колко време след тренировка

dickhead

15.08.06
10:57

Значи в момента съм на нвд. Когато имам занимания с тежести и кардио(3 пъти на седмица) след като ям естествено изчаквам 1 час и след това тренирам. тренировката отнема точно 2 часа, така че като свършвам се получават 3 часа от последното хранене. Та се чудя веднага ли да пия протеин и след 30 мин да ям(сега така правя) или да изчакам известно време? А също и по 1-2 пъти на седмица тренирам сутрин на гладно аеробика, обаче от началото на тренировката до последното ми ядене предишния ден вечерта има 12 часа. Посъветвайте ме как да я измисля тая работа.

15.08.06
11:10
#1

Тренировка от 2 часа е твърде много. Много по-добри резултати се постигат с интензивни, а не с дълги тренировки. След първия час в организма на човека преобладават катаболните процеси.
Не можах много да разбера дали смесваш в една тренировка занимания с тежести и кардио, но ако го правиш трябва да знаеш че сериозния подход изисква те да са разделени в отделни дни, по ред причини, не най-маловажната от които е че правилата за хранене в ден с тежести и в ден с кардио са различни.
Преди тренировка с тежести ти трябва достатъчно сложни въглехидрати и протеин, веднага след тренировка ти трябва бърз протеин и прости въглехидрати /за тежки ендоморфи може и сложни въгл./, а час-час и половина след това нормално хранене.
Преди кардио, вземи протеин или аминокиселини, веднага след кардио-същото, а след час-час и половина-нормално хранене с известно количество сложни въглехидрати.

dickhead

15.08.06
11:39
#2

Aз не съм съгласен че трябва да са в отделни дни кардиото и тежестите. А тренировка на 2 мускулни групи плюс кардио 40 мин няма как да ми е по-малко от 2 часа.

15.08.06
12:25
#3

добре, щом не си съгласен, няма проблеми  :D

15.08.06
13:55
#4

[quote author=“dickhead”].....до последното ми ядене предишния ден вечерта има 12 часа. Посъветвайте ме как да я измисля тая работа.

Мда и при мен е така, ям в 21.00 последно и на другия ден яденето ми е точно в 09.00. Решението е аминокиселини вечер(млечно яйчни) и пак сутрин (ВСАА най-добре).Обаче така и не разбрах аминокиселините дали влияят на нивото на инсулина сутрин (не би трябвало - нямат въгл. и захари като протеиновия шейк) и затова сутрин на гладно бягам :)
Относно първия ти въпрос:
Доколкото знам след тренировка веднага са въглехидратите и 30мин след това протеина.Обаче си на НВД и да кажем, че нямаш въглехидрати -> пий си протеина или ако нямаш такъв яж като се прибереш.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1