такъв. Иначе доста глупости може да ти се кажат.

Химия не ти трябва.

Ако си много спортен тип, както изглеждаш - започни 3х седмично със силова тренировка с еднакви основни упражнения, които повтаряш всеки път. Никога не се изсилвай. Тренировката трябва да ти е един час - не повече. Ходи на зала - най-ефективно е. Убедил съм се. 5лв ми се струваха много, но сега ги давам и не се замислям дори. През останалите дни се движи, колкото можеш повече - разхождай се, бягай, скачай... каквото ти идва от сърце - само гледай да не се претовариш.
И не забравяй - диетата - каква да бъде тя - чети в този сайт - НВД действа чудеса в комбинация с тренировката.

Сега съм 75 кг при 177 см - преди 8 месеца бях 92.

Думата релеф - я забрави - рано ти е за това. Тренирай да се чувстваш добре, а не за някакви нереални цели. Ходи по земята - не лети по небето. И както казах - химиия не ти трябва. Всичко е в “диетата” и Shawn Ray го е казал най-добре: 90% са храненето и 10% тренировките, които са по-лесната част, “the fun part”.

Тъй като повечето хора под “диета” разбират - гладуване - ще ти кажа, че това не е така, но прочети повече по въпроса в този сайт и форум, за да разбереш.

Това е от мен - дано съм те ориентирал поне малко.

LU

15.08.06
17:46
#3

[quote author=“Zingam”]Здравей, пише ти един като тебе, но по-възрастен.

Изглеждаш надъхан, но да те предупредя - това с надъханост не става, става с търпение. Първо бъди сигурен, че наистина го искаш. Това не е упражнение или урок - правиш го веднъж и готово. Това е начин на живот. Започваш и караш докато си жив така и хич не е лесно, но си заслужава и се свиква.

1. Първото и най-важното е да го искаш и да си готов да го направиш.
2. Второто най-важно е диетата - или с други начинът, по който се храниш. Как се храниш и с какво се храниш зависи от това, какво целиш в даден момент. Не става сега да се тъпчеш като свиня, а след два месеца да гладуваш и да отслабваш - адски вредно и безмислено. Всичко трябва да е премерено, преценено и обмислено.
3. Упражненията - постоянно и винаги.

Ако решиш да започваш - започни не другата седмица - започни веднага. В този сайт има доста информация, може да питаш много хора, но най-добрият начин да разбереш, какво да правиш е с някой, който наистина разбира. Аз имах късмета да си намеря такъв. Иначе доста глупости може да ти се кажат.

Химия не ти трябва.

Ако си много спортен тип, както изглеждаш - започни 3х седмично със силова тренировка с еднакви основни упражнения, които повтаряш всеки път. Никога не се изсилвай. Тренировката трябва да ти е един час - не повече. Ходи на зала - най-ефективно е. Убедил съм се. 5лв ми се струваха много, но сега ги давам и не се замислям дори. През останалите дни се движи, колкото можеш повече - разхождай се, бягай, скачай... каквото ти идва от сърце - само гледай да не се претовариш.
И не забравяй - диетата - каква да бъде тя - чети в този сайт - НВД действа чудеса в комбинация с тренировката.

Сега съм 75 кг при 177 см - преди 8 месеца бях 92.

Думата релеф - я забрави - рано ти е за това. Тренирай да се чувстваш добре, а не за някакви нереални цели. Ходи по земята - не лети по небето. И както казах - химиия не ти трябва. Всичко е в “диетата” и Shawn Ray го е казал най-добре: 90% са храненето и 10% тренировките, които са по-лесната част, “the fun part”.

Тъй като повечето хора под “диета” разбират - гладуване - ще ти кажа, че това не е така, но прочети повече по въпроса в този сайт и форум, за да разбереш.

Това е от мен - дано съм те ориентирал поне малко.

Мнението ти звучи кат на пенсионер честно и ми се вижда адски смешно!
Значи истината е че тези дето тренират безцелно в залата т.е. само си бласкат смъкват кила поне това е ефекта от фитнесс-а да си гориш калориите,ако решиш да правиш солидна мускулатура е друг върпос!Но при 90 % от хората бласкането в залата колкот и неуки и некомпетенти да са има 1 ефект и тои е намаляване на теглото,много просто защо ядеш както преди но се натоварваш физически много повече!Но междо отслабване и орелефяне разликата е огромна защото отслабват хората които са с наднормено тегло,а релефят хора които активно тренират имат изградена мускулатура и просто махат мазнините за да останат само мускулите!

