Закуска ???

15.08.06
21:26

Хора какво ядете за закуска  , и като кажете какво ядете,кажете и как го приготвяте ?
Аз лично като стана пия протеин с декстроза и после 100гр. овес в една кофичка кисело мляко ,ама тва ми втръсна честно казано ям го 30мин тоя овес , затова нека секи каже какво си приготвя за закуската и какво участва в нея , мисля че ще бъде интересно видим всеки с какво се храни всяка сутрин ???

15.08.06
21:34
#1

Делнични дни след кардио - пилешко месо с малко сирене и зеленчук
Много рядко - само сирене и домати, а за да си наваксам белтъчините - протеинов шейк
В неделя - овесени ядки с прясно мляко и мед (обожавам ги :) )

CR

15.08.06
21:52
#2

желирано кисело мляко с малини/праскови/натурално какво и малко орехи/бадеми

или омлет от 1 яйце и 1 с.л. ленено сме със домат и малко сирене

17.08.06
20:08
#3

царевична каша със сирене и яйца евентуално ;) перфектно засища и ми е и фкусно ;)

17.08.06
21:40
#4

6-7 белтъка + 1жълтък смесени с 2-3 лъжици извара и изпържени в тефлонов тиган, 4-5 филийки хляб “Бонус” , чаша сок и кафе.
Така се храня от години и се чувствам перфектно и не ми е дотегнало

17.08.06
21:45
#5

6 белтъка+3 жълтъка на омлет
два банана+ една вафла
аминокиселини 3 таблетки
1 литър вода

17.08.06
22:00
#6

[quote author=“RAMBO”]6 белтъка+3 жълтъка на омлет
два банана+ една вафла
аминокиселини 3 таблетки
1 литър вода

от както си го почнал така има ли резултат ?

мойта закуска е 2/3 филии хляб с салам—-> не е вкусно, ама много засища

17.08.06
22:08
#7

аз ако нещо няма резултат не го правя

18.08.06
10:32
#8

[quote author=“Nazgul”][quote author=“RAMBO”]6 белтъка+3 жълтъка на омлет
два банана+ една вафла
аминокиселини 3 таблетки
1 литър вода

от както си го почнал така има ли резултат ?

мойта закуска е 2/3 филии хляб с салам—-> не е вкусно, ама много засища

То целта на храната не е да засища, а да те снабдява с необходимите хранителни вещества. Саламите са боклук, ориентирай се към чисто месо.

21.08.06
11:14
#9

Аз сега понеже съм на НВД и закусвам с 2 сварени яйца+ 200 гр. кис. мляко с 50 гр. овесени ядки и 10 гр. мед.  Кардиото ми е следобяд след силовата тренировка и затова закусвам така всеки ден.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1