Как ви се струва ?

SeLeCt

16.08.06
00:40

Закуска 7 часа-5 белтъка със консерва Скумрия + 30 гр Протейн Суроватка
10 часа- 200 гр пилешко филе + 100 гр ориз
12 часа -1 консерва + 100 гр пилешко филе + 5 белтъка + 30 гр суроватка + 5 аминота
15 часа - 1 консерва + 100 гр филе + 5 белтъка + 30 гр протейн
18 часа - 1 консерва + 5 белтъка + 100 гр варени картофи
22 часа 5 белтъка + 100 гр филе + 1 консерва  + 30 гр протейн Млечно Яйчен + 5 аминокиселини
Към 1 часа 30 гр протейн млечно яйчен

Ориза е като пирамида 1-2-3-4-5-6 ден - 100-200-300-200-100

Само да спомена че приетата храна ще се приема заедно със стеройди (но тях няма да ги обсъждам тука) така че не си мислете че приемам толкова много белтък напразно

16.08.06
18:54
#1

За покачване на маса този хранителен режим е приемлив,но би ли казал годините и мерките си,за да мога все пак да съобразя.

Зобиш пък ядеш консерви и пиеш прах ...
Подходи по-сериозно. Вкарай повече месо и повече калории.

SeLeCt

16.08.06
19:02
#3

хора омазнявам се много бързо не гоня големи килограми а качествени килограми стаж 3 год с прекъсвания 173 на 82 кг
Прахчетата са за допълнуителен протей а в 1 консерва има 20 гр белтък месото вече ми писна затва наблягам на консервите

16.08.06
19:27
#4

Tи нямаше ли последно да чистиш ?

SeLeCt

16.08.06
19:31
#5

аз чистя в момента зимата е туй нещо
в момента съм на 3 консерви дневно 100 гр ориз и 200 гр пилешко филе

17.08.06
23:09
#6

Приемаш доста протеин на едит път.Няма файда,организма не може да го усвои.може би ще е добре да увеличиш паузите между яденията да речем ги направи 3 часа или пък 2:30 мин.То само протеина ти е 30 грама,ми тия белтъци с храната,кво ги праим.Мисля,че се сещаш.

17.08.06
23:16
#7

@a8n
[quote author=“SeLeCt”]Само да спомена че приетата храна ще се приема заедно със стеройди (но тях няма да ги обсъждам тука) така че не си мислете че приемам толкова много белтък напразно

  :wink:
Аз ако изям толкова храна ще се пръсна, ама трябва да почвам вече лека по-лека.Добре ми изглежда.

SeLeCt

17.08.06
23:26
#8

е имам 7-8 храненния повече не мога как да разпределя храната според тебе ?a8n
Пък и съм на стеройди и се усвоява много повече

EL

27.08.06
16:16
#9

Добре е! И аз карам на подобна  :)

28.08.06
00:32
#10

според мене ги спри тия консерви,  както ти каза MANSON само на месо а пък ти искаШ и по малко и ка4ествено тоест да бъдеШ и релефен  :wink:  нали , консервите са пълни с страШно много натрии,това което трябва да се избягва от всеки които иска да му се отли4ава мускулатурата тоест тялото Ще задържа вода, не казавам 4е не трябва да се яде изобЩо но от време на време си позволяваите

28.08.06
11:25
#11

Да не отварям друга тема искам само едно въпросче да питам относно консервите. Гледам има някакви консерви “Риба тон в собствен сос”. Това става ли за ядене всмисъл там протеини работи всичко ли си горе долу като на нормално направена риба или са изчезнали половината :)

28.08.06
20:00
#12

[quote author=“Batgogo”]Да не отварям друга тема искам само едно въпросче да питам относно консервите. Гледам има някакви консерви “Риба тон в собствен сос”. Това става ли за ядене всмисъл там протеини работи всичко ли си горе долу като на нормално направена риба или са изчезнали половината :)

Рибата тон(макар и в консерва) е перфектно вечерно ядене при всякакъв режим...

28.08.06
22:49
#13

25 белтъка не са ли множко за 1 ден  !?
:roll:

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1