16.08.06
09:59
#4

[quote author=“Zingam”]Здравей, пише ти един като тебе, но по-възрастен.

Изглеждаш надъхан, но да те предупредя - това с надъханост не става, става с търпение. Първо бъди сигурен, че наистина го искаш. Това не е упражнение или урок - правиш го веднъж и готово. Това е начин на живот. Започваш и караш докато си жив така и хич не е лесно, но си заслужава и се свиква.

1. Първото и най-важното е да го искаш и да си готов да го направиш.
2. Второто най-важно е диетата - или с други начинът, по който се храниш. Как се храниш и с какво се храниш зависи от това, какво целиш в даден момент. Не става сега да се тъпчеш като свиня, а след два месеца да гладуваш и да отслабваш - адски вредно и безмислено. Всичко трябва да е премерено, преценено и обмислено.
3. Упражненията - постоянно и винаги.

Ако решиш да започваш - започни не другата седмица - започни веднага. В този сайт има доста информация, може да питаш много хора, но най-добрият начин да разбереш, какво да правиш е с някой, който наистина разбира. Аз имах късмета да си намеря такъв. Иначе доста глупости може да ти се кажат.

Химия не ти трябва.

Ако си много спортен тип, както изглеждаш - започни 3х седмично със силова тренировка с еднакви основни упражнения, които повтаряш всеки път. Никога не се изсилвай. Тренировката трябва да ти е един час - не повече. Ходи на зала - най-ефективно е. Убедил съм се. 5лв ми се струваха много, но сега ги давам и не се замислям дори. През останалите дни се движи, колкото можеш повече - разхождай се, бягай, скачай... каквото ти идва от сърце - само гледай да не се претовариш.
И не забравяй - диетата - каква да бъде тя - чети в този сайт - НВД действа чудеса в комбинация с тренировката.

Сега съм 75 кг при 177 см - преди 8 месеца бях 92.

Думата релеф - я забрави - рано ти е за това. Тренирай да се чувстваш добре, а не за някакви нереални цели. Ходи по земята - не лети по небето. И както казах - химиия не ти трябва. Всичко е в “диетата” и Shawn Ray го е казал най-добре: 90% са храненето и 10% тренировките, които са по-лесната част, “the fun part”.

Тъй като повечето хора под “диета” разбират - гладуване - ще ти кажа, че това не е така, но прочети повече по въпроса в този сайт и форум, за да разбереш.

Това е от мен - дано съм те ориентирал поне малко.

От мен еваларка за това мнение, мисля че си обхванал най-важното и си му светнал за какво става дума на човека. Вече от него си зависи да натрупа нужните познания и ад си ги прилага за себе си.


[quote author=“LuckyTeam”]
Мнението ти звучи кат на пенсионер честно и ми се вижда адски смешно!

Като ще оплюваш поне се обосновавай, не разбрах какво му е пенсионерското и смешното.

23.08.06
12:26
#5

[quote author=“LuckyTeam”]
Мнението ти звучи кат на пенсионер честно и ми се вижда адски смешно!
Значи истината е че тези дето тренират безцелно в залата т.е. само си бласкат смъкват кила поне това е ефекта от фитнесс-а да си гориш калориите,ако решиш да правиш солидна мускулатура е друг върпос!Но при 90 % от хората бласкането в залата колкот и неуки и некомпетенти да са има 1 ефект и тои е намаляване на теглото,много просто защо ядеш както преди но се натоварваш физически много повече!Но междо отслабване и орелефяне разликата е огромна защото отслабват хората които са с наднормено тегло,а релефят хора които активно тренират имат изградена мускулатура и просто махат мазнините за да останат само мускулите!

Радвам се ако съм те разсмял... “компетентни” ми приятелю!

23.08.06
21:25
#6

Я се успокойте малко !!!
ASTOR

28.08.06
13:35
#7

абе, пич, това със срокът до декември няма много смисъл, защото след това бързо ще си ги върнеш тези килограми. все пак може да правиш такива “цикли” на сваляне и спиране на тренировки, но общо взето ако почнеш с по-постоянни упражнения, ще има по-добър и дълготраен ефект

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1